ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης πρωτοπορεί και στα social media της με τη νέα εικαστική ταυτότητα!

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, η ηγέτιδα γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου, επαναπροσδιορίζει την εικόνα της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ούσα πρωτοπόρος στις επικοινωνιακές καμπάνιες, τόσο για τα νέα της προϊόντα, όσο και για τις ενέργειες και δράσεις της, οπτικοποιεί τα στοιχεία των προϊόντων της και τις αξίες της εταιρείας, σε μια αυθεντική εικαστική ταυτότητα, ενώνοντας την παράδοση με την τεχνολογία. Καθαρές φόρμες, σύμβολα, splashes γάλακτος, με ρετρό χρώματα που αποπνέουν παράδοσης και κύρος.

Η νέα εικαστική ταυτότητα, αναδεικνύει τους 4 βασικούς πυλώνες δράσεων της με συμβολική αξία.

Αξιοποιεί το αστέρι, για τα Family Stories, που εξιστορούν τα προϊόντα της εταιρείας, τις δράσεις της και τις καμπάνιες της.

Συνδέει το σήμα κατατεθέν των σεφ, τον σκούφο, ως αντιπροσωπευτικό σύμβολο των Cooking Stories, όπου οι χρήστες απολαμβάνουν κι εκπαιδεύονται μέσω συνταγών από αγαπημένους σεφ με προϊόντα Χαραλαμπίδης Κρίστης.

Η καρδιά αποτελεί το σήμα-κλειδί για τα Well-being stories, όπου εκτυλίσσονται οι ιστορίες πίσω από τα λειτουργικά οφέλη των προϊόντων της εταιρείας.

Ενώ το δεντράκι, αγκαλιάζει τα Human Stories, Κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής αειφορίας της εταιρείας και όσων ενεργειών και δράσεων αφορούν στους ανθρώπους μας.

Η νέα εικαστική ταυτότητα έχει σχεδιαστεί, ώστε να φωτίζεται πάντα το πρωτογενές περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας στα Social Media.

#FollowNewCharalambidesChristis #CharalambidesChristis #ToKaliteroMas #ToKaliteroStiDiatrofiMas

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

PROMO: Τελευταία Ενημέρωση

Trilogy Plaza Opening

Trilogy Plaza Opening

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο προορισμό της Λεμεσού
newsroom must
 |  PROMO
Grand reopening για το Nammos Limassol

Grand reopening για το Nammos Limassol

Ο απόλυτος προορισμός υψηλής γαστρονομίας, μόδας και διασκέδασης εγκαινιάζει τη θερινή σεζόν ...
newsroom must
 |  PROMO