ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φλοράλ αέρινο φόρεμα με βολάν και flip flop
 

Η H&M λανσάρει το «Netflix των ρούχων»

Όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο εγχείρημα του ομίλου

newsroom must

Η H&M λανσάρει το «Netflix των ρούχων» και όχι, δεν σας κάνουμε πλάκα! Όπως έγινε γνωστό μέσα από σχετική ανακοίνωση, ο γνωστός όμιλος λανσάρει μια νέα μάρκα λιανικής, την Singular Society και η οποία στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο: οι πελάτες πληρώνουν μια αμοιβή μέλους, η οποία τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν πολλές αγορές ανά μήνα.

Οι ιδρυτές του brand Singular Society αναφέρουν «Δουλεύουμε όπως το Netflix ή το Spotify». Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι για να αγοράσει κάποιος κάτι πρέπει πρώτα να κάνει εγγραφή και έπειτα, για ένα σταθερό μηνιαίο ή ετήσιο τέλος, μπορεί να παραγγείλει έναν καθορισμένο αριθμό προιόντων.

Για την ιστορία να πούμε πως η βασική συνδρομή κοστίζει 114 ευρώ ετησίως και δίνει το δικαίωμα να αγοράζει ο καθένας πέντε προιόντα κάθε μήνα και το σουηδικό brand επιθυμεί οι καταναλωτές να αγοράζουν λιγότερα, αλλά καλύτερα προϊόντα.

Αν και μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για το concept που χρηματοδοτήθηκε από το H&M Group, όπως για παράδειγμα οι τιμές και το στυλ των items, όσοι ενδιαφέρονται να εγγραφούν μπορούν να σε λίστα αναμονής για να γίνουν συνδρομητές.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Singular Society (@singular_society)

Να αναφέρουμε επίσης πως υπάρχει ήδη ένα flagship κατάστημα στη Στοκχόλμη και το ηλεκτρονικό κατάστημα αυτού, είναι αφιερωμένο στην βιωσιμότητα - γεγονός που κάνει τα πράγματα ακόμη πιο ενδιαφέροντα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
H&M  |  Netflix  |  ρούχα  | 

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση