ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: midi στενό φόρεμα και μποτάκια
 

Το προσωπικό του Michael Kors πρωταγωνιστούν στη νέα του καμπάνια

Στην φιλανθρωπική καμπάνια φέτος, δεν πρωταγωνιστούν celebrities

Κάθε χρόνο ο Michael Kors ρίχνει τα φώτα στην καμπάνια Watch Hunger Stop και το 2020 δεν αποτελεί εξαίρεση. Με τίτλο ''Food is Love - Share Your Heart'', η νέα φιλανθρωπική καμπάνια του οίκου παρουσιάζει τους εργαζομένους του οίκου στη θέση των μοντέλων, να φοράνε την μπλούζα με το σήμα κατατεθέν - την καρδιά. Παρόλο που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε επώνυμους ambassadors για την εν λόγω καμπάνια στην οχτάχρονη πορεία της, φέτος ο οίκος ακολούθησε έναν διαφορετικό δρόμο, φωτογραφίζοντας 10 εργαζόμενους του οίκου με σκοπό να αναδείξει το ομαδικό πνεύμα.

''Η ιδέα του Watch Hunger Stop ήταν πάντα να ενώνει τις κοινότητες, να μοιράζεται, και να γυρίζει την προσοχή στη λύση του προβλήματος της πείνας. Τώρα, όσο αντιμετωπίζουμε μια πανδημία, βλέπουμε πόσο αλληλοσυνδεόμαστε όλοι μας, και αυτό αναζωπύρωσε την πίστη μου πως θέλουμε όλοι να κάνουμε κάτι καλό, να κάνουμε τη διαφορά στον κόσμο. Το να φωτογραφίσουμε τους εργαζόμενους μας για την καμπάνια ήταν κάτι μοναδικό'' λέει ο ίδιος ο σχεδιαστής. 

Τα T-Shirts είναι ήδη διαθέσιμα για αγορά στην επίσημη ιστοσελίδα του οίκου. 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση