ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: tailored παντελόνι, λευκό πουκάμισο και mules

Η Kim Kardashian λανσάρει εσώρουχα με ψεύτικες ηβικές τρίχες

Το πιο αμφιλεγόμενο SKIMS προϊόν μέχρι σήμερα.

Μαρία Καραμάνου

Μαρία Καραμάνου

Η Kim Kardashian κατάφερε ξανά να στρέψει τα φώτα επάνω της αυτή τη φορά με ένα προϊόν που κανείς δεν περίμενε. Η μάρκα shapewear SKIMS παρουσίασε τη νέα της και πιο τολμηρή δημιουργία, ένα μικρο-στρινγκ με ψεύτικες ηβικές τρίχες, διαθέσιμο σε διάφορα μήκη, υφές (ίσιο ή σγουρό) και φυσικούς χρωματισμούς, από ξανθό μέχρι καστανό και κόκκινο.

Η συλλογή, που ονομάζεται «Faux Hair Micro String Thong», κυκλοφόρησε στις 14 Οκτωβρίου και μέσα σε λίγες μόνο ώρες ξεπούλησε σχεδόν σε όλα τα μεγέθη, προκαλώντας χαμό στα social media.

Η ανακοίνωση της νέας σειράς έγινε με μια καμπάνια-παρωδία τηλεπαιχνιδιού της δεκαετίας του ’70 και το σύνθημα «Just Dropped: The Ultimate Bush». Η SKIMS διαφημίζει το προϊόν, που κοστίζει 32 δολάρια, ως «το πιο τολμηρό εσώρουχο μέχρι σήμερα», λέγοντας πως «το χαλί σας μπορεί να έχει όποιο χρώμα θέλετε».

Η Kim παρουσίασε τα νέα εσώρουχα στα Instagram Stories της, δείχνοντας τα δείγματα και σχολιάζοντας: «Πόσο αστεία είναι αυτά; Έχουμε διαφορετικά χρώματα, διαφορετικά μαλλιά. Αυτό είναι τρελό. Skims, μωρό μου».

Αντιδράσεις; Όπως πάντα, διχασμένες. Ορισμένοι θαυμαστές γέλασαν με την ιδέα και δήλωσαν ότι πρόκειται για μια ευφάνταστη και έξυπνη καμπάνια μάρκετινγκ, ενώ άλλοι έμειναν αποσβολωμένοι.

«Η Kim Kardashian τρελάθηκε με τα καινούργια της εσώρουχα», έγραψε κάποιος χρήστης στο X ενώ άλλος σχολίασε: «ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ;;;», ενώ κάποιος τρίτος αστειεύτηκε: «Καλώ το 911».

Άλλοι, ωστόσο, παραδέχτηκαν ότι πρόκειται για ένα έξυπνο εμπορικό κόλπο. «Έξυπνος τρόπος να τραβήξεις την προσοχή και να φέρεις κόσμο στον ιστότοπό σου. Θα γελάσουν, θα μπουν και τελικά θα αγοράσουν πράγματα που δεν χρειάζονται καν», σημείωσε ένας χρήστης.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Kim προκαλεί συζήτηση με ένα πρωτοποριακό προϊόν. Νωρίτερα φέτος, η SKIMS κυκλοφόρησε το Seamless Sculpt Face Wrap, μια «προσθήκη στην βραδινή ρουτίνα ομορφιάς» που υπόσχεται να στηρίζει τη γνάθο και τον λαιμό με νήματα κολλαγόνου. Τον Μάιο, η μάρκα είχε γίνει viral με ένα σουτιέν με ψεύτικες τρυπημένες θηλές, ενώ το 2023 παρουσίασε τη σειρά με «φανταστικές θηλές» που έγινε ανάρπαστη.

Κάθε κυκλοφορία φαίνεται να ωθεί τα όρια λίγο παραπέρα, με την Kim να πειραματίζεται διαρκώς με την ιδέα του τι σημαίνει «σωματική θετικότητα» και τι μπορεί να θεωρηθεί μόδα.

Η SKIMS ξεκίνησε μέσα στην πανδημία και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα fashion brands στον κόσμο. Η Kardashian ίδρυσε την εταιρεία μαζί με τον Jens Grede (σύζυγο της Emma Grede του Good American) και σήμερα είναι η μεγαλύτερη μέτοχος και καλλιτεχνική διευθύντρια.

Η ίδια έχει δηλώσει πως η ιδέα για τη μάρκα ξεκίνησε από την ανάγκη της να βρει shapewear που ταιριάζει με τον τόνο της επιδερμίδας της. «Συνήθιζα να παίρνω τα ρούχα μου και να τα βάφω με φακελάκια τσαγιού στην μπανιέρα», αποκάλυψε στο TIME το 2023.

Παρά την επιτυχία της, η Kim δεν παύει να νιώθει το λεγόμενο «σύνδρομο του απατεώνα»: «Ακόμα το έχω… αλλά αυτό με κρατάει σε εγρήγορση», είπε χαρακτηριστικά.

Με το νέο της «Faux Hair Micro String Thong», η Kim Kardashian αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι ξέρει να σπάει τα όρια ανάμεσα στη μόδα, την πρόκληση και το viral marketing. Είτε το βρίσκεις γελοίο είτε ιδιοφυές, ένα είναι σίγουρο, όλοι μιλούν γι’ αυτό.

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X