ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: midi στενό φόρεμα και μποτάκια
 

Η στρατηγική πίσω από την viral καμπάνια της Louis Vuitton

Πώς κατάφερε να στρέψει το ενδιαφέρον του κόσμου στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ;

newsroom must

Είναι ίσως μία από τις πιο έξυπνες καμπάνιες προώθησης προϊόντων που είδαμε τα τελευταία χρόνια και το ότι έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες δεν ξάφνιασε κανέναν μας. O λόγος φυσικά για την νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton με τους Cristiano Ronaldo και Lionel Messi.

Στην φωτογραφία της καμπάνιας του διάσημου οίκου βλέπουμε τους δύο ποδοσφαιριστές να παίζουν σκάκι πάνω από μια iconic βαλίτσα με την υπογραφή του LV Damier.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εν λόγω καμπάνια κυκλοφόρησε το Σάββατο, παραμονή του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA στο Κατάρ αποσπώντας πάνω από 55 χιλιάδες αναδημοσιεύσεις στο Twitter και πάνω από 65 εκατομμύρια likes στο Instagram - αριθμός ρεκόρ στην ιστορία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Φυσικά, η επιτυχία της καμπάνιας ήταν σχεδόν προδιαγεγραμμένη αν αναλογιστούμε ότι ο Ronaldo διατηρεί τον πιο επιτυχημένο λογαριασμό στα social media και ο Messi είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς αθλητές της εποχής μας. Ωστόσο, υπάρχει ένα trick πίσω από την φωτογραφία που ίσως λίγοι κατάφεραν να αντιληφθούν.

Τόσο ο Ronaldo όσο και ο Messi ανακοίνωσαν ότι σύντομα θα αποσυρθούν από το ποδόσφαιρο και πως πιθανότατα το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 θα είναι το τελευταίο τους. Η πληροφορία αυτή οδήγησε στην σύνθεση της βασικής ιδέας της καμπάνιας: οι δύο καλύτεροι παίκτες του ποδοσφαίρου και επί χρόνια διεκδικητές των παγκόσμιων κυπέλλων,  «παίρνουν» τον ανταγωνισμό τους σε μία πιο στοχαστική και ίσως πιο «ώριμη» θα έλεγε κανείς αρένα, αυτή του σκακιού.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε, ότι η καμπάνια του Louis Vuitton κατάφερε έξυπνα να πυροδοτήσει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου, μειώνοντας παράλληλα τις συνεχόμενες αντιδράσεις του κόσμου γύρω από την αδίστακτη μεταχείριση των LGBTQ μειονοτήτων από το Κατάρ και την εκμετάλλευση μεταναστών εργατών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση