ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Ριγέ jumpsuit, κοντομάνικο μπλουζάκι και loafers
 

8 ερωτήσεις για τα νέα HQ της SppMedia

Μέσα από την εξέλιξη ήρθε και η ανάγκη για νέα σύγχρονα γραφεία, αλλά και να λειτουργεί το κτίριο από μόνο του ως πρεσβευτής και διαμορφωτής της εταιρικής κουλτούρας της SppMedia.

newsroom must

Από τον Σεπτέμβριο του 2022, η SppMedia, αφού αφουγκράστηκε τις αλλαγές και τα νέα δεδομένα της εποχής άλλαξε στέγη, μετακόμισε σε νέα σύγχρονα γραφεία με επίκεντρο την εργασιακή ικανοποίηση των στελεχών του οργανισμού, την μεγιστοποίηση της ομαδικότητας και των και των συνεργιών. Επιθυμία, το κτίριο να λειτουργεί από μόνο του ως πρεσβευτής και διαμορφωτής της εταιρικής κουλτούρας της SppMedia.
Η οικογένεια της SppMedia στεγάζεται πλέον σε ένα ιδιόκτητο, τριώροφο κτίριο, φιλικό προς το περιβάλλον. Μέσα από οκτώ ερωτήσεις μας λύνονται όλες οι απορίες για το νέο κτίριο και τη φιλοσοφία του.

Η εξωτερική όψη του κτιρίου. 

Ποια η ανάγκη για τη δημιουργία των νέων γραφείων;
Οι καιροί αλλάζουν και μια από τις πρώτες βιομηχανίες που δέχεται τις αλλαγές είναι αυτή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Τα τελευταία δεκατρία χρόνια η SppMedia εξελίχθηκε από μία κατά βάση εκδοτική εταιρεία, όπου το 80% των εσόδων προερχόταν από έντυπα, σε ένα μιντιακό και τεχνολογικό όμιλο όπου τα έσοδα από τα έντυπα δεν ξεπερνούν το 10% των δραστηριοτήτων της. Μέσα σε αυτή την εξέλιξη ήρθε και η ανάγκη για νέα σύγχρονα γραφεία με επίκεντρο την εργασιακή ικανοποίηση των στελεχών του οργανισμού, την μεγιστοποίηση της ομαδικότητας και των συνεργιών αλλά και να λειτουργεί το κτίριο από μόνο του ως πρεσβευτής και διαμορφωτής της εταιρικής κουλτούρας της SppMedia.

Ο πρώτος όροφος που φιλοξενεί το lifestyle newsroom και το τμήμα μαρκετιγκ.

Πού στηρίχθηκε η ιδέα για τον σχεδιασμό τους;
Η ιδέα αναπτύχθηκε, όπως είναι φυσικό, πάνω στον υπάρχοντα σκελετό του κτιρίου που αγοράσθηκε για να μετατραπεί στην έδρα του Ομίλου. Το κτίριο ήταν κατασκευασμένο για να φιλοξενεί έκθεση επίπλων με ανοικτούς χώρους, δίνοντας έμφαση και διαφάνεια στην εξωστρέφεια Αυτά ήταν και τα στοιχεία που κέρδισαν την ομάδα της εταιρείας που έψαχνε για δύο περίπου χρόνια ακίνητα προς πώληση.

Βραδινή όψη του κτιρίου.

Γιατί open plan
Οι ανοικτοί χώροι πέραν από τον σύγχρονο τρόπο λειτουργίας που εκπέμπουν, είναι πεδία διαδραστικότητας μεταξύ των στελεχών, προάγουν την ομαδικότητα αλλά και την ψυχική και σωματική υγεία αφού είναι ευάερα και ευήλια. Τέλος, αλλά σημαντικό για εμάς ως ΜΜΕ που αναγκαζόμαστε να λειτουργούμε στο σημερινό περιβάλλον καχυποψίας και τοξικότητας, η διαφάνεια και η εξωστρέφεια  που εκπέμπουν σχεδιαστικά και αισθητικά τα γραφεία του Ομίλου και ειδικά των newsroom, εκφράζουν τη γενικότερη φιλοσοφία μας σε όλες μας τις δραστηριότητες. Με λίγα λόγια, όταν ζητάς διαφάνεια και φως πρέπει να ξεκινάς από εσένα, και από τα ίδια σου τα γραφεία. Αυτού του στυλ όμως τα γραφεία έχουν και το αρνητικό στοιχείο πως ελαχιστοποιούν την ιδιωτικότητα και μπορούν εύκολα να μετεξελιχθούν σε πηγές ηχητικής ρύπανσης. Ευτυχώς, τα στελέχη μας προσαρμόστηκαν εύκολα και ίσως καλύτερα απ’ ότι περιμέναμε στους κανόνες λειτουργείας των ανοικτών χώρων.

Τα φωτιστικά ενταγμένα σε πλαίσιο απορρόφησης ήχου από την εταιρεία Ardemide.

Η εσωτερική διακόσμηση και τα έπιπλα έχουν κάτι ξεχωριστό;
Η βάση της επίπλωσης έχει σχεδιαστεί εσωτερικά από το Square Lab, το σχεδιαστικό τμήμα της SppMedia. Τα γραφεία του προσωπικού σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν ειδικά για εμάς, και έχουν ως σκεπτικό τις «ομάδες των 4». Στην προεργασία για τον σχεδιασμό των χώρων συνειδητοποιήσαμε πως ως Όμιλος, δουλεύουμε στα διάφορα τμήματα σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Η καταγραφή του στοιχειού αυτού μέσα από την εσωτερική μας αναζήτηση, ήταν και η αρχή της όλης φιλοσοφίας της σχεδίασης του εργασιακού χώρου. Από εκεί και πέρα, μετά από εκείνη τη στιγμή, όλα κύλισαν πιο εύκολα και γρήγορα στο μυαλό μας. Σχεδιάσαμε ένα σύγχρονό γραφείο που φιλοξενεί άνετα τέσσερα άτομα και κτίσαμε πάνω σε αυτό διαχωριστικά στοιχειά με βάση φυτά εσωτερικού χώρου έτσι ώστε να βοηθούν στην ανανέωση του αέρα και του οξυγόνου αλλά και για να δημιουργούν ψυχολογική ισορροπία στις στιγμές έντασης που ζούμε καθημερινά. Σε κάθε όροφο υπάρχει στη μέση ένας χώρος συναντήσεων, που και αυτός δεν έχει πλήρη ηχητική απομόνωση, για να υπάρχει καλύτερη ροή αέρα αλλά και να υπηρετεί την ολιστική προσέγγιση του open plan. Το ίδιο συμβαίνει και με τα διευθυντικά γραφεία. Για τις ανάγκες των ιδιωτικών συνομιλιών των στελεχών υπάρχει πρόβλεψη για δημιουργία ενός τηλεφωνικού θαλάμου σε κάθε όροφο.

Διευθυντικό γραφείο.

Τα υλικά και οι χρωματισμοί που χρησιμοποιήθηκαν;
Θέλοντας ως όμιλος να προάγουμε την αίσθηση της βιωσιμότητας και τη σχέση με τη Γη και το περιβάλλον, ήταν φυσική η επιλογή των γήινων χρωμάτων, της εκτεταμένης χρήσης ξύλου, τσιμέντου και μετάλλων σε μαύρο χρώμα. Αυτά συνυπάρχουν με πολλά φυτά εσωτερικού χώρου και περιορισμένη χρήση ειδικών χαλιών σε διαδρόμους

Ο δεύτερος όροφος στον οποίο βρίσκεται το δημοσιογραφικό newsroom και το σχεδιαστικό τμήμα.

Τι ρόλο παίζει ο φωτισμός στα γραφεία και στο κτίριο γενικά;
Η έμφασή μας και η επένδυσή μας στον φωτισμό είναι εμφανής. Πάνω από τα «γραφεία των 4» τοποθετήθηκαν ιταλικά φωτιστικά της Ardemide τα οποία είναι ενταγμένα σε πάνελ απορρόφησης ήχου, συμβάλλοντας έτσι στην καλυτέρευση της ακουστικής του χώρου. Ο σχεδιασμός του φωτισμού θέλει να διευκολύνει τους εργαζόμενους στην εργασία τους στις οθόνες των υπολογιστών, άρα είναι ζεστός και συγκεκριμένης έντασης.

Ο χώρος του εμπορικού τμήματος και του λογιστήριου με την αίθουσα συσκέψεων στο κέντρο.

Η φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία των ραδιοφωνικών στούντιο;
Όπως άλλαξαν τα ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια, έτσι άλλαξε και το ραδιόφωνο, το οποίο δεν περιορίζεται απλά στην αναμετάδοση ήχου, εφόσον έχει μετεξελιχθεί μέσω του ίντερνετ και των σοσιαλ μίντια σε πλατφόρμα επικοινωνίας, διαμόρφωσης κουλτούρας, αλλά και πολυσχιδούς ενημέρωσης. Έτσι, τα νέα στούντιο των ραδιοφώνων μας είναι φτιαγμένα και αυτά με εξωστρεφή προσέγγιση να μπορούν να επικοινωνήσουν και οπτικά το μπραντ στους ακροατές.  

Το στούντιο του Deejay Radio.

Ποιο είναι το σκεπτικό δημιουργίας κάθε ορόφου;
Στον σχεδιασμό μας θέλαμε το κάθε ένα από τα πέντε επίπεδα να μοιάζει με τα αλλά,  αλλά την ίδια ώρα να εκπέμπει ένα ξεχωριστό δικό του χαρακτήρα. Το υπόγειο φιλοξενεί τα τρία ραδιόφωνα που είναι συνδεδεμένα με τον όμιλο, τα οποία περιτριγυρίζουν μια μεγάλη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων η οποία χρησιμοποιείται ως playroom ξεκούρασης και συνάθροισης. Εκεί, έχει τοποθετηθεί και ένα μεγάλο μπιλιάρδο αλλά και το φημισμένο Atari arcade. Όταν αγοράστηκε το κτίριο υπήρχε μια μεγάλη άστεγη προεξοχή του υπογείου προς το πεζοδρόμιο, μια «τρύπα» δηλαδή. Μετά από πολλή προβληματισμό για την εκμετάλλευση του στοιχείου, η ομάδα κατέληξε να δημιουργήσει το καφέ της εταιρείας, «must café», σε εκείνο το σημείο συνδέοντάς το με σκάλα με το επίπεδο του πεζοδρομίου, φτιάχνοντας έτσι ένα ανοικτό πολυχώρο εστίασης και ξεκούρασης. Τον χώρο αυτό ομορφαίνουν γλάστρες με αρωματικά βότανα, ελιές και εποχιακά λουλούδια. Το ισόγειο όπου φιλοξενείτε το εμπορικό τμήμα και το λογιστήριο έχει μια πιο «εταιρική» προσέγγιση με περισσότερο ελεύθερο χώρο, περισσότερους χώρους αποθήκευσης και ένα χώρο συναντήσεων που μοιάζει με living room κλασικού δικηγορικού γραφείου.
Ο πρώτος όροφος που φιλοξενεί το lifestyle newsroom και το τμήμα μαρκετιγκ, είναι ο πλέον δημιουργικός αισθητικά χώρος, με λαχανί φωτιστικά, φούξια καναπέδες, μεγάλες λευκές βιβλιοθήκες και κισσούς να περιβάλλουν τον χώρο συναντήσεων.
Ο δεύτερος όροφος στον οποίο βρίσκεται το δημοσιογραφικό newsroom και το σχεδιαστικό τμήμα, είναι περισσότερο εργονομικός και τον χαρακτηρίζουν, χωρίς να τον κατακτούν, οι εταιρικές ταυτότητες των brand του, δηλαδή της «Καθημερινής» και του «ΣΠΟΡ FM 95.0».  Κύριο στοιχείο εδώ είναι οι επτά οθόνες τηλεόρασης, οι περισσότερες τοποθετημένες σε custom made πύργους, αλλά και η μεγάλη spiral βιβλιοθήκη Kartel. Στον δεύτερο όροφο υπάρχει και το μοναδικό τραπέζι συσκέψεων στο κτίριο.
Τέλος, ο τρίτος όροφος, που είναι και ο μικρότερος σε εμβαδόν, φιλοξενεί τα γραφεία της διεύθυνσης αλλά και ένα μεγάλο roof garden όπου φιλοξενούνται δείπνα της διεύθυνσης αλλά και των ομάδων λειτουργίας των προϊόντων του Ομίλου. Είναι εξοπλισμένος με όλων των τύπων τις ψησταριές, αφού είναι γνωστό πως η διεύθυνση αρέσκεται να ψήνει και να φιλοξενεί τα στελέχη αλλά και τους εξωτερικούς της καλεσμένους.

Επιβλέπον μηχανικός του έργου Αντρέας Θεοδοτου. Την ανακαίνιση συντονισμό και  υλοποίηση ανέλαβε η εταιρεία Placelift τα φωτιστικά των γραφείων είναι από την Dimco, καλωδίωση και τεχνολογικός σχεδιασμός Network Solutions, πατώματα από Kofteros, Gevo και ΔΚ Δημητριάδης. Κλιματισμός και συστήματα εξαερισμού Gree.

 Η μεγάλη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων η οποία χρησιμοποιείται ως playroom ξεκούρασης και συνάθροισης.

Το «must café». 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
sppmedia  |  omilos  |  group  |  grafia  |  office  |  new  |  γραφεία  |  νέα  |  όμιλος

DECO: Τελευταία Ενημέρωση