ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Tι συνέβη και όλοι ασχολούνται με την καμπάνια του Moschino;

Δεν είναι πρώτη φορά που ένα ανατρεπτικό κόνσεπτ από τον Jeremy Scott γίνεται θέμα συζήτησης. Ο σχεδιαστής που έχει αναλάβει τα τελευταία 7 χρόνια το τιμόνι του οίκου Moschino έχει καταφέρει να ξεχωρίσει με τις πολύχρωμες συλλογές του φλερτάροντας κάθε φορά με τα όρια μιας καρτουνίστικης εικόνας, και η τελευταία του καμπάνια δεν διαφέρει και πολύ.

Μόνο που αυτή τη φορά η ανάρτηση του σχεδιαστή στο Instagram από τη καμπάνια του οίκου με τίτλο Alien Nation, στην οποία supermodels όπως η Gigi Hadid και η Kaia Gerber ποζάρουν με το δέρμα τους βαμμένο γαλάζιο ή κόκκινο, φορώντας τις δημιουργίες του Scott σαν πανέμορφοι εξωγήινοι, συνοδευόταν από μια φράση που μάλλον παρεξηγήθηκε από πολλούς.

Ο Scott έγραψε συγκεκριμένα κάτω από τις φωτογραφίες «το μόνο παράνομο σε αυτό το alien είναι το πόσο όμορφο είναι» και αυτό ήταν αρκετό για προκαλέσει τους χρήστες των social media που δεν θέλουν και πολύ για να ξεσηκωθούν. Οι λέξεις «alien» και «παράνομος» ήταν μια έμμεση αναφορά στο μεταναστευτικό ζήτημα που είναι αυτή τη στιγμή το μείζον θέμα της πολιτικής Τραμπ, καθώς οι μετανάστες και οι μειονοτικές ομάδες που δεν έχουν αποκτήσει visa χαρακτηρίζονται συχνά ως «εξωγήινοι» σε μια προσβλητική εγχώρια σλανγκ.

Ο ίδιος ο Scott, επιβεβαίωσε τις προθέσεις του, εξηγώντας ότι με αυτή την καμπάνια φιλοδοξεί να επεκτείνει τη συζήτηση σχετικά με το τι θεωρείται εξωγήινο και παράνομο, αλλά τα πράγματα έγιναν μόνο χειρότερα.

Πολλοί χρήστες θεώρησαν ότι ο Scott αντιμετώπιζε με ελαφρό και επιφανειακό τρόπο ένα τόσο σοβαρό ζήτημα και ότι, με την επίφαση του ακτιβισμού, επιχειρεί να το εκμεταλλευτεί για να βγάλει χρήματα, χωρίς να κάνει πράξεις προς την επίλυσή του. Άλλοι, εστίασαν στη φράση το μόνο παράνομο στα μοντέλα ήταν η ομορφιά τους και άλλοι προέτρεψαν τον Scott να προσλάβει μοντέλα με διάφορετικούς τύπους δέρματος και να τους δώσει βήμα στη βιομηχανία.

Τελικά, ο ίδιος αφαίρεσε την επίμαχη φράση, αναρτώντας μια ανακοίνωση που μεταξύ άλλων γράφει «Είχα βάψει τα μοντέλα και στο σόου μου και αυτή η καμπάνια είναι ένας τρόπος να συζητήσουμε και να καταλάβουμε τι σημαίνει εξωγήινοι- είναι μπλε, πορτοκαλί, πράσινοι; Είναι φίλοι μας, συνάδελφοί μας, γείτονες, συγγενείς και άνθρωποι που αγαπάμε».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

The McKinsey Files of Cyprus

The McKinsey Files of Cyprus

O Γιώργος Τσόπελας και ο Λευτέρης Χαραλάμπους στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS