ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: mum jeans, απλό λευκό tee και πέδιλα με τακούνι
 

Mattel: Λανσάρει για πρώτη φορά Barbie με σύνδρομο Down

Προσπάθεια για ένα πιο αντιπροσωπευτικό παιχνίδι για όλους.

Μαρία Καραμάνου

Η Mattel ανακοίνωσε ότι η σειρά Barbie Fashionistas θα διευρυνθεί με την κούκλα Barbie με σύνδρομο Down, προκειμένου να επιτρέψει σε περισσότερα παιδιά να βρουν μια κούκλα που τα αντιπροσωπεύει και να δουν τον εαυτό τους μέσα από το παιχνίδι. Η Barbie αντανακλά τον κόσμο γύρω μας και έχει σκοπό να εμπνεύσει όλα τα παιδιά να πουν περισσότερες ιστορίες παίζοντας.

Η εταιρεία επιδιώκει να εξαλείψει το κοινωνικό στίγμα και να προάγει τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα μέσω του παιχνιδιού. Το παιχνίδι με κούκλες μπορεί να διδάξει κατανόηση και να αναπτύξει ενσυναίσθηση, οδηγώντας σε έναν πιο αποδεκτό κόσμο. Η δημιουργία της κούκλας Barbie με σύνδρομο Down αποτελεί μια προσπάθεια για περισσότερη συμπερίληψη και αντικατοπτρίζει καλύτερα τον πολυποίκιλο κόσμο μας.

Η Η Lisa McKnight, SVP και Global Head of Barbie & Dolls της Mattel τόνισε ότι, «Η Barbie, η κούκλα με τη μεγαλύτερη ποικιλία στην αγορά, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις πρώτες στιγμές ενός παιδιού και είμαστε αφοσιωμένοι στην αποστολή μας για την εξάλειψη του κοινωνικού στίγματος. Στόχος μας είναι να επιτρέψουμε σε όλα τα παιδιά να δουν τον εαυτό τους μέσα από τη Barbie, ενώ παράλληλα τα ενθαρρύνουμε να παίζουν με κούκλες που δεν τους μοιάζουν. Το παιχνίδι με κούκλες μπορεί να διδάξει κατανόηση και να αναπτύξει ενσυναίσθηση, οδηγώντας σε έναν πιο αποδεκτό κόσμο. Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε την κούκλα Barbie με σύνδρομο Down, η οποία αντικατοπτρίζει καλύτερα τον κόσμο γύρω μας και προάγει τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα μέσω του παιχνιδιού».

Η Barbie συνεργάστηκε στενά με την Εθνική Εταιρεία Συνδρόμου Down (NDSS) για να δημιουργήσει την κούκλα, έτσι ώστε να αντιπροσωπεύει με ακρίβεια ένα άτομο με σύνδρομο Down. Η NDSS παρείχε πόρους και ενθάρρυνε την εταιρεία για αλλαγή πολιτικής ώστε να εμπλέκονται ενεργά οι κοινωνίες και να ενισχύονται οι οικογένειες με σύνδρομο Down. Μάλιστα, η ομάδα έλαβε καθοδήγηση από ένα άτομο με σύνδρομο Down, για να σχεδιάσει το καλούπι, τα ρούχα, τα αξεσουάρ και φυσικά τη συσκευασία της κούκλας. Αυτή η στενή συνεργασία βεβαίωσε ότι η κούκλα που δημιουργήθηκε θα αντιπροσωπεύει με ακρίβεια ένα άτομο με σύνδρομο Down και θα είναι αποδεκτή και αγαπημένη από την κοινότητα.

Η Kandi Pickard, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του NDSS σε δηλώσεις τις μετά τη συνεργασία είπε, «Ήταν τιμή μου να συνεργαστώ με τη Barbie για τη δημιουργία της κούκλας με σύνδρομο Down. Αυτό σημαίνει τόσα πολλά για την κοινότητά μας, που για πρώτη φορά, τα παιδιά μπορούν να παίξουν με μια κούκλα που τους μοιάζει. Αυτή η Barbie αποτελεί υπενθύμιση ότι δεν πρέπει ποτέ να υποτιμούμε τη δύναμη της εκπροσώπησης. Είναι ένα τεράστιο βήμα μπροστά και μια ευκαιρία να γιορτάζουμε τη συμπερίληψη».

Στη συνέχεια, για να γιορτάσουν το λανσάρισμα της κούκλας και να υποστηρίξουν την προβολή και την κατανόηση των ατόμων με σύνδρομο Down, στην καμπάνια συμμετείχαν Γυναίκες Πρεσβευτές από όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ellie Goldstein, μοντέλου από το Ηνωμένο Βασίλειο, της Éléonore Laloux, Δημοτικής Συμβούλου και Συγγραφέα από τη Γαλλία και της Enya, μοντέλου και Influencer από την Ολλανδία, που έπαιξαν με την κούκλα και μοιράστηκαν τις πρώτες αντιδράσεις τους.

Πιο συγκεκριμένα, η κούκλα έχει νέα φιγούρα προσώπου και σώματος, που είναι πιο ενδεικτική των χαρακτηριστικών των γυναικών με σύνδρομο Down. Επιπλέον, φοράει ροζ ορθωτικά στον αστράγαλο και αθλητικά παπούτσια με φερμουάρ. Το μοτίβο του φορέματος είναι κίτρινο με φουσκωτά μανίκια και πεταλούδες. Όλες οι σχεδιαστικές επιλογές έγιναν με προσοχή και σύμφωνα με τις συστάσεις του NDSS, που παρείχε στην ομάδα σχεδίασης ένα κουτί με ορθωτικά για έμπνευση. 

Η Barbie έχει αντιμετωπίσει κριτική για τον τρόπο με τον οποίο απεικόνιζε την γυναικεία μορφή στο παρελθόν, ωστόσο η εταιρεία έχει προσπαθήσει να εξελιχθεί και να προσαρμοστεί στην εποχή μας. Η εταιρεία έχει εισαγάγει μια μεγάλη ποικιλία σε κούκλες, συμπεριλαμβανομένων κούκλων με διαφορετικό χρώμα δέρματος, σωματότυπους, ειδικές δεξιότητες και αναπηρικά αμαξίδια. Η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της και να ενισχύει την συμπερίληψη και την ισότητα στα παιχνίδια της.

Το παιχνίδι με κούκλες μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και κοινωνικές δεξιότητες και να φανταστούν ένα μέλλον όπου η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη είναι βασικές αξίες.

Δείτε τις κούκλες εδώ :

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
barbie  |  dolls  |  news  |  fashion  |  down syndrome  |  games  | 

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση