ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Πώς να προστατευτείτε από ψεύτικα e-shop στις φετινές σας αγορές

3 + 1 τρόποι για να καταλάβετε ότι ένα site δεν είναι έγκυρο

Ζωή Τουτουντζίδου

Βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα και ήδη έχουμε σκεφτεί τι δώρα θα πάρουμε στους αγαπημένους μας αυτές τις γιορτές. Τα καταστήματα έφτιαξαν τις γιορτινές τους βιτρίνες ενώ δεν είναι λίγα και τα ψηφιακά μαγαζιά που μέσω προσφορών προσελκύουν για ακόμη μία χρονιά τους αγοραστές.

Πολλοί είναι αυτοί που καταφεύγουν σε ψηφιακές αγορές είτε λόγο φόρτου εργασίας είτε έλλειψης χρόνου. Ως εκ τούτου, καλό θα ήταν να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί καθώς υπάρχουν πολλοί απατεώνες στο ίντερνετ που προσπαθούν να μας ξεγελάσουν με σκοπό να αποσπάσουν χρηματικά ποσά.

Η πιο συνηθισμένη τακτική που χρησιμοποιούν για να το καταφέρουν είναι να εξαπατήσουν τον καταναλωτή έτσι ώστε να αγοράσει επώνυμα προϊόντα σε απίστευτα χαμηλή τιμή που συνήθως αποδεικνύεται ότι είναι απομίμηση ή ακόμη και προϊόντα που δεν υπάρχουν καν. Πώς μπορούμε όμως να προστατέψουμε τον εαυτό μάς και πώς να αναγνωρίσουμε τα συγκεκριμένα sites;

1. Δώστε προσοχή στη γλώσσα

Τα site αυτά έχουν συχνά σκόπιμα ορθογραφικά λάθη για να μην εντοπίζονται από τις επωνυμίες. Μπορεί επίσης να συναντήσετε προτάσεις στις οποίες μπλέκονται αγγλικές και λέξεις άλλης γλώσσας, γεγονός που καθιστά την πρόταση ακατανόητη.

2. Έχουν «ακανόνιστες» τιμές

Αν παρατηρήσετε την τιμή του προϊόντος να έχει ακανόνιστη τιμή π.χ. 1.528.761 ευρώ, πολύ πιθανόν να εισήλθατε σε ψεύτικο e-shop.

3. Ελέγξτε τα στοιχεία επικοινωνίας

Προτού παραγγείλετε καλό θα ήταν αν ελέγξετε πρώτα τα στοιχεία επικοινωνίας. Όπως ποιος βρίσκεται πίσω από το κατάστημα; Ή αν υπάρχει αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση, email, αριθμός φορολογικού μητρώου.

4. Ελέγξτε την παρουσία του brand στα social media

Τα περισσότερα νόμιμα brand έχουν δραστηριότητα στα social media. Αναζητήστε το site στα social media και ελέγξτε κατά υπάρχουν σχόλια ή αξιολογήσεις από αληθινούς χρήστες.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

The McKinsey Files of Cyprus

The McKinsey Files of Cyprus

O Γιώργος Τσόπελας και ο Λευτέρης Χαραλάμπους στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS