
Μαρία Καραμάνου
Όλοι έχουμε ακούσει για φαγητά που «κόβουν την ανάσα» αλλά σπάνια αυτό συμβαίνει… εν πτήσει. Κι όμως, μια απλή ομελέτα ήταν αρκετή για να βάλει τη Cyprus Airways στο επίκεντρο ενός διεθνούς culinary drama, όταν ο διάσημος κριτικός αεροπορικών εμπειριών Josh Cahill αποφάσισε να πει τα πράγματα «με το όνομά τους».
Ο γνωστός travel vlogger, που μετρά πάνω από 220 αεροπορικές εταιρείες και 800 πτήσεις στο ενεργητικό του, δημοσίευσε στο TikTok ένα βίντεο με τίτλο «Cyprus Airways’ Culinary Journey Gone Wrong», όπου σχολίασε με το γνωστό του δηκτικό ύφος τη γευστική του εμπειρία στην Business Class της κυπριακής εταιρείας.
Κεντρικός «πρωταγωνιστής»; Μια ομελέτα που, όπως είπε, «ήταν τόσο άνοστη που με έκανε να νοσταλγήσω το φαγητό του στρατού». Το πιάτο, που παρουσιάστηκε ως μέρος μιας «premium γαστρονομικής εμπειρίας», απογοήτευσε τόσο σε γεύση όσο και σε εμφάνιση. Το βίντεο έγινε μέσα σε λίγες ώρες viral, συγκεντρώνοντας χιλιάδες προβολές και δεκάδες σχόλια από επιβάτες που συμμερίστηκαν την απογοήτευσή του ή απλώς βρήκαν την ειρωνεία της υπόθεσης απολαυστική.
@josh_cahill Cyprus Airways’ “Culinary Journey” Gone Wrong #cyprusairways #businessclass #flightreview
son original - Josh Cahill
«Μια ομελέτα που κόντεψε να ρίξει την εικόνα μιας ολόκληρης αεροπορικής», σχολίασε κάποιος, ενώ άλλος πρόσθεσε: «Team Josh, όχι Team Omelette».
Για όσους γνωρίζουν τη βαρύτητα του ονόματος Josh Cahill, η επίδραση αυτής της κριτικής δεν είναι μικρή. Ο ίδιος έχει αποκτήσει φήμη ως ο «άνθρωπος που δεν χαρίζεται» στις εταιρείες, προβάλλοντας πάντα την οπτική του επιβάτη και όταν ένας τέτοιος influencer μιλάει, το αεροπορικό industry ακούει. Η Cyprus Airways καλείται τώρα να διαχειριστεί το πρώτο της μεγάλο PR turbulence, να μετατρέψει μια viral ομελέτα σε ευκαιρία βελτίωσης.


















