ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Πάνω από 250 brands στη μάχη για μείωση του πλαστικού

Η κρίση του πλαστικού χειροτερεύει, σε σημείο που το Πρόγραμα των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον τονίζει πως αν συνεχίσει έτσι η κατάσταση, μέχρι το 2050 η θάλασσα θα έχει περισσότρο πλαστικό απ' όσο ψάρια. 

Γι' αυτό το λόγο, πάνω από 250 brands ενώνουν τα χέρια στη μάχη για μείωση του πλαστικού. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, το online store Everlane θα λανσάρει μια κολεξιόν φτιαγμένη από ανακυκλωμένες πλαστικές μπουκάλες ενώ, στην εκστρατεία που ξεκίνησε το Ellen MacArthur Foundation συμμετέχουν οίκοι όπως Burberry και Stella McCartney, beauty brands όπως L'Oreal και Unilever (στο οποίο υπάγεται η Dove), το H&M και η Inditex (όπου υπάγεται το Zara). 

''Τα πλαστικά σκουπίδια είναι μια μεγάλη, παγκόσμια περιβαλλοντική πρόκληση. Δεν μπορεί ένα brand να πολεμήσει μόνο του. Πρέπει να λειτουργήσουμε σαν μια φωνή και η εκστρατεία είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση'' λέει η Cecilia Brannsten, μάνατζερ περιβαλλοντικής βιωσιμότητας του H&M. 

Στόχος του New Plastics Economy Global Commitment, όπως ονομάζεται, είναι: 

1.Να μειωθεί το υπερβολικό και το αχρείαστο πλαστικό στις συσκευασίες και να προωθηθεί η επαναχρησιμοποίηση συσκευασιών. 

2. Ναι καινοτομήσει έτσι ώστε το 100% των πλαστικών συσκευασιών να χρησιμοποιείται πολλές φορές με ασφάλεια, να ανακυκλώνεται και να αποσυντίθενται μέχρι το 2025. 

3.Να υπάρξει έλεγχος στην παραγωγή πλαστικού με την αύξηση του αριθμού του πλαστικού που ανακυκλώνεται. 

Μέχρι στιγμής, έχουν αποδεχτεί να συμμετέχουν οργανισμοί που εκπροσωπούν το 20% της παγκόσμιας χρήσης πλαστικού στον κόσμο. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση