ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

M&S x Europa Donna: Ενώνουν δυνάμεις για την ευαισθητοποίηση κατά του Καρκίνου του Μαστού

Σε μία συνέντευξη, αποκαλύπτουν όλα όσα θέλετε να ξέρετε για την εκστρατεία «Fashion That Matters» και τα 20 χρόνια Europa Donna.

Μαρία Καραμάνου

Με αφορμή τον εορτασμό του Μήνα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, η εταιρεία M&S ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξή της προς την Εuropa Donna Κύπρου με μία δημιουργική εκστρατεία που κέντρισε το ενδιαφέρον. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία, που είχε τον τίτλο "Fashion That Matters," παρουσίαζε ένα μοναδικό μπλουζάκι που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα καταστήματα M&S από τη διάσημη σχεδιάστρια μόδας, Ραμόνα Φίλιπ. Το συλλεκτικό αυτό μπλουζάκι ήταν διαθέσιμο προς πώληση σε όλα τα καταστήματα M&S σε όλη την Κύπρο. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις διατέθηκαν στην οργάνωση Europa Donna Κύπρου.



Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι η εκστρατεία "Fashion That Matters" εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδίου με την ονομασία Plan A της εταιρείας M&S. Το Plan A στοχεύει να αντιμετωπίσει περιβαλλοντικές, κοινωνικές και ηθικές προκλήσεις ως ένας οργανισμός που επιδιώκει τη συμμόρφωση προς τις αξίες και τις ανάγκες των κοινοτήτων στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της.

 

Σε συνέντευξη τους, η Μαρία Νεοφύτου και η Νίκολα Χριστοδουλίδη, Εκπρόσωποι των M&S απάντησαν:

Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για την πρωτότυπη εκστρατεία "Fashion That Matters" και πώς αυτή συνδέεται με τη στήριξη των M&S προς την Europa Donna Κύπρου;

Η συγκυρία της επετείου των 20 χρόνων δραστηριοποίησης της Europa Donna στην Κύπρο, μας ενέπνευσε να διευρύνουμε την ήδη υπάρχουσα, μακρόχρονη, υποστήριξη των M&S στη διαχρονική προσπάθεια της Europa Donna κατά του καρκίνου του μαστού. Λόγω, λοιπόν, της σημαντικής αυτής επετείου, θελήσαμε να διοργανώσουμε μια μεγαλύτερης εμβέλειας εκστρατεία, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε την οικονομική υποστήριξη και να αποδείξουμε παράλληλα ότι η μόδα μπορεί να έχει και λόγο και ρόλο στην ενίσχυση του αγώνα απέναντι στη νόσο.

Ειδικά σε ότι αφορά εμάς, η προστασία του γυναικείου στήθους αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι της φιλοσοφίας από την οποία είναι εμπνευσμένες όλες οι σειρές στηθόδεσμων της εταιρείας και ιδιαίτερα τα post-surgery bras. Στον ίδιο άξονα, παρέχουμε εδώ και πολλά χρόνια την υπηρεσία Bra Fit, που αγκαλιάστηκε από τις γυναίκες, όπου εξειδικευμένοι σύμβουλοι των M&S μπορούν, με ειδικές μετρήσεις, να συμβουλεύσουν την κάθε γυναίκα για το σωστό μέγεθος και εφαρμογή των στηθόδεσμων που επιλέγουν.

Πέρα όμως απ’ αυτό, η διευρυμένη εκστρατεία που αποφασίσαμε να τρέξουμε φέτος φέρει τον τίτλο “Fashion That Matters” και επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός συλλεκτικού T-Shirt, το οποίο σχεδίασε αφιλοκερδώς η εξαιρετικά ταλαντούχα σχεδιάστρια μόδας Ραμόνα Φίλιπ, με τα μπλουζάκια να πωλούνται αποκλειστικά και σε περιορισμένο αριθμό σε όλα τα καταστήματα M&S σε όλες τις πόλεις της Κύπρου.

Νίκολα Χριστοδουλίδη και η Μαρία Νεοφύτου, Εκπρόσωποι των M&S

Πώς προέκυψε η συνεργασία με τη σχεδιάστρια μόδας Ραμόνα Φίλιπ και ποια είναι η έμπνευση πίσω από σχεδιασμό στο συλλεκτικό μπλουζάκι;

Καταρχάς να επισημάνουμε ότι η κα Ραμόνα Φίλιπ είναι ήδη συνεργάτιδα των M&S Κύπρου, οπότε η συνεργασία ήταν και εξακολουθεί να είναι ενεργή και πολύχρονη. Παράλληλα, η κα Φίλιπ έχει διαχρονικά συνεισφέρει μέσω της τέχνης της, τη μόδα δηλαδή, πάμπολλες φορές σε φιλανθρωπικές ενέργειες και κυρίως ενέργειες που έχουν επίκεντρο τη γυναίκα, αποδεικνύοντας την αμέριστη στήριξή της.
Κατ’ επέκταση, η κα Ραμόνα Φίλιπ με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμά μας και προσέφερε τις υπηρεσίες της αφιλοκερδώς μέσω της δουλειάς της, δημιουργώντας αυτό το συλλεκτικό μπλουζάκι. Ενώσαμε λοιπόν τις δυνάμεις μας και το αποτέλεσμα είναι αυτό που παρουσιάσαμε.
Η έμπνευση της κας Ραμόνας Φίλιπ ήταν ξεκάθαρα οι γυναίκες που αγωνίζονται ενάντια στον καρκίνο του μαστού, γεγονός που είναι εμφανές και στην τελική δημιουργία. Ο ροζ ιβίσκος, που είναι γνωστός για τις θεραπευτικές του ιδιότητες, συμβολίζει τη γυναίκα και τη δύναμή της, ενώ το χρώμα του αντιπροσωπεύει τη νόσο.

 

Μπορείτε να μας αναφέρετε ένα συγκεκριμένο μήνυμα ελπίδας που θα θέλατε να δώσετε στις γυναίκες μέσα από το μπλουζάκι που πάλεψαν με τον καρκίνο του μαστού καθώς και σε αυτές που μπορεί να βρίσκονται στη μάχη αυτή τη στιγμή.

Τα M&S είναι ένα brand που γεννήθηκε για τις γυναίκες, επεκτάθηκε σ’ όλο τον κόσμο από την αγάπη των γυναικών και συνεχίζει να εξελίσσεται, έχοντας ως επίκεντρο τη σύγχρονη γυναίκα και τις ανάγκες της. Ως εκ τούτου, οτιδήποτε, προβληματίζει, ανησυχεί ή απασχολεί μια γυναίκα, εμμέσως, προβληματίζει, ανησυχεί και απασχολεί εμάς.
Το μήνυμα ελπίδας των M&S είναι ότι χαμένες είναι μονάχα οι μάχες που δεν δίνονται. Ως εκ τούτου, στη μάχη αυτή τα M&S προτρέπουν τις γυναίκες να αγωνιστούν με όλες τους τις δυνάμεις, να μην λυγίσουν ποτέ, να εμπιστεύονται την ομορφιά που πηγάζει από τη ψυχή τους, ώστε στην τελική νίκη τους να μπορούν να εκπέμψουν το πιο αληθινό τους χαμόγελο.
Τα M&S παραμένουν προσηλωμένα σ’ αυτή την αρχή: πάντα δίπλα στις γυναίκες σε κάθε αγώνα, ως ένα κομμάτι της καθημερινότητάς τους που είναι ικανό να ανανεώσει την αυτοπεποίθηση και τον δυναμισμό τους σε όλες τις περιστάσεις.

Πώς το M&S προωθεί την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για τα διάφορα κοινωνικά προβλήματα στην τοπική κοινότητα;
Θεωρούμε ότι ένα από τα βασικά σημεία που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι η εκστρατεία “Fashion That Matters” εμπίπτει στο ευρύτερο σχέδιο των M&S που ονομάζεται Plan A, το οποίο ανταποκρίνεται στις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και ηθικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως ένας οργανισμός που σέβεται τις κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του.

Ως εκ τούτου, η προσφορά σε ευάλωτα κοινωνικά σύνολα είναι μια εδραιωμένη φιλοσοφία των M&S που αναφέρεται και εκτενέστερα στο Plan A. Επίσης, τα M&S έχουν διευρύνει την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο προτάσσοντας ως αναγκαίο σημείο ενδιαφέροντος τη βιωσιμότητα και την πράσινη ανάπτυξη.

Γι’ αυτό το brand δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα των πρώτων υλών που χρησιμοποιεί, τα οποία επιλέγονται με πολλή προσοχή ώστε οι άνθρωποι να φαίνονται, να αισθάνονται και να λειτουργούν καλά.

Με την υπόσχεση αυτή των M&S, το κοινό μας μπορεί να είναι σίγουρο ότι τα προϊόντα μας δημιουργούνται με σεβασμό προς τους ανθρώπους, τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούνται αλλά και στον πλανήτη. Θέλουμε να διαδραματίζουμε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μιας βιώσιμης βιομηχανίας μόδας και ως το μεγαλύτερο brand του λιανικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, γνωρίζουμε ότι μπορούμε πραγματικά να κάνουμε τη διαφορά. Από το 2019, το 100% βαμβάκι για τα ενδυματολογικά μας προϊόντα εξασφαλίζεται με υπεύθυνο τρόπο. Είτε μέσω της συνεργασίας μας με την Better Cotton, είτε από πιστοποιημένα βιολογικό ή ανακυκλωμένο βαμβάκι.

Συνεπώς, η φιλοσοφία των M&S, μέσω του σχεδίου Plan A, είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση αλλά και την προσφορά στην ευρύτερη κοινωνία.

 

Τι μπορούμε να περιμένουμε από το M&S στο μέλλον, όσον αφορά τις εκδηλώσεις και τις πρωτοβουλίες στον τομέα της ευαισθητοποίησης και της φιλανθρωπίας;

Ως brand ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε πάντοτε δίπλα σε κοινωνικά θέματα και σε ευάλωτες ομάδες που χρειάζονται στήριξη. Εννοείται ότι παραμένουμε ενεργοί βοηθώντας τους συνανθρώπους μας, όπως άλλωστε αναφέραμε και προηγουμένως μέσω του σχεδίου Plan A.

Γίνεται μια μεγάλη και συνεχής προσπάθεια να βρισκόμαστε πάντα στο πλάι τοπικών οργανισμών, κοινωνικών συνόλων, ευάλωτων ομάδων γυναικών, παιδιών και οικογενειών μέσα από τις κατά καιρούς εκστρατείες που κάνουμε, οι οποίες πια έχουν καταστεί θεσμός για εμάς και επαναλαμβάνονται ή διευρύνονται κάθε χρόνο.

Είμαστε ένα brand που βρίσκεται στην κυπριακή αγορά εδώ και πολλές δεκαετίες, γι’ αυτό θέλουμε και δηλώνουμε παρών στην καθημερινότητά της.


Πώς αξιολογείτε μέχρι στιγμής την εκστρατεία "Fashion That Matters" και πώς ανταποκρίθηκε το κοινό;

Η εκστρατεία “Fashion That Matters” είναι ένα έργο που δουλεύεται εδώ και αρκετούς μήνες και η συμβολή και στήριξη της ομάδας της Αγγλίας έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην όλη διεξαγωγή του. Στήριξε με μεγάλο ενθουσιασμό το έργο από την αρχή, που έγινε με πρωτοβουλία της ομάδας της Κύπρου.

Είναι γεγονός ότι το μπλουζάκι αγαπήθηκε πολύ από το κοινό. Σίγουρα αναμέναμε τη θετική ανταπόκριση από τον κόσμο, αλλά μια τέτοια υποστήριξη ήταν πρωτοφανής. Τα μπλουζάκια στη μεγάλη τους πλειοψηφία έχουν εξαντληθεί και είμαστε πραγματικά ευγνώμονες.
Η θετική ανταπόκριση και στήριξη του κόσμου μας γεμίζει με ενέργεια και νέες ιδέες για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε νέες πρωτοβουλίες τέτοιου είδους.

Όλη αυτή η θετική ενέργεια, λοιπόν, που εισπράξαμε από τον κόσμο, μας επιτρέπει να τη μετατρέψουμε σε μια γενναιόδωρη οικονομική στήριξη προς τη Europa Donna Κύπρου, συμβάλλοντας έτσι έμπρακτα στο σημαντικό έργο που επιτελεί.

Ο Μάριος Χαραλαμπίδης, CEO / Executive Director της Europa Donna με τη Λουΐζα Πόλυ, Διοικητική Λειτουργός της Europa Donna

Σε συνέντευξη τους, η Λουΐζα Πόλυ, Διοικητική Λειτουργός της Europa Donna και ο Μάριος Χαραλαμπίδης, CEO / Executive Director της Europa Donna, μας απάντησαν:

 

Πώς προτίθεται η Europa Donna Κύπρου να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από τις πωλήσεις από το συλλεκτικό μπλουζάκι για τον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού;

Η Europa Donna Κύπρου ευχαριστεί θερμά το διαχρονικό χορηγό της, M&S Cyprus, για την πολύ σημαντική στήριξη. Τα έσοδα από το μπλουζάκι θα αξιοποιηθούν ενισχύοντας τις υπηρεσίες και τα προγράμματα που προσφέρουμε στους ασθενείς, τα μέλη της οικογένειάς τους και το ευρύτερο κοινό.

