ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

O κόσμος (πάλι) αλλάζει

Δημήτρης Λοττίδης

Δημήτρης Λοττίδης

Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την αίσθηση του ανοίγματος ενός όμορφου, καλοτυπωμένου περιοδικού που σε αντιπροσωπεύει. Η σχέση του αναγνώστη με το περιοδικό του είναι σχέση γάμου. Tο παντρεύεσαι το περιοδικό σου επειδή «έχετε» κοινά ενδιαφέροντα, επειδή σε κάνει να χαμογελάς, θέλεις να έχεις χρόνο μαζί του και ενίοτε σε κάνει να ερωτεύεσαι. Περιοδικά όπως το «must», κάνουν επίσης τις αναγνώστριές τους να νιώθουν πως είναι κολλητές μαζί τους. Παρουσιάζουν τις έγνοιες, προσδοκίες και προκλήσεις της επόμενης μέρας αλλά την ίδια ώρα κάποτε μπορεί και να απογοητεύουν και να εκνευρίζουν, όπως συμβαίνει σε όλες τις σχέσεις πάθους. Έρωτας, αγάπη και εμπιστοσύνη δεν μπορούν να υπάρξουν χωρίς σκαμπανεβάσματα συναισθημάτων, δεν έχει κανένα ενδιαφέρον μια σχέση που είναι σαν την ευθεία στο καρδιογράφημα του νεκρού. Όταν φτάσει μια σχέση στη γραμμή χωρίς διακυμάνσεις, είναι πάντα και το τέλος της. Γι’ αυτό και τα περιοδικά που έχουν μακροημερεύσει, είναι αυτά που βγάζουν συναίσθημα, πάθος αλλά και εκπλήξεις. Κάποτε κι εμείς στα γραφεία μας και στο ατελιέ βολευόμαστε για λίγο με την όποια επιτυχία και την αράζουμε ακολουθώντας την πεπατημένη. Όταν, όμως, έχεις τις κεραίες ανοικτές, λαμβάνεις τα μηνύματα του κόσμου και ξυπνάς από το hibernation mode.

Γιατί, λοιπόν, τα περιοδικά πέφτουν σε πωλήσεις σε όλο τον κόσμο; Καταρχάς, δεν πέφτουν όλων οι πωλήσεις, κατά δεύτερο λόγο τα περιοδικά που πραγματικά διαλύονται και δεν έχουν πλέον κοινό, είναι εκείνα που έχασαν επαφή με τη σημερινή πραγματικότητα ή δεν έχουν λόγο και ενδιαφέρον ύπαρξης. Τα πρώτα θύματα της κρίσης στον εκδοτικό τομέα ήταν τα λεγόμενα «lads’ magazines». Αυτά που άνθισαν στα 90s και μέχρι τα μέσα της περασμένης δεκαετίας, ασχολούνταν με porn stars, γυμνό στα πρόθυρα της ξεφτίλα και γράψιμο όπως μιλούν οι άντρες στις μπιραρίες (γι’ αυτό και η ονομασία τους, «lads’ magazines»). Τα συγκεκριμένα περιοδικά δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης, αφού με το youporn και όλα τα παρεμφερή sites, η τσόντα για τους άντρες είναι καθημερινότητα ενώ η γραφή και το κοινό περιοδικών όπως τα «Maxim» και «Loaded», είναι εύκολη λεία για το αδηφάγο internet. Το ίδιο συμβαίνει και στα νεανικά γυναικεία περιοδικά που στήθηκαν εδώ και είκοσι χρόνια στην ανάγκη των γυναικών να εξερευνήσουν το σεξ και να νιώσουν γυναίκες. Πάει κι αυτό ανεπιστρεπτί, καταβροχθίστηκε από το γρήγορο σεξ και τις γνωριμίες μέσω facebook. Τι μας μένει; Τα premium glossy brands που απευθύνονται σε μορφωμένους απαιτητικούς αναγνώστες μεσαίων και υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι εκτιμούν την υψηλή αισθητική, το trend setting, την όμορφη και εξεζητημένη γραφή
και τις πολύπλοκες φωτογραφήσεις.

Είναι οι αναγνώστριες που θέλουν να διαβάσουν το περιοδικό που εμπιστεύονται πριν πάνε shopping, που θέλουν να ανοίξουν το στόμα τους και να μιλήσουν για κάτι που διάβασαν στη γυναικοπαρέα, είναι αυτές που νιώθουν το περιοδικό τους ως προνομιακό μέσο διαπαιδαγώγησης, ένα μηνιαίο βιβλίο που τους βοηθά να βρουν τον όμορφο δρόμο της πολύπλοκης πλέον ζωής τους. Σε αυτά τα περιοδικά πιστεύουμε πως
βρίσκεται και το «must». Αυτά τα brands όχι μόνο δεν πρέπει να φοβούνται το internet, αλλά εκεί έχουν πεδίο δόξης λαμπρό ώστε να ανανεωθούν, να επικοινωνήσουν τις αξίες τους, να γίνουν προσιτά σ’ έναν άλλο κόσμο, σε κάποιες άλλες γενιές που απαξιώνουν τη γοητεία του χαρτιού.

Μέσα από αυτή την αυτοπεποίθηση που έχουμε, σας παρουσιάζουμε το αδερφάκι του περιοδικού μας, το www.must.com.cy. Το site του «must» δεν είναι ένας χώρος όπου θα διαβάζετε το περιοδικό που βρίσκετε στα περίπτερα. Είναι ένας αυτόνομος σε περιεχόμενο χώρος στο διαδίκτυο, όπου καθημερινά σας ενημερώνουμε για όλα όσα λατρέψατε το περιοδικό σας. Μόδα, celebrities, runways, κοσμικές εμφανίσεις,
ομορφιά και τόσα άλλα μαζί με ιδέες διακόσμησης από το «livingetc» αλλά και τις συνταγές της Αθηνάς Λοϊζίδου που τόσο αγαπήσατε και το δείχνετε με κάθε τρόπο. Είναι λοιπόν, το must.com.cy ο καθημερινός προορισμός για να ενημερωθείτε όσον αφορά στη μόδα, να πληροφορηθείτε για τις νέες αφίξεις στα κυπριακά καταστήματα (με τις τιμές τους παρακαλώ), να σχολιάσετε online και να βαθμολογήσετε τις κοσμικές εμφανίσεις της προηγούμενης νύκτας (!) και να θαυμάσετε το street fashion στις πόλεις της Κύπρου με τις νεαρές κοπέλες που φέρνουν μια αύρα από ΝΥ και Λονδίνο στους δρόμους του νησιού. Στο must.com.cy θα δείτε και το making of του αγαπημένου σας περιοδικού με backstage photos και αναλύσεις για το concept του κάθε τεύχους.

Στην έντυπή μας έκδοση, στόχος φέτος είναι να σηκώσουμε ακόμη πιο ψηλά την μπάρα της ποιότητας, να σας ξαφνιάσουμε ακόμη περισσότερο στα εξώφυλλα, να σας δώσουμε αποκλειστικότητες που συζητά όχι μόνο όλη η Κύπρος, αλλά και η Ελλάδα. Ναι, νέα εποχή αρχίζει, ένας νέος κόσμος που έχει ήδη αλλάξει και μαζί του αλλάζουμε κι εμείς.

Υ.Γ.1 Αλλαγή φρουράς από αυτό το τεύχος και για την εκδοτική ομάδα του «must». Η κυρία Χριστίνα Τσερκέζη, μέχρι πρότινος αρχισυντάκτρια, έχει ήδη αναλάβει την αρχισυνταξία του must.com.cy. Αρχισυντάκτρια του περιοδικού αναλαμβάνει η κυρία Βαλεντίνα Σιάλαρου και διευθύντρια η κυρία Ειρήνη Χριστοφόρου.
Υ.Γ.2. Ακολουθήστε το «must» στο facebook.com/must-magazine-cy και στο twitter.com/mustmagazinecy.

Δημήτρης Λοττίδης
demetris@sppmedia.com

must έποψη: Τελευταία Ενημέρωση

Gossip Girls 2.0

Gossip Girls 2.0

Όταν οι λεγεώνα των troll γίνεται η νέα κατίνα της γειτονιάς
Δημήτρης Λοττίδης
 |  MUST ΕΠΟΨΗ
Αγιανάπα Α'

Αγιανάπα Α'

Όπου και να γυρίσεις, όπου και να μιλήσεις, η Κύπρος σε πληγώνει
Δημήτρης Λοττίδης
 |  MUST ΕΠΟΨΗ