ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: polka dot πλεκτό, washed out denim παντελόνι σε baby pink και sneakers
 

Η Vogue κάνει την ανατροπή με 7 εξώφυλλα που δεν περίμενες

Μέρα με την μέρα, η βιώσιμη μόδα αποκτά ολοένα και περισσότερο έδαφος. Την τάση της εποχής ακολούθησε και η Vogue Italia, με τα 7 εξώφυλλά της για το πρώτο τεύχος του 2020. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Vogue Italia ξεκινάει τη χρονιά χωρίς τα επιβλητικά εντιτόριαλ, της υψηλής ανάλυσης φωτογραφίσεις μοντέλων σε εξωτικά μέρη, για να δείξει ότι σέβεται και προστατεύει το περιβάλλον.

Όπως αναφέρουν οι «The New York Times» ο εκδότης του περιοδικού, Emanuele Farneti, εξηγεί την απόφαση του περιοδικού με μία επιστολή. «Εκατόν πενήντα εμπλεκόμενα άτομα. Περίπου είκοσι πτήσεις και περίπου δώδεκα ταξίδια με τρένο. Σαράντα αυτοκίνητα σε κατάσταση αναμονής. Εξήντα διεθνείς διανομές. Τα φώτα ανάβουν για τουλάχιστον δέκα ώρες ασταμάτητα, εν μέρει κινούνται με βενζινοκίνητες γεννήτριες. Απορρίμματα τροφίμων, από τις υπηρεσίες τροφοδοσίας. Πλαστικό για να τυλίγουμε τα ρούχα. Ρεύμα για την επαναφόρτιση τηλεφώνων, καμερών κλπ».

Αντί για φωτογράφηση, το περιοδικό επέλεξε μια εξίσου πανέμορφη και εντυπωσιακή εκδοχή για τα εξώφυλλα: εικονογραφήσεις από καλλιτέχνες, όπως η Vanessa Beecroft, η Cassi Namoda, ο Milo Manara και άλλοι. Οι εικονογραφήσεις διατηρούν τη γοητεία της μόδας του περιοδικού, ενώ μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα.

 
 
 
View this post on Instagram

*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @MiloManara_official featuring @OliviaVinten in @Gucci Cover 6 of 7 *** “I owe everything to women,” says Milo Manara, the father of erotic comics. The artist who collaborated with Hugo Pratt, Federico Fellini, and Alejandro Jodorowsky, this year, is celebrating fifty years of career. “For my cover I referenced the greatest of models, Michelangelo’s David, but in female form. I wanted to recreate the same pose, the quiet pride of the victor, which is the attitude that represents femininity in our times despite male resistance. David took on Goliath’s brute force with a slingshot. He won by using intelligence. Today, women have a great Goliath to defeat: male chauvinism, the patriarchy, and violence.” #MiloManara See more via link in bio. Full credits: #OliviaVinten @dnamodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

Συνολικά, το τεύχος Ιανουαρίου του Vogue Italia περιλαμβάνει επτά διαφορετικά εξώφυλλα. «Δεν ήταν απαραίτητη η φωτογράφηση κατά την παραγωγή αυτού του τεύχους», γράφουν τα εξώφυλλα. Αλλά ούτε και το εσωτερικό του περιοδικού περιέχει φωτογραφίες.

Η βιομηχανία της μόδας έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση της αειφορίας. Τον Δεκέμβριο του 2019, και οι 26 εκδόσεις Vogue υπέγραψαν την υπόσχεση «Vogue Values» σχετικά με την αποστολή τους. «Η Vogue ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία, παραμένει σταθερή στο παγκόσμιο όραμά της και δεσμεύεται για πρακτικές που εξυμνούν τους πολιτισμούς και προστατεύουν τον πλανήτη μας για τις επόμενες γενιές», αναφέρει μέρος της υπόσχεσης. «Μιλάμε με μια ενιαία φωνή σε 26 εκδόσεις για τις αξίες της διαφορετικότητας, της ευθύνης και του σεβασμού των ατόμων, των κοινοτήτων και του φυσικού μας περιβάλλοντος».

Οίκοι μόδας όπως Gucci, Chanel και Prada ενώθηκαν μαζί, υπογράφοντας το «σύμφωνο μόδας» στις προσπάθειες να μειώσουν τις επιπτώσεις τους στο κλίμα και το περιβάλλον.

 
 
 
View this post on Instagram

*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @Paolo.Ventura featuring @FeliceNova in @Gucci Cover 7 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of @FondazioneQueriniStampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #FeliceNovaNoordhoff @michamodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση