ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: tailored παντελόνι, λευκό πουκάμισο και mules

Στο Digital Agenda ο 1ος Content Creator που «μεταμορφώθηκε» σε AI

Όλα όσα αποκάλυψε ο Jordi van den Bussche, γνωστός ευρύτερα ως Kwebbelkop στο 8ο Digital Agenda Cyprus Summit.

Μαρία Σάββα

Ο Jordi van den Bussche, γνωστός ευρύτερα ως Kwebbelkop, ήταν ένας από τους ομιλητές του 8ου Digital Agenda Cyprus Summit μιλώντας για την «μεταμόρφωση» που έκανε η καριέρα του με την ένταξη του AI στην καριέρα του.

Ο Kwebbelkop αποτελεί μια πρωτοποριακή δύναμη στο σημείο όπου συναντώνται η τεχνολογία, το gaming και η τεχνητή νοημοσύνη. Με ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει δημιουργήσει μια δυναμική κοινότητα που στρέφεται σε αυτόν για ιδέες και καθοδήγηση σχετικά με το διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο της ψηφιακής καινοτομίας. Μέσα από το πρωτοποριακό του έργο, ο Jordi συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες της δημιουργίας περιεχομένου που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και της τεχνολογίας γενικότερα.

Η πορεία του ξεκίνησε το 2011 ως δημιουργός στο YouTube, όπου το ελκυστικό του περιεχόμενο απέκτησε γρήγορα δημοτικότητα. Με την πάροδο των χρόνων, εξελίχθηκε από δημιουργός περιεχομένου σε οραματιστή επιχειρηματία, ιδρύοντας το JVDB Studios — ένα πρωτοποριακό κέντρο που ειδικεύεται στα μέσα που καθοδηγούνται από την τεχνητή νοημοσύνη, στους εικονικούς influencers όπως ο Bloo, καθώς και στην ανάπτυξη video games. Η αφοσίωσή του στο να ξεπερνά τα όρια των ψηφιακών μέσων έχει εδραιώσει τη φήμη του ως ενός ηγέτη με διορατικότητα και καινοτόμο πνεύμα στη βιομηχανία.

Μιλώντας για την ιδέα που είχε να «μεταμορφώσει» τον εαυτό του σε AI χαρακτήρα ο ίδιος ανέφερε: «Κανείς δεν είναι εκεί για κάποιον άλλο. Είναι εκεί για μένα. Οπότε σκεφτήκαμε, εντάξει, αυτό είναι ένα δύσκολο πρόβλημα να λυθεί. Πώς θα το λύσουμε; Και επιστρέψαμε στις βασικές αρχές. Είπαμε, είναι καν δυνατόν να σχεδιάσουμε έναν influencer όπου όλα μπορούν να ανατεθούν; Συγκεκριμένα, ο παρουσιαστής. Είναι δυνατόν να σχεδιάσουμε ένα σύστημα που να μην περιστρέφεται γύρω από τον παρουσιαστή;

Ξεκινήσαμε το 2023, ή τουλάχιστον τότε λανσάραμε την έκδοση 1.0 του Qubble Cup AI. Είναι αυτός ο αστείος χαρακτήρας που μοιάζει με καρτούν, και μπορείς να δεις καθαρά ότι πήραμε αρκετή έμπνευση από το μοντέλο Blue. Και είπαμε, αν το κάνουμε με το Blue και πετυχαίνει με το Blue, γιατί να μην κάνουμε το ίδιο για το Global Cup ή το Global Cup AI;

Έτσι βάλαμε έναν ηθοποιό εκεί, χρησιμοποιήσαμε έναν μετατροπέα φωνής για να ακούγεται σαν εμένα. Και αυτό το μικρό μοντέλο έπαιζε βιντεοπαιχνίδια και έκανε βίντεο και γενικά περνούσε καλά. Αυτό ήταν το 2023 και το λανσάραμε σε μικρό κοινό για να δούμε πώς θα πάει. Κάναμε ένα ήσυχο λανσάρισμα, δεν επικοινωνήσαμε με κανένα τύπο. Είπαμε, ας το δοκιμάσουμε σε μικρό κοινό. Ας καταλάβουμε, τους αρέσει; Ίσως δεν τους αρέσει. Και από εκεί και πέρα, θα χτίσουμε περισσότερους fans.

Το λανσάραμε, έγινε παγκόσμιο. Μαζικό, απίστευτα viral. Είχα κάποιους CEOs από τεχνολογικές εταιρείες να με καλέσουν και μου είπαν, πρέπει να συνεργαστούμε λίγο».

Αναφερόμενος στις εκδοχές AI που έχει σχεδιάσει μοιράστηκε με το κοινό του Digital Agenda μία νέα εκδοχή του χρησιμοποιώντας το νέο application Sora. Στο συγκεκριμένο βίντεο φαινόταν ο ίδιος σε ένα ντοκιμαντέρ για τον εαυτό του –κάνοντας ένα χιουμοριστικό σχόλιο πως θα λάβει μέρος σε ταινία του Netflix- και ένα άλλο clip με τον ίδιο να «τραγουδά» στην σκηνή του X Factor.

Το κοινό του τον αντιμετωπίζει με τον ίδιος τρόπο όμως; Σύμφωνα με τον ίδιος, όχι, σίγουρα υπήρχαν αρνητικά σχόλια αλλά δεν τα έβαλε κάτω. Είναι αποφασισμένος να δείξει στον διαδίκτυο πως αυτός είναι μία νέα εκδοχή των Content Creators.

Μετά την δημιουργία του εικονικού χαρακτήρα «Bloo» - ο οποίος μετά την δημιουργία του μάζεψε 2,7 εκατομμύρια subscribers και 1 δισεκατομμύριο views- ο ίδιος ανέφερε στην σκηνή του Digital Agenda Cyprus Summit πως ο κύριος στόχος του είναι να δημιουργήσει μέχρι και χίλιους εικονικούς χαρακτήρες.

Να σημειώσουμε πως ο Jordi έχει ανέβει στη σκηνή παγκοσμίως αναγνωρισμένων διοργανώσεων, όπως το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, το LEAP στο Ριάντ, το IFA στο Βερολίνο και το TNW. Έχει επίσης διοργανώσει αποκλειστικά εργαστήρια και κεντρικές ομιλίες για κορυφαίες εταιρείες όπως Google, Deloitte, Snapchat, MediaMarkt, Samsung και HP, μοιραζόμενος την εμπειρία του πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, το gaming και το μέλλον της δημιουργίας περιεχομένου.

Ο Jordi δείχνει έντονο πάθος στο να κάνει την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία προσιτές σε όλους — από ηγέτες της βιομηχανίας μέχρι απλούς χρήστες — βοηθώντας τους να κατανοήσουν, να προσαρμοστούν και να αξιοποιήσουν την καινοτομία σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο. Η μοναδική του προσέγγιση και η αφοσίωσή του στην τεχνολογία διαμορφώνουν το μέλλον των τομέων της τεχνολογίας, του gaming και της ψυχαγωγίας, καθιστώντας τον μια από τις σημαντικότερες φωνές στη διεθνή συζήτηση για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στον σύγχρονο κόσμο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X