ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Ελενίτσα Ζύνγκα:Η συλλογή που αποθεώνει τη γυναίκα καριερίστα

Η σχεδιάστρια και image consultant μιλάει για την πρώτη της προσωπική συλλογή Corpo, η οποία απευθύνεται σε κάθε γυναίκα που θέλει να ξεχωρίζει στον εργασιακό της χώρο, και μας εξηγεί γιατί είναι πρωτοπόρος στον τομέα της.

Η Ελενίτσα Ζύνγκα πραγματοποιεί την πρώτη παρουσίαση του brand της με τίτλο Corpo την Κυριακή 22 Απριλίου και ώρα 18:30 στο Πολιτιστικό Κέντρο Στροβόλου.

''Πάντα ήταν το όνειρό μου να έχω ένα δικό μου brand. Το όνομα Corpo προέρχεται από την ισπανική λέξη Cuerpo που σημαίνει το σώμα. Το Corpo, επίσης, παραπέμπει και στη λέξη corporate. Η παρουσίαση του brand μου θα περιλαμβάνει πολύ ιδιαίτερες συλλογές που θα εκπέμπουν ένα ισχυρό μήνυμα για όλες τις γυναίκες στον επαγγελματικό χώρο. Είναι ένα ιδιαίτερο στιλ που ξέρει πώς να προβάλλει μία γυναίκα.'' 

Όπως μας λέει η ίδια πάντα της άρεσε το στυλ ιδιαίτερα από τότε που ξεκίνησε να παρακολουθά ταινίες της δεκαετίας του ’50.
''Λάτρευα τη μόδα της συγκεκριμένης εποχής. Η μητέρα μου θυμάμαι είχε φυλαγμένα κάποια κομμάτια, όπως τα κοντά σακάκια πάνω από τη μέση, τις pencil skirts, τα μυτερά stilettos. Τα λάτρευα. Επίσης, είχα την Audrey Hepburn σαν πρότυπό μου. Για μένα η εποχή αυτή ήταν το απόλυτο δικό μου στιλ. Σε events, γάμους κτλ., σχεδίαζα κάτι δικό μου και το έπαιρνα στη μοδίστρα, επειδή δεν έβρισκα αυτό που ήθελα στα καταστήματα. Όταν έβλεπα σημαντικά πρόσωπα είτε στην τηλεόραση, είτε στα περιοδικά, έκανα τη δική μου κριτική με το πώς θα πίστευα ότι θα τους έντυνα εγώ. Όχι σαν στιλίστρια, άλλα σαν consultant. Τι άρμοζε καλύτερα στο επάγγελμά τους, στο σώμα τους, τι χρώματα πίστευα θα τους ταίριαζαν. Οπότε, αποφάσισα να ασχοληθώ με το Image Consulting. Στην Ολλανδία απέκτησα τον τίτλο του Certified Master Personal Image and Color consultant και όταν ήρθα πίσω στην Κύπρο, ήταν τότε που άρχισα να προσεγγίζω άτομα του πολιτικού χώρου. Ακολούθως, πήγα και στο Μιλάνο, όπου ασχολήθηκα με το Fashion Sketching and Designing, αφού ήδη σχεδίαζα ρούχα. Ο εκπαιδευτής μου ήταν ο Angelo Russica, ο οποίος υπήρξε και ο βοηθός του Gianni Versace, και εργάστηκε με μεγάλα ονόματα όπως τους D&C Barbas και Giorgio Corregiari.'' 

Τι ρόλο πιστεύει ότι παίζει η εικόνα στις μέρες μας και πόσο σημαντική είναι η εμφάνιση ενός ανθρώπου ή μιας επιχείρησης, ώστε να θεωρείται πετυχημένη; Η ίδια μας ανέφερε πως ''Η εικόνα στις μέρες μας εξακολουθεί να παίζει σημαντικό ρόλο, αν και ο κόσμος, ιδιαίτερα στην Κύπρο, έχει μάθει να είναι πολύ απλός. Δεν συμβαίνει, δηλαδή, αυτό που ισχύει στην Ευρώπη, που έχουν, ομολογουμένως, πλήρη συνείδηση της εμφάνισής τους. Ο κόσμος προτιμά να ντύνεται πιο άνετα. Δεν αντιλαμβάνονται πως ο τρόπος που φαίνονται επηρεάζει και τον τρόπο που νιώθουν. Είναι λίγες οι εταιρείες στην Κύπρο που έχουν πρωτόκολλο ντυσίματος των εταιρειών τους, ίσως και κάποιες ξένες εταιρείες.''

Όσον αφορά τα λάθη που εντοπίζει στην εμφάνιση της Κύπριας γυναίκας μας είπε: ''Θέλω να τονίσω κάτι που δεν το λαμβάνουν υπόψη τους πολλές γυναίκες: δεν υπάρχουν γυναίκες άσχημες! Απλά, υπάρχουν γυναίκες που δεν ξέρουν να ντύνονται σωστά. Όσον αφορά στα λάθη που εντοπίζω στις Κύπριες γυναίκες, υπάρχουν γυναίκες που πραγματικά ξέρουν να ντύνονται. Επίσης, βλέπω και από διάφορα περιοδικά, ότι υπάρχει πολύς ανταγωνισμός των επώνυμων ρούχων, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των Κυπρίων γυναικών να παρασύρονται με αποτέλεσμα να μην ταιριάζει απόλυτα στο σώμα τους. Εφόσον επιλέγεις να αγοράσεις ένα συγκεκριμένο brand ή οτιδήποτε άλλο και να το φορέσεις, είναι καλύτερα να του ταιριάζεις, όχι να σου ταιριάζει. Με το ίδιο σκεπτικό είναι και το χρώμα που επιλέγεις να φορέσεις. Ακούω πολλές κυρίες να λένε ποσό τους ταιριάζει ένα χρώμα. Όπως και με το στιλ των ρούχων, ισχύει το ίδιο και με τα χρώματα που επιλέγουμε. Το μάτι ξεγελά στο χρώμα και κάνουμε λάθος επιλογές. Δεν σημαίνει ότι του ταιριάζουμε.''

Πόσο δύσκολο ήταν να ξεχωρίσει σε έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο;
''Δεν μπορώ να γνωρίζω, γιατί αυτό που κάνω τώρα είναι κάτι πρωτότυπο και σίγουρα ξεχωριστό. Αποκλειστικά, μια corporate identity fashion designer δεν υπάρχει. Στο εξωτερικό σίγουρα θα υπάρχουν κάποια εργοστάσια που ράβουνε corporate wear, αλλά δεν υπάρχουν corporate fashion wear designers που να προβάλλουν αυτό που θέλω να προβάλω εγώ στον επαγγελματικό τομέα. Είμαι περήφανη που μπορώ να πω ότι είμαι η πρώτη σε αυτό. ''Θέλω να τονίσω κάτι που δεν το λαμβάνουν υπόψη τους πολλές γυναίκες: δεν υπάρχουν γυναίκες άσχημες!''

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση