ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Η Montblanc αγκαλιάζει το «Library Spirit»

Το «Library Spirit» διαθέτει μια επιλογή προϊόντων Montblanc που συνοδεύουν κάθε εξερευνητή στο ταξίδι έμπνευσής του

newsroom must

Η νέα καμπάνια του Οίκου εξερευνά τη δύναμη έμπνευσης της βιβλιοθήκης ως πηγή γνώσης και ανακάλυψης, φέρνοντας τη Montblanc πίσω στις ρίζες της.

Εκατοντάδες ράφια, χιλιάδες βιβλία και εκατομμύρια λέξεις περιμένουν για να ανακαλυφθούν. Οι βιβλιοθήκες σε όλο τον κόσμο είναι μοναδικοί προορισμοί διαφώτισης, όπου η γνώση μεταδίδεται μέσα στο χρόνο και στις επόμενες γενεές. Ένα ταξίδι στους διαδρόμους μιας βιβλιοθήκης, είναι ένα ταξίδι ανακάλυψης και φαντασίας. Με κάθε γύρισμα μιας σελίδας και μέσα από κάθε λέξη γραμμένη στο χαρτί, οι εξερευνητές της λογοτεχνίας μεταφέρονται σ’ ένα νέο σύμπαν.

Το σύμπαν των λέξεων είναι επίσης το σύμπαν της Montblanc, η οποία δημιουργεί εργαλεία που αποτυπώνουν σκέψεις και συναισθήματα στο χαρτί, απαθανατίζοντάς τα για τους αυριανούς αναγνώστες. Το «Library Spirit», η τελευταία καμπάνια της Montblanc, μας προσκαλεί στη βιβλιοθήκη λοιπόν για να εμπνευστούμε και να ζήσουμε τα κομμάτια Montblanc που αποτελούν μέρος αυτού του ταξιδιού της συνεχής ανακάλυψης.

Την καμπάνια υπογράφει ο παγκοσμίου φήμης φωτογράφο Mariano Vivanco, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Βρετανός ηθοποιός Callum Turner, μαζί με τα μοντέλα Kit Butler, Justice Joslin και Mattia Narducci, οι οποίοι εξερευνούν τα θαύματα των γεμάτων βιβλία ραφιών μιας βιβλιοθήκης. Με ένα στυλό Montblanc στο χέρι, ο Callum γράφει στο σημειωματάριό του, αναλογιζόμενος τις ανακαλύψεις που κάνει σ’ αυτό το ταξίδι, απορροφώντας νέες ιδέες και ιστορίες.

«Οι βιβλιοθήκες είναι ένας χώρος γνώσης, οικειότητας και συναισθημάτων, όπου οι λέξεις είναι εκεί για να ανακαλύπτονται για πάντα, εκφράζοντας τη δύναμη της φαντασίας του συγγραφέα τους μέσα στο χρόνο. Είναι ένας προορισμός που είναι τόσο αυθεντικός για τη Montblanc, ένας Οίκος ο οποίος πάντα υπερασπιζόταν τη δύναμη των λέξεων και τον τρόπο που διαμορφώνουν τη συλλογική μας πολιτιστική ταυτότητα. Με αυτήν την καμπάνια, θέλουμε να προσκαλέσουμε κι άλλους σ’ αυτόν τον κόσμο για να εμπνευστούν, να μάθουν κάτι νέο, να προκληθούν», λέει ο Marco Tomasetta, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Montblanc.

Το «Library Spirit» διαθέτει μια επιλογή προϊόντων Montblanc που συνοδεύουν κάθε εξερευνητή στο ταξίδι έμπνευσής του, είτε σε στιγμές ήρεμης σκέψης, είτε όταν ταξιδεύει στον κόσμο.

Συνδεδεμένη με την κουλτούρα της γραφής, η συλλογή Montblanc Sartorial διαθέτει σχεδιαστικούς κώδικες εμπνευσμένους από την ομορφιά και την εμπειρία της γραφής. Τα χαρακτηριστικά δοχεία μελανιού από το αρχείο της Montblanc, έχουν εμπνεύσει τον τριγωνικό σχεδιασμό των λαβών, ενώ η κατασκευή των πλαϊνών των τσαντών παραπέμπει στο άνοιγμα ενός φακέλου με δύο επικαλυπτόμενα κομμάτια δέρματος. Μια σειρά από συνδέσμους, επιτρέπει την ένωση μικρότερων κομματιών σε μεγαλύτερες τσάντες, δημιουργώντας νέες λειτουργίες, διαφορετικούς τρόπους φορέματος και πολλές δυνατότητες προσαρμογής.

Με τη νέα της καμπάνια, η Montblanc φέρνει στο προσκήνιο την εμπνευσμένη επιρροή της βιβλιοθήκης, υπενθυμίζοντάς μας τη δύναμη που έχουν οι λέξεις να διαμορφώνουν νέες ιδέες και να πυροδοτούν τη δημιουργικότητα.

Για πληροφορίες: Montblanc Boutiques – Τηλ: 22897361

http://www.veryexclusiveaccessories.com/

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

PROMO: Τελευταία Ενημέρωση

Trilogy Plaza Opening

Trilogy Plaza Opening

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο προορισμό της Λεμεσού
newsroom must
 |  PROMO