

Μαρία Καραμάνου
Αν πιστεύεις πως το Netflix ξέρει ήδη πολλά για σένα... ετοιμάσου, γιατί τώρα θα ξέρει και πώς να σου το δείξει. Η πλατφόρμα ετοιμάζει την επόμενη μεγάλη επανάσταση στην εμπειρία θέασης, προσωποποιημένα τρέιλερ και σειρές που προσαρμόζονται στα γούστα σου, σαν να διαλέγεις μενού σε 5άστερο all inclusive resort.
Τέρμα τα γενικά trailers που δείχνουν σκηνές που δεν σε νοιάζουν καν. Αν είσαι fan των rom-coms, το Netflix μπορεί να σου σερβίρει το ίδιο trailer με ένα τρυφερό φιλί στο ηλιοβασίλεμα. Αν όμως προτιμάς δράση, ετοιμάσου για εκρήξεις, καταδιώξεις και μουσική που κάνει την καρδιά σου να χτυπά στα 140 bpm.
Και δεν σταματάμε εκεί, η πλατφόρμα ετοιμάζει και σειρές με δυναμική πλοκή, τύπου «Black Mirror: Bandersnatch», όπου όμως δεν χρειάζεται καν να αποφασίσεις εσύ τι θα γίνει. Το Netflix θα «διαβάζει» το προφίλ σου και θα επιλέγει για σένα είτε θες μια ρομαντική κατάληξη, είτε plot twist βγαλμένο από ψυχολογικό θρίλερ.
Netflix is launching AI-generated ads by 2026
— Culture Crave (@CultureCrave) June 3, 2025
• Designed to match the show or movie being watched
• Some will appear as midroll ads or during pause breaks
• Will roll out to all countries with the ad-supported tier pic.twitter.com/t2AfRrkAGg
Ουσιαστικά, η σειρά που βλέπεις μπορεί να μην είναι ίδια με εκείνη που βλέπει ο κολλητός σου. Και κάπως έτσι, μια viral εποχή προβολής γεννιέται γιατί, πες την αλήθεια, δεν θα ήθελες να πεις στο group chat: «Στο δικό μου επεισόδιο, εκείνη τον φίλησε. Τι εννοείς σε σένα έγινε φόνος;»
Ο Phil Petitpont της Moments Lab δηλώνει ενθουσιασμένος για το τι σημαίνει αυτό για το sharing culture, ενώ το ίδιο το Netflix δίνει τέλος στη λεγόμενη «κόπωση επιλογών», εκείνη τη φάση που χαζεύεις 40 λεπτά και στο τέλος… δεν βλέπεις τίποτα.
Αξίζει να σημειωθεί πως η τεχνολογία αυτή ήδη δοκιμάζεται σε γενετικές μηχανές αναζήτησης, mood-based προτάσεις και πιο έξυπνα homepage layouts. Και όλα αυτά σε μια περίοδο όπου η πλατφόρμα επενδύει σε live shows, podcasts και talk shows, με στόχο ένα πιο ευέλικτο και απολαυστικό περιβάλλον ψυχαγωγίας.
Συμπέρασμα; Το Netflix δεν σου «προτείνει» πλέον τι να δεις. Σου το φτιάχνει στα μέτρα σου. Και αν συνεχίσει έτσι, το μόνο που θα σου μένει να κάνεις είναι… να πατήσεις play.
- ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ: Όταν γράφτηκε ιστορία μπροστά σε 60.000 ψυχές
- Big Brother: Η έντονη αντιπαράθεση και η αποχώρηση της Μαρικέλλυς
- ΛΕΞ και Χάρις Αλεξίου τραγουδούν το «Φύγε» στο ΟΑΚΑ και αποθεώνονται
- Netflix Top 10: Αυτές είναι οι πιο viral ταινίες στην Κύπρο
- Bye Bye χρεώσεις: Τέλος στα έξτρα τέλη για χειραποσκευές στα ταξίδια