Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, η Stella McCartney παρουσίασε τα νέα πρόσωπα της ποπ καμπάνιας του αρώματός της, τη Lourdes "Lola" Leon, τη μεγαλύτερη κόρη της Madonna, με την Grimes, Kenya Kinski-Jones και την Amandla Stenberg.
Η εκστρατεία αυτή σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η 19χρονη να βρίσκεται στο προσκήνιο, μετά από τους περιορισμούς που έχει με τους παπαράτσι και τις κινήσεις της στα μέσα ενημέρωσης.
"Έχω πολλούς ανθρώπους που κρίνουν κάθε κίνησή μου", λέει. "Είναι σημαντικό για μένα να μην τους αφήσω να κυβερνούν τη ζωή μου."
"Έχω περάσει μέσα από αυτό τον αγώνα, όπου τα σώματα των γυναικών έχουν βρεθεί στο επίκεντρο για σχολιασμό", λέει η Lourdes.
Η McCartney επέλεξε τη Lourdes για τη δυναμικότητά της και την αυτο-αποδοχή χωρίς να ξεχνάμε πως ειναι και φίλη της μητέρας της, Madonna.
H εκστρατεία προσφέρει μια αναζωογονητική εναλλακτική λύση για την κατά καιρούς διχαστική ατμόσφαιρα της διαπόμπευσης του σώματος και την αφιλτράριστη γνώμη επιμερισμού που υπάρχει σήμερα στα social media.