ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: maxi jersey φόρεμα και μπαλαρίνες
 

Ρομπότ στην υπηρεσία ταξιδιωτών

newsroom must

Ρομπότ παρέχουν πληροφορίες και βοήθεια στους ταξιδιώτες που φθάνουν στο Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon στη Σεούλ, τον μεγαλύτερο αερολιμένα της Νότιας Κορέας.

Τα ρομπότ δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν το ανθρώπινο δυναμικό του αεροδρομίου, αλλά παρέχουν πρόσθετη βοήθεια στη διάρκεια της νυχτερινής βάρδιας ή τις ημέρες με αυξημένη επιβατική κίνηση, διευκρινίζεται σε ανακοίνωση του διεθνούς αερολιμένα.

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν μέσω του αεροδρομίου μπορούν να σαρώσουν την κάρτα επιβίβασης και το ρομπότ τους οδηγεί στην πύλη αναχώρησης. Εάν οι επιβάτες καθυστερούν και βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση πίσω από το ρομπότ, εκείνο τους λέει «παρακαλώ μείνετε πιο κοντά, ώστε να μπορώ να σας βλέπω».

Τα ρομπότ μιλούν αγγλικά, κορεατικά, κινέζικα και ιαπωνικά. Μπορούν να δώσουν πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες στον τελικό προορισμό των ταξιδιωτών, πληροφορίες για τις πτήσεις ή να προβάλλουν χάρτη του αεροδρομίου. Όταν μιλούν, στην οθόνη τους εμφανίζονται μάτια που αναβοσβήνουν και χαμόγελο.

Ένα από τα ρομπότ θα βοηθά τα συνεργεία καθαρισμού στους χώρους του αεροδρομίου. Το ρομπότ - καθαριστής παρακολουθεί τις περιοχές που χρειάζονται τον πιο συχνό καθαρισμό και σκουπίζει σαν ηλεκτρική σκούπα. Είναι εξοπλισμένο με αισθητήρες φωτός, αρκετές κάμερες και προφυλακτήρες με αισθητήρες για την αποφυγή εμποδίων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

The McKinsey Files of Cyprus

The McKinsey Files of Cyprus

O Γιώργος Τσόπελας και ο Λευτέρης Χαραλάμπους στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS