ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι και cropped top
 

Η ιστορία του ''χρυσού'' πίνακα των 6εκ. ευρώ

Συνελήφθη τελικά χθές βράδυ με δικαστικό ένταλμα και τέθηκε υπό κράτηση 44χρονος για διευκόλυνση των ανακρίσεων σε σχέση με διερευνώμενη υπόθεση κλοπής πίνακα, αξίας έξι εκατομμυρίων ευρώ, από οικία 70χρονου στην επαρχία Λεμεσού.

Τα πάντα όλα στο σπίτι του 44χρονου. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, σε έρευνα που έγινε στην οικία του 44χρονου, εντοπίστηκε και παραλήφθηκε ποσότητα κάνναβης, βάρους πέντε γραμμαρίων περίπου.

Από την κατοικία του 70χρονου κλάπηκαν εκτός από τον πίνακα που είναι του 1870 και απεικονίζει μια μπαλαρίνα, ένα μεταλλικό χρηματοκιβώτιο, το οποίο περιείχε επτά χρυσά ρολόγια, τρία ζευγάρια χρυσά γυαλιά όπερας, τρία χρυσά γυαλιά και 20 μανικετόκουμπα, συνολικής αξίας 157.000 ευρώ.

Οι έρευνες συνεχίζονται, για να αποκαλυφθεί τι άλλο βρίσκεται στο ''κουτί της Πανδώρας'' του 44χρονου...

Προηγούμενη ενημέρωση

Πίνακας, αξίας 6 εκατομμυρίων παρακαλώ, κλάπηκε χθες από οικία 70χρονου στην επαρχία Λεμεσού.

Εκπρόσωπος του Γραφείου Τύπου της Αστυνομίας δήλωσε ότι ένας 70χρονος από την επαρχία Λεμεσού κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι μεταξύ των ωρών 09.50 και 14.30 χθες διαρρήχθηκε η οικία του και κλάπηκε ένας πίνακας, αξίας έξι εκατομμυρίων ευρώ, καθώς επίσης ένα μεταλλικό χρηματοκιβώτιο που περιείχε επτά χρυσά ρολόγια, τρία ζευγάρια γυαλιά χρυσά όπερας και άλλα αντικείμενα συνολικής αξίας 157.000 ευρώ.

Ο πίνακας, διαστάσεων 61Χ47 εκατοστά, δεν ήταν ασφαλισμένος και ήταν του Γάλλου ζωγράφου Εντγκάρ Ντεγκά (Edgar Degas), ενός από τους σημαντικότερους ζωγράφους του 19ου αιώνα.

Καλά δηλαδή, πίνακας τόσων εκατομμυρίων βρε παππού, απο την μια σου κίνησε την περιέργεια να τον αγοράσεις, να τον ασφαλίσεις ούτε λόγος; Καμιά σκέψη;Έλεος δηλαδή...

Πληροφοριακά ο Dega, ήταν απο τους σημαντικότερους Γάλλους ζωγράφους του 19ου αιώνα και απο τους σημαντικότερους εκφραστές του ιμπρεσιονισμού. Μια απο τις πιο τραγικές συγκυρίες όμως σημάδεψε για πάντα τον  Dega. Αναγκάστηκε να σταματήσει την ζωγραφική, αφού έχασε σταδιακά την όραση του. Αμέσως μετά, το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης, τον τιμά αγοράζοντας τον πίνακά του, ''Μπαλαρίνες'' (όπου θα δείτε πιο κάτω), ξοδεύοντας ενα αστρονομικό ποσό. 24news.

Η ιστορία ενός πίνακα του Dega

Γνωστός κατά τη διάρκεια της ζωής του ως ''ο ζωγράφος των χορευτριών'', ο Edgar Degas κάποτε δήλωσε ότι οι σκηνές μπαλέτου ήταν ''αφορμή για να απεικονίσω την κίνηση''.

Η συγκεκριμένη έκθεση στη Βασιλική Ακαδημία Τεχνών της Μεγάλης Βρετανίας, εξερευνά για πρώτη φορά την γοητεία που ασκούσε στον ζωγράφο η κίνηση, παρουσιάζοντας αρκετούς από τους εξαιρετικούς πίνακες και γλυπτά που δημιούργησε στη μακρόχρονη καριέρα του.

Όταν πρωτοστράφηκε στο μπαλέτο, ο Degas έκανε εκατοντάδες σχέδια χορευτριών που ασκούνταν στις αίθουσες διδασκαλίας και πρωτοποριακούς πίνακες και παστέλ με μπαλαρίνες στη σκηνή.

Η οξύτητα του ματιού του και η λεπτότητα της τεχνικής του, σύντομα προσέλκυσαν θαυμαστές που παρατήρησαν την ''ευσυνείδητη αλήθεια'' αυτών των έργων. Ο ζωγράφος πλήρωνε μπαλαρίνες για να ποζάρουν στο στούντιό του, αρχικά σε στατικές πόζες και κατόπιν όλο και συχνότερα εν κινήσει.

Γεννημένος στο Παρίσι το 1834, ο Degas μεγάλωσε σε μια πόλη που άλλαζε με γοργούς ρυθμούς και όπου η τέχνη υφίσταντο τη δική της επανάσταση. Τη δεκαετία του 1870 έγινε μια από τις ηγετικές φιγούρες της ομάδας των Ιμπρεσιονιστών, έχοντας το ίδιο πάθος για τη μοντέρνα ζωή στη ζωγραφική και εφευρίσκοντας νέους τρόπους για να την απεικονίσει. Την ίδια εποχή, η φωτογραφία ήταν παντού προσφέροντας νέους τρόπους θέασης του κόσμου και νέα θεώρηση του ρεαλισμού που καταφανώς κίνησε το ενδιαφέρον του Degas. Αρχικά σκεπτικός με το μέσο, στα μέσα της καριέρας του ενδιαφέρθηκε για τις υψηλής ταχύτητας φωτογραφίες φιγούρων σε κίνηση του εφευρέτη Etienne-Jules Marey και του φωτογράφου Eadweard Muybridge. Σε μεγάλη ηλικία ο Degas απέκτησε δική του φωτογραφική μηχανή και τράβηξε φωτογραφίες μιας μπαλαρίνας  τις οποίες χρησιμοποίησε στις πρωτοποριακές του συνθέσεις.

Περιγράφοντας το χορό

Μερικοί από τους πρώτους πίνακες του Degas που τράβηξαν την προσοχή ήταν σκηνές μπαλέτου. Σε αυτούς τους καινοτόμους πίνακες και παστέλ, πάσχισε για να αποδώσει ζωντανό ρεαλισμό και μια αίσθηση πραγματικότητας, βασιζόμενος στην κοντινή παρατήρηση της συμπεριφοράς των μπαλαρίνων και του περιβάλλοντός τους.

Οι θεατές των έργων αυτών έριχναν σιωπηρές ματιές σε ιδιωτικές αίθουσες διδασκαλίας ή κάθονταν πολύ κοντά στη σκηνή, σαν να εξέταζαν λεπτομερώς τις μπαλαρίνες με κυάλια όπερας ή να τις κοιτάνε από τα παρασκήνια. Εκείνη την εποχή οι χορεύτριες συχνά συνδέονταν με αμφιλεγόμενη συμπεριφορά στην εκτός σκηνής ζωή τους και αρκετοί από τους σύχγρονούς του, έβλεπαν το έργο του Degas με εχθρότητα. Άλλοι θαύμαζαν το θάρρος των συνθέσεών του και την ειλικρίνεια των πορτραίτων της μοντέρνας ζωής.

Ο κύριος θίασος μπαλέτου στο Παρίσι είχε βάση στην Όπερα, όπου πολλές οπερατικές παραστάσεις περιλάμβαναν διαλείμματα χορού. Γεννημένος σε οικογένεια που αγαπούσε τη μουσική, ο Degas σύχναζε στη Όπερα και γνωρίστηκε με τα μέλη της ορχήστρας, τους τραγουδιστές και μέλη του μπαλέτου. Επίσης μπορούσε κατά καιρούς να επισκέπτεται και τα παρασκήνια και παρατηρούσε τις χορεύτριες την ώρα που εξασκούνταν και τελειοποιούσαν τα βήματά τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα εξαιρετικά σχέδια τους σώματος σε ανάπαυση ή κίνηση που έκανε μέσω παρατήρησης είτε από μνήμης είτε μερικές φορές με χορεύτριες να ποζάρουν στο στούντιό του.

Ένας από τους πρώτους και φιλόδοξους πίνακες του Degas που προέκυψε μέσω αυτής της διαδικασίας είναι ''Η Πρόβα'' (The Rehearsal). Η αντίθεση ανάμεσα στη δραστηριότητα και την ανάπαυση σε αυτό το έργο είναι εντυπωσιακή: μια μπαλαρίνα κατεβαίνει την σπιράλ σκάλα, άλλες ξεκουράζονται στο προσκήνιο και μια ομάδα εξασκείται υπό το βλέμμα του χοροδιδάσκαλου Jules Perrot, τη μορφή του οποίου ο Degas βάσισε σε μια φωτογραφία του. Εκείνη την εποχή, οι φωτογραφίες διάσημων χορευτριών κυκλοφορούσαν ευρέως και ήταν συλλεκτικές για τους θαυμαστές τους. Όμως, οι περιορισμοί του μέσου σήμαιναν ότι οι μπαλαρίνες έπρεπε να “παγώσουν” στη θέση τους για την κάμερα. Ο νεαρός Degas μπορούσε να απορρίψει αυτού του είδους τις φωτογραφίες καθώς ο ίδιος διασκέδαζε με την ικανότητά του να υποδηλώνει την πιθανή κίνηση πάνω στη σκηνή.worldpress.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
πίνακας  |  6εκ  |  ευρώ  |  Dega  | 

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση