ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι και cropped top

Λεωφορείο 9 για τον παράδεισο

Όταν επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο, καταλάβαμε από την αρχή τι μας περίμενε. Δεν επρόκειτο για ένα συνηθισμένο προορισμό ούτε για ταξίδι επαγγελματικό. Κατ’ αρχάς, μόνο και μόνο ότι κάναμε ένα διάλειμμα τεσσάρων ημερών από τη δουλειά, τα meetings και τα οκτάωρα, αποτελούσε από μόνο του πλεονέκτημα. Αλλά όσο και να προσπαθούσαμε να ονειρευτούμε τι θα αντικρίζαμε στην προσγείωση, το αποτέλεσμα ήταν μακράν όπτιμουμ. Χάρη στο Top Kinisis Travel, ξεκινήσαμε αυτό το μαγευτικό ταξίδι με προορισμό το Πιεστάνυ της Σλοβακίας, μια μικρή καταπράσινη πόλη στα Βορειοδυτικά της Πρατισλάβας, δύο ώρες μακριά από τη Βιέννη. Αυτό μονάχα γνωρίζαμε όλοι - ό,τι προλάβαμε να πληροφορηθούμε από το διαδίκτυο. Με το που πατήσαμε το πόδι μας στο Πιεστάνυ και αφού διασχίσαμε τον ποταμό Βαχ, τα γέρικα πανύψηλα λεύκα μας καλωσόρισαν με το άρωμά τους και τον ίσκιο τους. Το μακρύ μονοπάτι έξω από τα ξενοδοχεία με τα ψηλά δέντρα και τα κίτρινα τους φύλλα μας άφησε άφωνους, ενώ οι λιμνούλες με τα νούφαρα και το καταπράσινο πάρκο αυτόματα μας έκαναν να αντιληφθούμε ότι το ταξίδι μας αυτό δεν θα σήμαινε τίποτα άλλο, παρά αναζωογόνηση και πλήρης ηρεμία.
Το Πιεστάνυ αποτελεί θέρετρο ιαματικών πηγών, γι’ αυτό και φημίζεται για τις θεραπευτικές του ιδιότητες χρόνια τώρα. Γιατροί απ’ όλο τον κόσμο το συστήνουν κυρίως για τη θεραπεία ρευματισμών και κινητικών προβλημάτων, γι’ αυτό και εξέχουσες προσωπικότητες αλλά και όσοι απλά θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινή ρουτίνα, καταφεύγουν εκεί. Όλα είναι τόσο καλά οργανωμένα, από το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για τη σωματική και ψυχική υγεία, το μενού του φαγητού μέχρι και το ημερήσιο πρόγραμμα, ώστε τίποτε να μην λείψει στο κάθε φιλοξενούμενο που το μόνο που καλείται να κάνει είναι να βυθιστεί στην πολυτέλεια της πλήρους χαλάρωσης. Αν και εδώ που τα λέμε, η χαλάρωση στο Πιεστάνι μοιάζει περισσότερο με τρόπο ζωής, παρά με πολυτέλεια!

Μέρα 1η
Ξεκινήσαμε τη μέρα μας στις 6:30, με το κρύο αεράκι να χαϊδεύει απαλά το πρόσωπό μας. Με το που ανοίξαμε την πόρτα του μπαλκονιού μας, τα πελώρια δέντρα απέναντί μας μάς καλημέρισαν νωχελικά, προκαλώντας μας σε μια πρωινή βόλτα γεμάτη φρέσκο αέρα. Ακολούθησε μία βουτιά στη θερμαινόμενη πισίνα, ενώ αμέσως μετά η σάουνα ήταν ό,τι καλύτερο για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με τις καλύτερες χαλαρωτικές προδιαγραφές.

Μέρα 2η
Αφού γευτήκαμε ένα πλούσιο πρωινό στην υπερπολυτελή τραπεζαρία του ξενοδοχείου συντροφιά με κλασική μουσική και καθαρό πνεύμα, δεχτήκαμε μια μικρή ξενάγηση στα Balnea Palace και Esplanade Hotel. Έπειτα κατευθυνθήκαμε στο ειδικό δωμάτιο για κούρα ομορφιάς και μασάζ. Σε μια σπηλιά καμωμένη από αλάτι, είχαμε τη μοναδική εμπειρία να απολαύσουμε χαλαρωτική αλατοθεραπεία, εισπνέοντας ιώδιο και ηρεμώντας με μουσική, αλλά και οξυγονοθεραπεία όπου εισπνεύσαμε μέχρι και 60% οξυγόνο για ενδυνάμωση του οργανισμού αλλά και του εγκέφαλου μας.

Ομαδική λασποθεραπεία.

Μέρα 3η
Με μια επιλογή πάνω από 60 θεραπευτικές μεθόδους να στριφογυρίζουν στο μυαλό μας, κατασταλάξαμε στο 5άστερο ξενοδοχείο Irma. Ένα αρχοντικό οικοδόμημα του 1912, με αριστοκρατικά γλυπτά να απεικονίζουν την αυτοκράτειρα Σίσσυ και ανθώνες σε όλη την περιφέρεια των μπαλκονιών. Αντικρίζοντας με δέος τον ψηλό θόλο κάτω από τον οποίο βρισκόταν η πελώρια θεραπευτική πισίνα με λάσπη, δεν υπήρχε περίπτωση να μην βυθιστούμε στα θειούχα λασπόνερα των 40 βαθμών κελσίου και να παραμείνουμε εκεί όση περισσότερη ώρα μπορούσαμε. Συνεχίζοντας τη μέρα μας γεμάτοι ενέργεια και με τη δύση του ήλιου, βρεθήκαμε να παίρνουμε το δείπνο μας στο εστιατόριο Furman, που βρίσκεται λίγο έξω από το Πιεστάνι και θυμίζει παλιό ράντζο με γούνες άγριων ζώων στα καθίσματα. Σπεσιαλιτέ του το ελάφι με σάλτσα μούρων.

Μέρα 4η
Αφού τιμήσαμε δεόντως κάθε είδους θεραπείες, σειρά είχε η ξενάγηση στη μικρή πόλη του Πιεστάνι, που βρίσκεται δέκα μόλις λεπτά από τα θεραπευτήρια. Η διαδρομή ήταν μια πραγματική απόλαυση. Αφού διασχίσαμε το πάρκο με τα πανύψηλα δέντρα και τους πολύχρωμους ανθώνες, θαμπωθήκαμε από τη θέα στον ορίζοντα, που έκανε την καρδιά μας να κτυπά σαν τρελή. Οι λίμνες με τους κύκνους, αλλά και τα γραφικά ξωκκλήσια μας εντυπωσίασαν τόσο που για μια στιγμή νιώσαμε νιώσουμε ότι βρισκόμασταν σε παραμύθι και όχι έξι ώρες μακριά απ’ τα σπίτια μας. Με το ποδήλατο να κυριαρχεί ως μεταφορικό μέσο -χρησιμοποιείται τόσο από τον νεαρόκοσμο, όσο και από τους ηλικιωμένους- οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ζηλέψαμε λίγο την κουλτούρα και τον απλοϊκό τρόπο ζωής των κατοίκων. Καταστήματα με διάφορα τοπικά καλούδια από παραδοσιακές ξύλινες κατασκευές μέχρι και κινέζικα markets με ό,τι μπορεί να χωρέσει ανθρώπινος νους, έκαναν την περιήγησή ακόμη πιο μοναδική.

Οι ξύλινες κατασκευές είναι το σήμα κατατεθέν του Πιεστάνυ.

Μέσα από αυτό το ξεχωριστό ταξίδι, μάθαμε ότι ο επίγειος παράδεισος δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα. Το Πιεστάνι θα μας μείνει αξέχαστο, αφού πρόκειται για ένα μοναδικό προορισμό ηρεμίας και χαλάρωσης. Άλλωστε τα κίτρινα φύλλα στα δέντρα θα μας θυμίζουν οπωσδήποτε τα γέρικα αλλά πανέμορφα δέντρα απέναντι από το μπαλκόνι μας!

Πώς θα πάτε
Με Austrian Airlines, μέσω του αεροδρομίου της Βιέννης που απέχει 1.5 ώρα από το Πιεστάνι. Πτήσεις γίνονται καθημερινά. Από εκεί η ομάδα του Top Kinisis Travel οργανώνει τη μεταφορά με ταξί ή λεωφορείο. Για περισσότερες πληροφορίες αποτεθείτε στο τηλ. 77 77 81 81ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.taxidiamprosta.com.