ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Αέρινο φλοράλ φόρεμα κια πέδιλα με τακούνι

H «παγκόσμια καμπάνια» του Ισραήλ για τη Eurovision

Η Yuval Raphael και η πιο πολιτική συμμετοχή της χρονιάς.

Μαρία Καραμάνου

Μαρία Καραμάνου

Η Eurovision 2025 βρίσκεται στην πιο κρίσιμη φάση της, με τον Β’ Ημιτελικό να πλησιάζει και τις συμμετοχές να εντείνουν τις καμπάνιες τους. Ανάμεσά τους, αυτή του Ισραήλ δεν πέρασε απαρατήρητη το αντίθετο μάλιστα: ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη, για να φωτίσει με το μήνυμά της τη θρυλική Times Square.

Μόλις λίγες ώρες πριν ανέβει στη σκηνή της Eurovision 2025 στη Βασιλεία, η Yuval Raphael, εκπρόσωπος του Ισραήλ, είδε τη συμμετοχή της «New Day Will Rise» να προβάλλεται σε μια γιγαντοοθόνη στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Η εικόνα έγινε αμέσως viral στα social media και σχολιάστηκε τόσο από υποστηρικτές όσο και από επικριτές του Ισραήλ.

Η εμφάνιση της Raphael στην Times Square είναι μόνο η κορυφή ενός οργανωμένου, διεθνούς PR blitz, που περιλαμβάνει ψηφιακές και outdoor διαφημίσεις σε διάφορες πόλεις του κόσμου, καλώντας τους fans της Eurovision να στηρίξουν τη φετινή ισραηλινή συμμετοχή με την ψήφο τους.

Η ίδια η Yuval Raphael δεν είναι μια τυχαία επιλογή. Είναι επιζήσασα της φονικής επίθεσης της Χαμάς στο μουσικό φεστιβάλ Nova τον Οκτώβριο του 2023 και η ιστορία της αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φετινής αφήγησης του Ισραήλ στον διαγωνισμό.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο BBC, εμφανίστηκε έτοιμη να αντιμετωπίσει ακόμη και το γιουχάρισμα: «Έχω εξασκηθεί στο να με γιουχάρουν. Είναι κάτι που αντιμετωπίζω καθημερινά. Αισθάνομαι σαν μια προσωπική νίκη, μόνο και μόνο που έχω αυτή την εμπειρία και εκπροσωπώ τη χώρα μου με τόση υπερηφάνεια».

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Ισραήλ βρίσκεται στο επίκεντρο αντιπαράθεσης στη Eurovision. Το πολιτικό πλαίσιο γύρω από τη χώρα, ιδιαίτερα λόγω του πολέμου στη Γάζα, έχει μετατρέψει τη φετινή συμμετοχή σε μία από τις πιο αμφισβητούμενες και συζητημένες του διαγωνισμού.

Ακτιβιστές, φανς και μερίδα των συμμετεχόντων έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους για την παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό, ενώ διοργανωτές και media κινούνται σε τεντωμένο σκοινί, προσπαθώντας να κρατήσουν τις ισορροπίες.

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση