
Ριάνα Στυλιανού
Η Alo, το brand που έχει γίνει συνώνυμο του athleisure και της wellness κουλτούρας, κάνει την πιο πολυαναμενόμενη στροφή της: την είσοδό της στον κόσμο της luxury μόδας με μια περιορισμένη συλλογή τσαντών.
Από το Voyage Duffel μέχρι το Balance Bucket Bag, κάθε σχέδιο φέρει την υπογραφή καθαρών γραμμών, υψηλής ποιότητας ιταλικού δέρματος και σουέτ, ενώ ένα «intention crystal» προσθέτει την απαραίτητη δόση wellness chic.
Γιατί κάνει τη διαφορά;
Με αυτή την κίνηση, η Alo επιχειρεί να αναβαθμίσει το positioning της και να μπει στο παιχνίδι των luxury brands, εκεί όπου κυριαρχούν ονόματα όπως Gucci, Prada και Bottega Veneta. Στόχος της είναι να μιλήσει στη γυναίκα που θέλει ένα αξεσουάρ που να λειτουργεί εξίσου καλά στο γραφείο, σε μια έξοδο, αλλά και στις στιγμές χαλάρωςής της.
Η αντίδραση του κοινού
Οι αντιδράσεις είναι ανάμεικτες. Από τη μια πλευρά, πολλοί ενθουσιάστηκαν με την ιδέα ενός brand ευεξίας που τολμά να περάσει στην πολυτέλεια. Από την άλλη, δεν έλειψαν και εκείνοι που σχολίασαν ότι οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές για ένα brand που ξεκίνησε από τον τομέα του activewear. Οι τσάντες, με τιμές από 1.200 έως 3.600 ευρώ, είναι ήδη talk of the town, με celebrities όπως οι Katie Holmes και Candice Swanepoel να τις επιλέγουν στις εμφανίσεις τους. Το αποτέλεσμα είναι ένα αξεσουάρ που ισορροπεί ανάμεσα στο luxury lifestyle, τη μόδα και τη λειτουργικότητα.
Είτε το βλέπει κανείς ως στρατηγικό masterstroke είτε ως υπερβολή, το σίγουρο είναι ότι η Alo κατάφερε να τραβήξει την προσοχή της παγκόσμιας μόδας. Και το ερώτημα είναι αν οι νέες Alo Bags θα γίνουν το νέο status symbol ή θα μείνουν μια limited edition στιγμή στην ιστορία του brand.