ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Denim jumpsuit και μπαλαρίνες
 

Η χιουμοριστική διαφήμιση της Demi Moore με τη Mila Kunis

H πρώτη φορά που εμφανίζονται μαζί on camera

newsroom must

Αρχικά να αναφέρουμε ότι τις δύο γυναίκες, πέραν από το ταλέντο στην υποκριτική και την απίστευτη ομορφιά τους, ένα ακόμα πράγμα που έχουν... ή μάλλον είχαν κοινό, ήταν ο Ashton Kutcher. Η Demi Moore ήταν παντρεμένη με τον ηθοποιό για 8 ολόκληρα χρόνια και χώρισαν με καλούς όρους το 2013. Ο Ashton βρήκε τον έρωτα σε μια άλλη μελαχρινή καλλονή, την Μila Kunis το 2015, με την οποία απέκτησε 2 παιδιά και είναι παντρεμένοι μέχρι σήμερα.

Όσον αφορά για τη χιουμοριστική διαφήμιση της εταιρίας τηλεπικοινωνιών AT&T, που βγήκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl με τις δύο γυναίκες να κάνουν μαζί μία σπάνια εμφάνιση on camera, ξάφνιασε τους πάντες.

Στο σενάριο του σποτ, βλέπουμε της δύο ηθοποιούς να βρίσκονται σε ένα reunion πάρτι του σχολείου τους. Τη στιγμή εκείνη που θα ανακοίνωναν τον απόφοιτο που συγκέντρωσε τον μεγαλύτερο θαυμασμό από τους υπόλοιπους πρώην συμμαθητές, οι Mila και Demi σηκώνονται για να παραλάβουν το βραβείο, νομίζοντας η καθεμία πως ήταν αυτή που θα έπαιρνε το βραβείο.

Όταν η μία αντίκρισε την άλλη, η Moore ψιθύρισε στην Kunis "Τι κάνεις εδώ;" προσθέτοντας πως "δεν είχα ιδέα ότι πηγαίναμε στο ίδιο λύκειο". "Έχουμε πολλά κοινά", απαντά η Kunis, που φυσικά εννοούσε τον Ashton Kutcher.

Μετά την κυκλοφορία της διαφήμισης, όπως έγινε γνωστό, οι δύο γυναίκες πήγαιναν όντως στο ίδιο σχολείο, με την Kunis να παίρνει το θάρρος να επικοινωνήσει με τη Moore.

"Ήταν κατά το πρώτο μου meeting με την AT&T όταν ανακαλύψαμε πως και η Demi ήταν απόφοιτη του Fairfax High. Σκέφτηκα πως θα προκαλέσει χιούμορ και γέλια σε αυτό που ήταν ήδη ένα ωραίο διαφημιστικό. Επικοινώνησα μαζί της και ήταν τόσο ενθουσιασμένη που συμφώνησε αμέσως", δήλωσε η Kunis.

Όσο για την αντίδραση της Moore, η ηθοποιός είπε χαρακτηριστικά πως "ποιος να ήξερε πως το να είσαι απόφοιτος του Fairfax θα έφερνε αυτή την αναπάντεχη ευκαιρία, να συναντηθούμε με τη Mila με αυτό τον διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο τρόπο. Η AT&T έφερε νέο βάθος στη σημασία της ουσιαστικής επικοινωνίας".

Δείτε τη διαφήμιση:

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση

X