ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: tailored παντελόνι, λευκό πουκάμισο και mules

Το ντεμπούτο του Jonathan Anderson στoν Dior έγινε «talk of the world»

Μια επίδειξη γεμάτη συμβολισμούς, αντιθέσεις και επαναστατική φαντασία που σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον Dior.

Ριάνα Στυλιανού

Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, το ενδιαφέρον συγκεντρώθηκε γύρω από τον οίκο Dior και τον νέο του καλλιτεχνικό διευθυντή, Jonathan Anderson, ο οποίος παρουσίασε για πρώτη φορά τη δική του γυναικεία συλλογή για τον οίκο — μια στιγμή-ορόσημο, αφού είναι ο πρώτος σχεδιαστής μετά τον ίδιο τον Christian Dior που αναλαμβάνει ταυτόχρονα γυναικεία, ανδρικά και υψηλή ραπτική.

 

Illustration 3

Η ατμόσφαιρα έξω από τη σκηνή ήταν εκρηκτική, με πλήθος θαυμαστών να συγκεντρώνεται γύρω από το τεράστιο λευκό σκηνικό στον Κήπο των Τουιλερί. Ο Dior, «κόσμημα» του ομίλου LVMH με κύκλο εργασιών άνω των 9,5 δισ. ευρώ, βρισκόταν ξανά στο επίκεντρο της μόδας.

Ο Anderson, γνωστός για τη φαντασία και το χιούμορ του στις δημιουργίες του για τη Loewe, κλήθηκε τώρα να επαναπροσδιορίσει ένα brand με ιστορικό βάρος σε μια εποχή που ο κλάδος της πολυτέλειας δείχνει να περνά κρίση. Ο ίδιος περιέγραψε τη συλλογή του ως μια σύγκρουση ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα, εμπνευσμένος από το πνεύμα αναγέννησης που χαρακτήριζε τον Dior μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Illustration 2

Η επίδειξη ξεκίνησε με μια ταινία του Adam Curtis, προβολή ενός «ψυχολογικού καθρέφτη» της εποχής, με ερωτήματα για τη θέση του Dior και της μόδας στον σημερινό κόσμο.

Illustration 6

Στη συλλογή, ο Anderson «έπαιξε» με τα κλασικά στοιχεία του Dior — τα bar jackets, τις κάπες και τις τουαλέτες — δίνοντάς τους νέες, τολμηρές φόρμες: πιο κοντές σιλουέτες, μίνι φούστες, denim σε συνδιασμό με ραπτική πολυτέλεια, αλλά και παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες όπως αυτιά κουνελιού στα παπούτσια ή υπερμεγέθη ρόδακες.

Illustration 1

Τα καπέλα του Stephen Jones, εμπνευσμένα από πειρατές και επαναστάσεις, πρόσθεσαν μια θεατρικότητα που θύμισε την εποχή Galliano. Ανάμεσα στους θεατές βρίσκονταν μέλη της οικογένειας Arnault, η Μπριζίτ Μακρόν και διάσημοι όπως ο Johnny Depp και η Charlize Theron.
Η συλλογή δεν απευθυνόταν σε όλους — ίσως να ξένισε τους πιο συντηρητικούς πελάτες της υψηλής ραπτικής — αλλά ο Anderson δεν δείχνει να τον απασχολεί αυτό.

Όπως είπε: «Δεν θέλω έναν κόσμο γεμάτο αντίγραφα. Θέλω διαφορετικές γυναίκες. Η νέα γυναίκα του Dior μπορεί να είναι ευάλωτη, δυνατή ή απλώς να αγαπά το δράμα.» Το αν η νέα του οπτική θα «απογειώσει» τον οίκο, μένει να φανεί.

 

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X