ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Τελικά, πόσο Netflix μπορεί να απορροφήσει ο πλανήτης;

Η Bela Bajaria, υπεύθυνη περιεχομένου, αποκαλύπτει πώς η πλατφόρμα προσπαθεί να πετύχει να μάς κρατάει διαρκώς απασχολημένους.

Δέσποινα Άσπρου

Πριν από μερικά χρόνια το Netflix αποτελούσε η μοναδική πλατφόρμα streaming -τουλάχιστον στην Αμερική- και το γεγονός αυτό έκανε τα πράγματα πολύ εύκολα για εκείνο. Με την πάροδο όμως του χρόνου, στο «παιχνίδι» εμφανίστηκαν και άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα το Prime Video, το Peacock, το Paramount+ και το τριπλό "πακέτο" Disney+, ESPN+ και Hulu, ενώ σταδιακά ξεκινούν να συμμετέχουν με τον δικό τους τρόπο και τα YouTube και TikTok. Η κατάσταση αυτή γρήγορα "ανάγκασε" το Netflix να δουλέψει πολύ σκληρά προκειμένου να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κόσμου και να βρει τις δικές του στρατηγικές ώστε όχι απλώς να μην χάσει τους συνδρομητές του, αλλά και να αποκτήσει ακόμη περισσότερους.

Κληθείσα να απαντήσει το "πόσο Netflix μπορεί να απορροφήσει ο πλανήτης;" στο New Yorker, η Bela Bajaria,  υπεύθυνη πρωτότυπου περιεχομένου τόσο για τις αγγλόφωνες όσο και για τις διεθνείς παραγωγές της εταιρείας, αποκάλυψε ότι η επιτυχία έχει να κάνει με το «να αναγνωρίζεις ότι οι άνθρωποι θέλουν όλο και πιο πολλά». 

«Είμαι οπαδός της τηλεόρασης... Δουλεύω στην τηλεόραση. Παρακολουθώ τα πάντα. Οι άνθρωποι έχουν πολύ διαφορετικά γούστα και δεν περιφρονώ τίποτα. Πού ακριβώς βρίσκεται η ποιότητα; Τι είναι καλό και τι όχι; Όλα αυτά είναι υποκειμενικά. Θέλω απλώς να εξυπηρετήσω το κοινό» παραδέχεται η ίδια, ενώ αποκαλύπετι πως σε καμία περίπτωση η εταιρεία δεν έχει βρει κάποια επιστημονική φόρμουλα για να κάνει τεράστιες επιτυχίες, ενώ για να απαντήσει έμμεσα για άλλη μια φορά την ερώτηση "πόσο netflix αντέχει ο κόσμος;" τονίζει το ποσοστό επιτυχίας των τριών σειρών της, "Stranger Things", "Dahmer" και "Wednesday", τα οποία θεωρούνται  οι επιτυχημένες αγγλόφωνες κυκλοφορίες όλων των εποχών. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The New Yorker (@newyorkermag)

Με αφορμή αυτά, ας δούμε πώς η εταιρεία προσπαθεί να μάς κρατήσει "όμηρους". Καταρχάς, το  Netflix προσπαθεί να κάνει την πλατφόρμα του ακόμα πιο δελεαστική, με μοντέλα που θυμίζουν συνδρομιτική τηλεόραση και βάση αυτών, περιμένουμε μήνες για να δούμε την επόμενη σεζόν. Αυτό δημιουργεί αγωνία και ταυτοχρόνως, ανανέωση συνδρομών. Η χρήση συνεχώς εξελισσόμενης τεχνολογίας έχει επίσης καθοριστικό ρόλο, αφού το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα φιλικό για τον χρήστη. Πέρα από αυτά, οι παραγωγές ανανεώνονται συνεχώς και υπάρχουν επιλογές που καλύπτουν όλα τα γούστα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση