ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: top με ruffles, jean φούστα και μποτάκια
 

Markle: Ξεκίνησε να πουλάει...μαρμελάδες

Ποζάρει φορώντας ένα λευκό tshirt και τζιν και έχοντας αγκαλιά δύο φίλες της.

Μαρία Καραμάνου

Η δούκισσα του Sussex, Meghan Markle, αποτελεί πάντα ένα ενδιαφέρον πρόσωπο στον κόσμο της μόδας και του lifestyle, με τις εμφανίσεις της να συζητιούνται ευρέως. Πρόσφατα, η Meghan εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά, αυτή τη φορά με μια σειρά φωτογραφιών που χαρακτηρίζονται από μίνιμαλ κομψότητα. Φορώντας ένα απλό λευκό T-shirt και τζιν, η Meghan ποζάρει αγκαλιά με δύο φίλες της, αποπνέοντας μια αίσθηση άνεσης και φιλικότητας.

Οι φωτογραφίες που μοιράστηκε η Kelly McKee Zajfen, ιδρύτρια του οργανισμού Alliance of Moms, περιλαμβάνουν επίσης την Abigail Spencer, πρώην συμπρωταγωνίστρια της Meghan στο «Suits» και καλή της φίλη. Οι τρεις γυναίκες φορούν μπλουζάκια με το σύνθημα «Αγάπα όπως μία μαμά», με τα έσοδα από τις πωλήσεις τους να προορίζονται για την υποστήριξη νέων γονέων και παιδιών που έχουν ανάγκη.

Η εκστρατεία αυτή είναι ενδεικτική του συνεχούς ενδιαφέροντος της Meghan για φιλανθρωπικές δράσεις και την προσφορά στην κοινωνία, ενώ ταυτόχρονα προάγει την ιδέα της αγάπης και της στήριξης στην καθημερινότητα των ανθρώπων. 

Photo By @_heartmom_ On Instagram

Στη λεζάντα των φωτογραφιών η Kelly McKee Zajfen τόνισε, «Όταν μιλάμε για ανθρώπους στη ζωή μας που μας ανεβάζουν όταν το έχουμε ανάγκη με αδιαμφισβήτητη δύναμη αγάπης σκέφτομαι αυτές τις δύο. Με εμπνέετε. Με ανεβάζετε όποτε το χρειάζομαι και Αγαπάτε όπως μια Μαμά. Σας ευχαριστώ για τη συνεχή στήριξη στο Alliance of Moms για τη στήριξη της καμπάνιας και της νεολαίας μας. Με αυτό στηρίζετε την αποστολή να χτίσουμε λαμπρότερο μέλλον για τους νέους γονείς που έχουν δεχτεί ανάδοχη φροντίδα». 

Η Meghan Markle, δούκισσα του Sussex, έχει καταφέρει και πάλι να κεντρίσει την προσοχή με τη νέα της επιχειρηματική κίνηση, την εκκίνηση του brand της, το American Riviera Orchard. Η Meghan, έχοντας μια σταθερή παρουσία στον χώρο του lifestyle και της μόδας, επεκτείνει τώρα τις δραστηριότητές της και στην παραγωγή προϊόντων γεύσης και ποιότητας.

Photo By @_heartmom_ On Instagram

Η πρώτη δράση προώθησης του brand ήταν η διανομή μιας ειδικής παρτίδας σπιτικής μαρμελάδας σε επιλεγμένους φίλους και γνωστούς, μεταξύ των οποίων βρέθηκαν διάσημες προσωπικότητες όπως η Delfina Blaquier, σύζυγος του γνωστού πολίστα Nacho Figueras, η σχεδιάστρια μόδας Tracy Robbins, και η Kelly McKee Zajfen, ιδρύτρια του οργανισμού Alliance of Moms. Η Delfina Blaquier, ειδικά, δημοσίευσε μία φωτογραφία της μαρμελάδας στο Instagram, ευχαριστώντας τη Meghan για το ιδιαίτερο δώρο.

Αυτή η κίνηση της Meghan δεν είναι μόνο μια έξυπνη επιχειρηματική στρατηγική, αλλά και μια προσπάθεια να συνδυάσει την ποιότητα με τη φιλανθρωπία και τη βιωσιμότητα, προσφέροντας προϊόντα που εκφράζουν την προσωπική της φιλοσοφία και αισθητική.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση