
Ριάνα Στυλιανού
Η Louis Vuitton, ο οίκος πολυτελείας που έχουμε συνδέσει με τις iconic τσάντες και τα καλοσχεδιασμένα δερμάτινα είδη της, αποφάσισε να κάνει ένα βήμα που κανείς δεν περίμενε: να λανσάρει τη δική της εκδοχή σοκολατο-φουντουκένιας κρέμας — κάτι σαν... Nutella, αλλά με την υπογραφή Louis Vuitton.
Το προϊόν, αποτέλεσμα συνεργασίας με τον διάσημο σεφ ζαχαροπλαστικής Maxime Frédéric, ο οποίος ηγείται του Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton, είναι μια ultra-limited έκδοση που συνδυάζει την πολυτελή αισθητική του οίκου με τη ζαχαροπλαστική. Η κρέμα παρασκευάζεται από φουντούκια Πιεμόντε Ιταλίας και σοκολάτα single-origin, ενώ συσκευάζεται σε ένα εντυπωσιακό βάζο με το εμβληματικό μονόγραμμα της Louis Vuitton — ένα πραγματικό συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις του brand.
Η τιμή του spread κυμαινόταν μεταξύ €35 και €50 και διατέθηκε αποκλειστικά σε δύο boutiques του οίκου: στο Παρίσι, στην εμβληματική Place Vendôme, και στο Λονδίνο, στη New Bond Street. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα βάζα εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά.
Και φυσικά, η ιστορία δεν τελειώνει εκεί. Μέσα σε λίγες ώρες, τα περίφημα βάζα άρχισαν να εμφανίζονται στο eBay, με τιμές που φτάνουν τα 2.000 δολάρια. Παράλογο ή απόλυτα αναμενόμενο; Όπως σχολίασε εύστοχα ένας χρήστης στο διαδίκτυο: «Η Louis Vuitton πλέον κάνει τα πάντα — και ξέρει πως ο κόσμος θα το αγοράσει, ό,τι κι αν είναι».
Το ίντερνετ γέμισε σχόλια: άλλοι γέλασαν, άλλοι αγανάκτησαν, και μερικοί παραδέχτηκαν ότι θα ήθελαν ένα βάζο απλώς “για τη συλλογή”. Ένας από τους πιο viral σχολιασμούς έλεγε:
«Αν δεν είναι για να το φοράω στο χέρι μου, δεν πρόκειται να πληρώσω για να το βάλω στο στόμα μου».
Η Louis Vuitton, με αυτό το “γλυκό” λανσάρισμα, απέδειξε για άλλη μια φορά ότι στη βιομηχανία της πολυτέλειας όλα είναι δυνατά — ακόμα κι ένα βάζο σοκολάτας.