ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Zara: Η νέα καμπάνια της εταιρίας που θυμίζει την καταστροφή της Γάζας

Το μοντέλο ποζάρει ανάμεσα σε συντρίμμια και σώματα τυλιγμένα με σεντόνι.

Μαρία Καραμάνου

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ισπανικής εταιρείας μόδας Zara προκάλεσε αντιδράσεις, καθώς πολλοί στα κοινωνικά δίκτυα υποστηρίζουν ότι είναι εμπνευσμένη από τα γεγονότα στη Γάζα. Η καμπάνια προωθεί τη νέα συλλογή σακακιών με τον τίτλο «The Jacket» και περιλαμβάνει εικόνες με το μοντέλο Khristen McMenamy να βρίσκεται ανάμεσα σε ερείπια και κούκλες που φαίνονται να αντιπροσωπεύουν σώματα.

Η επιλογή των εικόνων έχει προκαλέσει συζητήσεις και αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με κάποιους να εκφράζουν την άποψη ότι υπάρχει αντιστοιχία με τα γεγονότα και τις ανθρωπιστικές καταστάσεις που συνέβησαν στη Γάζα.

Οι εικόνες από την καμπάνια δείχνουν κατεστραμμένα κτίρια με συντρίμμια διασκορπισμένα παντού, θυμίζοντας σκηνές από τη Γάζα. Η αντίδραση στα social media έχει είναι έντονη, με πολλούς να κατηγορούν την εταιρεία ότι χρησιμοποίησε αισθητική που μοιάζει με την αιματοχυσία και την καταστροφή που έχουν συμβεί στην περιοχή.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας Haute Hijab, Melanie Elturk, αποκαλύπτει την αντίδρασή της, χαρακτηρίζοντας τις εικόνες ως άρρωστες, διεστραμμένες και σαδιστικές. Η Zara είχε προκαλέσει αντιδράσεις και στο παρελθόν, όταν ο ισραηλινός κάτοχος του franchise, φιλοξένησε τον εξτρεμιστή ισραηλινό υπουργό Itamar Ben Gvir στο σπίτι του.

Η επιχειρηματίας και σχεδιάστρια Samira Atash κάλεσε σε μποϊκοτάζ τη Zara λόγω της συγκεκριμένης καμπάνιας. Σύμφωνα με την Zara, η σειρά αποτελεί μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης και εκφράζει το πάθος για καλλιτεχνική έκφραση. Παρόλα αυτά, η εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με χιλιάδες αντιδράσεις και το hashtag #BoycottZara έχει χιλιάδες δημοσιεύσεις στο Twitter, με ανθρώπους που εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους και καλούν σε μποϊκοτάζ.

Δείτε όλες τις αντιδράσεις στο Twitter εδώ:

 

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Zara έχει κατεβάσει τις επίμαχες φωτογραφίες, αλλά δεν έχει αποσύρει εντελώς την καμπάνια από τους λογαριασμούς της στα social media. Η απόφαση αυτή μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω συζητήσεις και αντιδράσεις από το κοινό.

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση