ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: ροζ joggers, κρεμ ζιβάγκο και sneakers
 

Αύξηση 18,3% στους συνολικούς χρήστες κατέγραψε ο όμιλος SPPMEDIA για τον Οκτώβριο

newsroom must

Το AdStore, το πρώτο ολοκληρωμένο σύστημα διανομής ψηφιακής διαφήμισης στην Κύπρο κατέγραψε για τον μήνα Οκτώβριο 32,390,581 εμφανίσεις και 1,369,004 διαφορετικούς επισκέπτες με αύξηση 18.3% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.

Η ιστοσελίδα και η εφαρμογή της Καθημερινής κατέγραψαν συνολικές εμφανίσεις 10, 381, 629 και συνολικούς χρήστες 313, 972.



Η ιστοσελίδα και η εφαρμογή του 24sports&news κατέγραψαν για τον μήνα Οκτώβριο 18,952,999 συνολικές εμφανίσεις και συνολικούς χρήστες 539,554. 

Η ιστοσελίδα του must με ποιοτικές ειδήσεις όσον αφορά τη μόδα, την ομορφά, το lifestyle, σειρές και ταινίες, κατέγραψε 488,483 συνολικές εμφανίσεις με 109,024 νέους χρήστες. Τον Οκτώβριο οι αναγνώστες και οι αναγνώστριες του must.com.cy έβλεπαν κατά μέσο όρο 2.15 σελίδες ανά επίσκεψη, ενώ ο μέσος χρόνος παραμονής τους ήταν 2 λεπτά και 44 δευτερόλεπτα. Το κοινό της ιστοσελίδας χωρίζεται σε 59,9%  γυναίκες και σε 40,1% άντρες. Όσον αφορά στις ηλικιακές μονάδες, η ομάδα που 25-34 ανέρχεται στο 22,74%, η ομάδα 35-44 στο 21,04% και η 45-54 στο 20,70%.

Δείτε αναλυτικά εδώ

*Η επισκεψιμότητα Κnews και Wiz English μετριέται και στην συνολική επισκεψιμότητα της Καθημερινής.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
analytics  |  must  |  sppmedia  |  knews  |  wiz  |  καθημερινή  |  όμιλος

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση