ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: tailored παντελόνι, λευκό πουκάμισο και mules

H Κλαυδία εμφανίστηκε σε billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης

Η Ελληνίδα τραγουδίστρια έγινε to «πρόσωπο» της Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια Equal του Spotify.

Μαρία Καραμάνου

Μαρία Καραμάνου

Η Κλαυδία, η χαρισματική Ελληνίδα τραγουδίστρια με τη χαρακτηριστική φωνή και το ιδιαίτερο μουσικό της ύφος, συνεχίζει να κάνει βήματα διεθνούς εμβέλειας αυτή τη φορά κατακτώντας την Times Square της Νέας Υόρκης. Η ταλαντούχα ερμηνεύτρια επελέγη από το Spotify ως πρέσβειρα της Ελλάδας για την παγκόσμια καμπάνια Equal, με το τραγούδι «Συντρίμμια», που περιλαμβάνεται στο επιτυχημένο album «Αστερομάτα», ένα άλμπουμ που έχει ήδη γίνει χρυσό, συγκεντρώνοντας πάνω από 55 εκατομμύρια streams.

Η εικόνα της Κλαυδίας εμφανίστηκε σε γιγαντοοθόνη στην Times Square, στην εμβληματική πλατεία που φιλοξενεί τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Παράλληλα, η ίδια κοσμεί το εξώφυλλο της playlist Equal Greece, ενώ το «Συντρίμμια» μπήκε και στην Equal Global playlist, δίπλα σε καλλιτέχνιδες από πάνω από 40 χώρες.

Τι είναι το Spotify Equal

Η καμπάνια Equal είναι μια διεθνής πρωτοβουλία του Spotify που στοχεύει στην ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στη μουσική βιομηχανία και στην ανάδειξη ταλέντων από όλο τον κόσμο. Μέσα από curated playlists, προβολές και συνεργασίες, το project δίνει βήμα σε γυναίκες καλλιτέχνιδες που εμπνέουν και ανοίγουν δρόμους με τη φωνή και το έργο τους.

Η Κλαυδία, που ξεχώρισε στο ευρύ κοινό και μέσα από τη συμμετοχή της στη Eurovision, έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο δυναμικά ονόματα της νέας ελληνικής ποπ σκηνής. 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση

X