 

Πώς αξιολογείτε την εξέλιξη της Europa Donna Κύπρου καθώς γιορτάζει τα 20 χρόνια της και τη σημασία της εργασίας της για την κοινότητα;

Ο Οργανισμός μας αναβαθμίζεται συνεχώς. Μέσα στο χρόνο, έχουμε πετύχει και προσφέρει πολλά, όμως συνεχίζουμε με αμείωτους ρυθμούς το πολύπλευρο και πολυδιάστατο έργο μας, στοχεύοντας ακόμη πιο ψηλά. Έχοντας ως ύψιστη προτεραιότητα τους ασθενείς, προσπαθούμε με κάθε εφικτό τρόπο να διασφαλίζουμε την πρόσβασή τους σε ποιοτικές και εξειδικευμένες ιατρικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες, διασφαλίζοντας παράλληλα το δικαίωμά τους να προχωρήσουν στη ζωή τους χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, έχοντας ίση και ισότιμη πρόσβαση σε αυτά που δικαιούται και ο υπόλοιπος πληθυσμός. Επίσης, δίνουμε μεγάλη έμφαση στη διασφάλιση του δικαιώματος όλου του πληθυσμού για πρόσβαση στην έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση και διαφώτιση σε θέματα καρκίνου του μαστού και γυναικολογικού καρκίνου.

 

Ποιο είναι το κύριο επίτευγμα της Europa Donna Κύπρου κατά τα τελευταία 20 χρόνια και πώς αυτή η συνεργασία με τα M&S θα συμβάλει στη συνέχιση της προσπάθειάς της;

Η διαδρομή αυτών των 20 ετών σημαδεύτηκε, μεταξύ άλλων, από σημαντικά επιτεύγματα και σταθμούς. Χωρίς να παραβλέπουμε κανένα, θα μας επιτρέψετε να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά σε τέσσερα απ’ αυτά. Το πρώτο αφορά στη δωρεάν λειτουργία από το Υπουργείο Υγείας, Προγράμματος Προσυμπτωματικού Πληθυσμιακού Ελέγχου για έγκαιρη ανίχνευση του καρκίνου του μαστού.
Το δεύτερο αφορά στη δημιουργία των τεσσάρων δικών μας Σπιτιών (Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο), μέσα από τα οποία παρέχουμε υποστηρικτές υπηρεσίες στο ταξίδι των ασθενών με τον καρκίνο του μαστού και τον γυναικολογικό καρκίνο.
Το τρίτο αφορά στη δημιουργία εξειδικευμένων Κέντρων Μαστού, μέσα από διεκδικήσεις του Οργανισμού μας, με τις κατάλληλες υποδομές, εξειδικευμένο ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό στο μαστό καθώς και ανάπτυξη και λειτουργία πολυθεματικής ομάδας.
Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο Δικαίωμα στη Λήθη, μία πολύ μεγάλη εκστρατεία που ξεκίνησε πέρσι, και η οποία οδήγησε για πρώτη φορά στην ιστορία του Κράτους, στη δέσμευση των ασφαλιστικών εταιρειών για παροχή ασφάλειας ζωής στα άτομα με εμπειρία καρκίνου. Η προσπάθεια συνεχίζεται μέχρι να επιτευχθεί νομική κατοχύρωση του Δικαιώματος στη Λήθη. Είμαστε αισιόδοξοι ότι σύντομα θα ολοκληρωθεί με επιτυχία αυτή η μεγάλη διεκδίκηση.
Η πολύ σημαντική και διαχρονική στήριξη από τα M&S Cyprus, δεν αφορά μόνο στο οικονομικό κομμάτι, αλλά συμβάλλει τα μέγιστα στην ενίσχυση του αγώνα μας για ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση του κοινού σε σχέση με την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου. Είμαστε ευγνώμονες που τα M&S Cyprus βρίσκονται δίπλα μας σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.

 

Πώς η επέτειος των 20 ετών επηρεάζει το έργο της Europa Donna Κύπρου και ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Η συμπλήρωση 20 ετών από την ίδρυση του Οργανισμού μας, μας γεμίζει με μεγάλη ικανοποίηση για όλα όσα έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα, αλλά ταυτόχρονα μας δημιουργεί και επιπλέον αίσθημα ευθύνης τόσο για να διαφυλάξουμε και να αναπτύξουμε τα όσα σημαντικά έχουν επιτευχθεί όσο και για να θέσουμε ακόμη ψηλότερα τον πήχη, για ακόμη πιο ενισχυμένες δράσεις και περισσότερες διεκδικήσεις. Συνεχίζουμε δυναμικά και υπεύθυνα, προσηλωμένοι στους στόχους μας, έχοντας πάντοτε ως επίκεντρο των προσπαθειών μας την ουσιαστική και συνεχή στήριξη των ασθενών αλλά και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους. Θα θέλαμε να στείλουμε το μήνυμα ότι η Europa Donna Κύπρου παραμένει δυνατή, ενισχύοντας συνεχώς τη φωνή και το πολύπλευρο έργο της.

PROMO: Τελευταία Ενημέρωση

Trilogy Plaza Opening

Trilogy Plaza Opening

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο προορισμό της Λεμεσού
newsroom must
 |  PROMO