ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: maxi jersey φόρεμα και μπαλαρίνες
 

Αυτοί πραγματοποιήσαν τα #mma16

Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκαν τα MΑD Music Awards by Cytamobile-Vodafone. Tίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα χωρίς τους χορηγούς μας. Η Cytamobile-Vodafone που έκανε αισθητή την παρουσία της με τα photobooth που έστησε στις εισόδους και ο κόσμος έβγαζε φωτογραφίες. Τα φωτεινά βραχιολάκια της Cytamobile-Vodafone που δίνονταν πάλι στον κόσμο και όταν έκλειναν τα φώτα μέσα στο στάδιο βλέπαμε να δημιουργείται ένα μαγευτικό σκηνικό. Τα emojis που κυκλοφορούσαν ανάµεσα στο κοινό, στην αρένα και στις κερκίδες.

Ο κόσµος έβγαζε φωτογραφία µαζί τους, πόσταραν στο Facebook ή στο Instgram µε το #powertomusic και έµπαιναν αυτόµατα σε κλήρωση για 10 Smartphones και µια διπλή πρόσκληση για τα MAD Music Awards Ελλάδος του 2017, µε όλα τα έξοδα πληρωµένα.

Proud Sponsor ή Hellenic Pand που χάριζε Prepaid Payband βραχιολάκια αξίας €20 στα executive τραπέζια, ενώ σε όλο το υπόλοιπο στάδιο χάριζε στον κόσµο χάρτινα βραχιολάκια όπου το κοινό µπήκε σε κλήρωση διεκδικώντας το ποσό των €1000.

Τα μαλλιά ανέλαβαν η L’ Oreal Proffesionel και Make Up: L’ Oreal Paris. Οι καταπληκτικές ομάδες τους ανέλαβαν τα μαλλιά όλων των καλλιτεχνών, απονεμητών και χορευτών.Τα ποτά από την Somersby που έδινε ποτά σε όλους τους χώρους καθώς και στα executive τραπέζια.Επίσημος αερομεταφορέας η Blue Air που έφερε με ασφάλεια όλους τους καλλιτέχνες καθώς και η Ford που ανέλαβε την μεταφορά τους στην Κύπρο.

Τα πλείστα από τα κοστούµια των χορευτών ήταν από το κατάστηµα TEZENIS το styling των οποίων επιµελήθηκε ο Γιώργος Σεγρεδάκης

Yπηρεσίες πολυμέσων  το Puplic που χάριζε και καπελάκια σε όλο τον κόσμο στην αρένα

Μας στήριξαν επίσης: το Occhio Group με το Hospitality τους αλλά και τα Starbucks, που με τους γευστικούς καφέδες τους, μας κράτησαν συντροφιά όσες ημέρες δουλεύαμε για αυτό το event.

Executive Producer και ψυχή της διοργάνωσης είναι ο ∆ιευθυντής του MAD και του Love Fm ο Τάσος Τρύφωνος.

Την όλη οργάνωση της παραγωγής την είχε το τµήµα Marketing, Επικοινωνίας και Εκδηλώσεων της sppmedia.

Την καλλιτεχνική επιµέλεια της βραδιάς ανέλαβε ο Φωκάς Ευαγγελινός και την τηλεσκηνοθεσία ανέλαβε ο Κώστας Καπετανίδης. Tην τηλεοπτική κάλυψη ανέλαβε η οµάδα της TripleA. Την επιµέλεια της παραγωγής είχε ο Νίκος Τάγης. Την οργάνωση της βραδιάς είχε η Beyond Entertainment.

Την βραδιά στήριξε και θα προβάλει σε πρώτη τηλεοπτική προβολή το MEGAONE.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
mma16  |  mad  |  Cytamobile Vodafone  |  Hellenic bank  |  puplic  |  Somersby  |  L'oreal  |  Blue Air

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

The McKinsey Files of Cyprus

The McKinsey Files of Cyprus

O Γιώργος Τσόπελας και ο Λευτέρης Χαραλάμπους στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS