ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: πουκάμισο και tailored maxi φούστα
 

Άκρως καλοκαιρινή η νέα καμπάνια του Deejay Radio

Βασισμένη σε εικόνες εξολοκλήρου φτιαγμένες με ΑΙ

newsroom must

O Deejay Radio 93,5 μας βάζει δυναμικά στο καλοκαίρι και μας παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια η οποία συνδυάζει μουσική και… γεύσεις. Με άκρως καλοκαιρινή και δροσερή διάθεση, γεμάτη μουσική, ο Deejay Radio μας μεταφέρει τα vibes του καλοκαιριού μέσα από τις τέσσερις εικόνες της νέας του καμπάνιας, οι οποίες είναι φτιαγμένες αποκλειστικά με ΑΙ.

Τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη καλοκαίρι; Ποια τραγούδια μας ανεβάζουν τη διάθεση και μας δίνουν εικόνες από καλοκαίρι; Με αυτά τα ερωτήματα ο Deejay Radio δημιούργησε την καμπάνια του, δίνοντάς μας την καλοκαιρινή, γευστική δροσιά στις εικόνες της καμπάνιας του. Χωρίς αμφιβολία, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι το παγωτό, η must καλοκαιρινή απόλαυση που μας γεμίζει χαρά, μικρούς και μεγάλους, απολαμβάνοντάς το. Αν από την άλλη έχουμε να επιλέξουμε ένα φρούτο το οποίο έχει ταυτιστεί απόλυτα με το καλοκαίρι, αυτό είναι σίγουρα το καρπούζι, με τη μοναδική, γλυκιά του γεύση να ταιριάζει όλες τις ώρες της ημέρας. Ένα cocktail κατά τους καλοκαιρινούς μήνες φαντάζει η ιδανική, καλοκαιρινή επιλογή, κυρίως παρέα με αγαπημένα πρόσωπα. Ποιος θα έλεγε όχι εξάλλου σε ένα after work drink; Και τέλος, το αγαπημένο σε όλους γλειφιτζούρι δε θα μπορούσε να λείπει από τις επιλογές του καλοκαιριού μας.

Με έμπνευση αυτές τις τέσσερεις αγαπημένες γεύσεις, παγωτό, καρπούζι, cocktail και γλειφιτζούρι, ο Deejay Radio δημιούργησε την καλοκαιρινή του καμπάνια, φτιάχνοντας εικόνες αποκλειστικά με ΑΙ, βάζοντας μας σε καλοκαιρινή διάθεση. Παρέα με τραγούδια που μας θυμίζουν καλοκαίρι και μας ανεβάζουν το κέφι, ο Deejay Radio, για κάθε μία εικόνα της καμπάνιας του, ταίριαξε το ιδανικό τραγούδι. Κάθε εικόνα, η οποία «αντιπροσωπεύει» και μία καλοκαιρινή γεύση, συνοδεύεται από ένα τραγούδι το οποίο αναφέρεται στη γεύση αυτή, κάνοντας ακόμη πιο ζωντανή την εμπειρία, τόσο οπτικά όσο και ακουστικά.

Πιο συγκεκριμένα, το τραγούδι «Roses» Imanbek Remix του SAINt JHN συνοδεύει την εικόνα με το παγωτό, καθώς στην καμπάνια του Deejay Radio το παγωτό έχει γεύση τριαντάφυλλο. Για την εικόνα με το καρπούζι, ακούγεται το τραγούδι «Watermelon Sugar» του Harry Styles, ενώ το «Spicy Margarita» των Jason Derulo & Michael Bublé συνοδεύει την εικόνα με το cocktail. Η εικόνα με το γλειφιτζούρι θα παίζει μαζί με το τραγούδι «Lollipop» του Lil Wayne ft. Static. Όλα τραγούδια που μας ανεβάζουν τη διάθεση και μας βάζουν στο vibe του καλοκαιριού.

Το χρώμα που επικρατεί σε όλες τις εικόνες της καμπάνιας είναι το ροζ, χαρακτηριστικό χρώμα του Deejay Radio 93,5, ενώ συνοδεύει και το γαλάζιο, δημιουργώντας όμορφους συνδυασμούς που μας γεμίζουν θετικά συναισθήματα.

Τη νέα καμπάνια του Deejay Radio μπορεί να τη δει κανείς σε όλα τα malls της Λευκωσίας (The Mall of Cyprus, Nicosia Mall και Mall of Engomi), σε διαφημίσεις outdoors και φυσικά αφού η καμπάνια είναι δημιουργημένη με τα μέσα της τεχνολογίας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες https://www.mydeejay.com.cy/

Listen live από το application Radio Live και online μέσα από τη σελίδα του Deejay Radio www.mydeejay.com.cy

Instagram: deejayradio_cyprus

Facebook: Deejay 93.5

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση