ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Έρχονται νωρίτερα τελικά οι διαφημίσεις στο Netflix

Αναμένεται ότι μέχρι το τέλος του 2022 θα έχουν εισαχθεί

Πάρις Δημητριάδης

Για τις «τεκτονικές» αλλαγές που προωθούνται στη λειτουργία του Netflix με τη σημαντική απώλεια συνδρομητών και την αναπόφευκτη εισαγωγή διαφημίσεων είχαμε αναφερθεί τις προάλλες σε προηγούμενο άρθρο, φαίνεται ωστόσο ότι οι αλλαγές αυτές θα εφαρμοστούν πολύ νωρίτερα από ότι αρχικώς υπολογιζόταν.

Υπενθυμίζεται ότι υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας είχε δηλώσει σε επενδυτές ότι το ενδεχόμενο διαφημίσεων βρισκόταν στο τραπέζι ως μια πιθανότητα σε βάθος διετίας.

Σύμφωνα ωστόσο με πηγές που επικαλούνται τώρα οι New York Times, οι διαφημίσεις αναμένεται να εισαχθούν στην πλατφόρμα μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, με πιθανό αντάλλαγμα φθηνότερη συνδρομή. Αυτό φαίνεται να έχει μάλιστα ειπωθεί επισήμως σε υπόμνημα που δόθηκε σε όλο το προσωπικό της εταιρείας.

Στελέχη του Netflix αναφέρουν επιπλέον ότι περίπου την ίδια εποχή, που υπολογίζεται στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, θα παρθούν και μέτρα για τη γνωστή ιστορία με τους αμέτρητους συνδρομητές που δίνουν τον κωδικό τους σε φίλους και συγγενείς.

Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι για πάρα πολλά χρόνια το Netflix έλεγε ότι οι διαφημίσεις δεν θα μπουν ποτέ στην πλατφόρμα, όμως μετά την πρωτοφανή απώλεια εκατοντάδων χιλιάδων συνδρομητών και την επικείμενη απόσυρση εκατομμυρίων άλλων, η εταιρεία αλλάζει ρότα και πολιτική.

Ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως αναφέρει και σε δημοσίευμα της η LiFO, όπως ο HBO Max χρεώνει 15 δολάρια τον μήνα για υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις και 10 δολάρια με διαφημίσεις. Στο υπόμνημα προς τους εργαζομένους τα στελέχη του Netflix φαίνεται μάλιστα να επικαλέστηκαν τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας ότι το HBO και το Hulu έχουν καταφέρει «να διατηρήσουν ισχυρά brand ενώ προσφέρουν υπηρεσίες με διαφημίσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση