ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Co-ord φόρμες, sneakers και teddy παλτό
 

Μια σημαντική πρωτοβουλία για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα, με την καινοτομία στο επίκεντρο

Η Coca-Cola στην Κύπρο συστήνει ένα νέο τρόπο μείωσης του πλαστικού

2022: Με το βλέμμα σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον 

Έχοντας διανύσει μια -τουλάχιστον- πενταετία, όπου ο δημόσιος διάλογος περιλαμβάνει σε καθημερινή, σχεδόν, βάση θέματα βιωσιμότητας, το 2022 φαίνεται πως θα είναι μια πολλά υποσχόμενη χρονιά για τις συντονισμένες δράσεις, μικρότερης και μεγαλύτερης κλίμακας, που αφορούν στην κλιματική αλλαγή και στη μείωση της σπατάλης ενέργειας και πρώτων υλών. Παρά τις προκλήσεις σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο, οι μεγάλες εταιρείες έχουν πλέον αντιληφθεί πως μια ατζέντα βιώσιμης ανάπτυξης είναι πια μια απαραίτητη πρακτική και όχι πολυτέλεια. 

Μείωση  του  πλαστικού και του food wasteυιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης και στήριξη των τοπικών κοινωνιών είναι κάποιες μόνο από τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν εταιρείες και κοινωνία των πολιτών προς ένα καλύτερο αύριο. Ωστόσο, ένα πιο βιώσιμο μέλλον φαντάζει πιο ρεαλιστικό από ποτέ, καθώς η εφαρμογή καινοτόμων λύσεων στη βιομηχανία προϊόντων και υπηρεσιών, μπορεί να προκαλέσει καταλυτικές αλλαγές και να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.

Το παράδειγμα της Coca-Cola στην Κύπρο  

Το 2015, επενδύσαμε στον επανασχεδιασμό των συσκευασιών μας, μειώνοντας τη χρήση πλαστικού, ειδικά το βάρος στο καπάκι και στο στόμιο της φιάλης, με αποτέλεσμα τη μείωση χρήσης 19,6 τόνων πλαστικού ετησίως.

Οι προσπάθειες μας εντατικοποιήθηκαν όταν το 2018, ο James Quincey, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της The Coca-Cola Company ανακοίνωσε το παγκόσμιο όραμα της εταιρείας «Για Έναν Κόσμο χωρίς Απορρίμματα» και από τότε, η Coca-Cola στην Κύπρο έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την επίτευξη αυτού του στόχου, δίνοντας το παράδειγμα και σε άλλες εταιρείες του κλάδου 

Από το 2020 μειώσαμε κατά 3% το βάρος των συσκευασιών αλουμινίου στα 330ml και 6% στα 500ml των αναψυκτικών μας και των χυμών ΛΑΝΙΤΗΣ κατά 3% 330ml και 8% στο 1Λτρ. Πρώτοι αντικαταστήσαμε τα πλαστικά καλαμάκια στους χυμούς ΛΑΝΙΤΗΣ και στο γάλα με γεύσεις KIDDO με χάρτινα που προέρχεται από δάση με υπεύθυνη διαχείριση, εξοικονομώντας 615 χιλιάδες λιγότερα πλαστικά καλαμάκια ετησίως. Όλες μας οι συσκευασίες είναι 100% ανακυκλώσιμες.

Φτάνοντας στο 2022, πια, έχει γίνει μονόδρομος για τις εταιρείες να αναλάβουν δράση προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, εφαρμόζοντας πιο έξυπνες και αποδοτικές λύσεις σε όλο το φάσμα των εργασιών τους 

Συνεχίζοντας αυτό που ξεκίνησε ως μια από τις πρώτες εταιρείες σε παγκόσμιο και εγχώριο επίπεδο, η Coca-Cola στην Κύπρο, φέτος, παρουσίασε τη νέα πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου, με την οποία καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους, σε Ελλάδα και Κύπρο ετησίως*. Η νέα συσκευασία,  που κυκλοφορεί για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας, συνολικά. Οι νέες αυτές συσκευασίες  παράγονται στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο  Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα.   

H Coca-Cola στην Κύπρο έχει αποδείξει ότι, με οδηγό το όραμα «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», προωθεί την κυκλική οικονομία και δίνει σε κάθε μορφής συσκευασία ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή ακόμα και λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορεί η εταιρεία στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά. Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει και στο σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. 

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030,  καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους. Βασική μας πεποίθηση είναι πως η αλλαγή στάσης των πολιτών απέναντι στα απορρίμματα σε συνδυασμό με ένα ενιαίο, αποτελεσματικό και διαφανές σύστημα εγγυοδοσίας, που καλείται να λειτουργήσει ο κλάδος μπορεί και οφείλει να εκπληρώσει τους εθνικούς στόχους για συλλογή και ανακύκλωση.

*Αφορά στο σύνολο των προϊόντων αναψυκτικού που παράγονται από την Coca-Cola HBC  / 3E  Ελλάδος ΑΒΕΕ 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Culture  |  Promo  |  Coca Cola

PROMO: Τελευταία Ενημέρωση