ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρι αθλητική φόρμα, μαύρο knitwear και sneakers
 

Μαρίλια Χαριδήμου-Γρηγόρης Γεωργίου: «Έρχονται ανατροπές που σοκάρουν»

Ανδρέας Μαλάης

Νεαροί ηθοποιοί, με ταλέντο και άποψη για τον χώρο, η Μαρίλια κι ο Γρηγόρης μάς μιλούν για τη δεύτερη σεζόν του «Εσύ… στον κόσμο σου» στον ΑΝΤ1 και την… επεισοδιακή τους γνωριμία.

Πόσο η κυπριακή τηλεόραση στη νέα εποχή του διαδικτύου έχει ακόμη τη δύναμη να αναδείξει νέα ταλέντα αποτελεί θέμα που σηκώνει ανάλυση. Μιλώντας με τη Δώρα Κακουράτου σε προηγούμενή μας συνέντευξη και πάλι για το «Εσύ… στον κόσμο σου» η απάντησή της, φυσικά, μετατόπισε τη συζήτηση, ορίζοντας ως κέντρο βάρους το θέατρο: «Στην αρχή αυτό μπορεί να συμβεί, η σημαντική δουλειά θα γίνει, όμως, στο θέατρο. Εκεί θα σε μάθει το κοινό, η τηλεόραση είναι ψυχαγωγία – delivery». Κι όμως, έχοντας απέναντί μου δύο νέους ηθοποιούς, τη Μαρίλια και τον Γρηγόρη, δεν μπορώ παρά να αναλογιστώ πότε ήταν η τελευταία φορά που η κυπριακή τηλεόραση κατάφερε να αναδείξει αλλά και να διατηρήσει νέα ταλέντα, να τους δώσει βήμα και να τους συστήσει στο κοινό. Με πρωταγωνιστικό ρόλο στο «Εσύ… στον κόσμο σου», τόσο η Μαρίλια όσο κι ο Γρηγόρης κατάφεραν να μας τραβήξουν την προσοχή κι όχι άδικα. Μιλώντας μαζί τους συνειδητοποιεί κανείς πως όταν το ταλέντο συνοδεύεται από μια προσγειωμένη αντίληψη για την πραγματικότητα και, συγκεκριμένα, για τον χώρο, τότε τα πράγματα κάπως θα ξεκλειδώσουν και οι ευκαιρίες θα δοθούν απλόχερα. Μακριά από τη μιζέρια και τη μεμψιμοιρία για τη… μοίρα των νέων ηθοποιών στον τόπο μας, η Μαρίλια κι ο Γρηγόρης εκπροσωπούν τη νέα γενιά ηθοποιών στην Κύπρο, που δεν επαναπαύονται, που δεν έχουν… στέγη και, κυρίως, είναι ευγνώμονες για τις ευκαιρίες που τους δίνονται.


Λοιπόν, ποιος από τους δύο είναι περισσότερο... στον κόσμο του; (γέλια)
Μ.: Νομίζω πως τον τίτλο τον κερδίζει εκείνος ο Γρηγόρης. Έτσι με βολεύει τουλάχιστον να λέω!


Δεύτερη σεζόν...Είχατε μυριστεί την επιτυχία της σειράς;
Γ.: Κατά τη διάρκεια της χρονιάς λόγω των καθημερινών γυρισμάτων δεν μπορούσαμε να το αντιληφθούμε. Μετά τις επαναλήψεις του καλοκαιριού, όμως, όπου ήμασταν πιο χαλαροί, εισπράττοντας την αγάπη του κόσμου, θεωρήσαμε τη δεύτερη σεζόν δεδομένη.
Μ.: Όντως με τις επαναλήψεις του καλοκαιριού δημιουργήθηκε μια φρενίτιδα από μεγάλη μερίδα του κόσμου, το οποίο νομίζω πως δείχνει ξεκάθαρα και η επιτυχία της δεύτερης σεζόν.


Ήταν μια δικαίωση για τη δουλειά σας η συνέχιση για άλλη μια σεζόν;
Μ.: Φυσικά! Η πίεση που έχει μια καθημερινή σειρά, είναι τόσο μεγάλη που το εισιτήριο για τη δεύτερη χρονιά και η αγάπη του κόσμου είναι η πιο μεγάλη ανταμοιβή.
Γ. : Εγώ δεν ξέρω αν ήταν πραγματικά δικαίωση. Το μόνο σίγουρο είναι πως είμαι πολύ χαρούμενος που για ακόμα μια σεζόν θα είμαι με τους ίδιους συνεργάτες.


Είστε ένα από τα κεντρικά... love stories της σειράς. Γνωριζόσασταν από πριν;
Γ: Όχι, δεν γνωριζόμασταν και δεν σου κρύβω πως η πρώτη μας γνωριμία ήταν πολύ άβολη κι επεισοδιακή. Δεν συμπάθησα καθόλου τη Μαρίλια! (γέλια)
Μ.: Η αλήθεια είναι πως αυτή την αποκάλυψη μού την έκανε πρόσφατα, τώρα πια που είμαστε δυο πολύ καλοί φίλοι και ομολογώ ότι έπεσα απ’ τα σύννεφα όταν μου το εξομολογήθηκε.


Γρηγόρη, τώρα έφτιαξαν τα πράγματα, να υποθέσω; (γέλια)
Φυσικά, πλέον νιώθω πολύ άνετα με τη Μαρίλια. Είναι πολύ σημαντικό να νιώθεις οικεία με το ταίρι σου.


Μαρίλια, από την πλευρά σου;
Ακριβώς όπως το έθεσε ο Γρηγόρης: «ταίρι»! Αυτή, να ξέρεις, είναι η μεταξύ μας προσφώνηση. Εγώ στον Γρηγορη θαυμάζω την αφοσίωση που έχει στη δουλειά αλλά και το πόσο δοτικός είναι.


Τι θα γίνει τελικά στη συνέχεια; Πώς θα εξελιχθεί η ιστορία;
Γ.: Δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε τίποτα για τη συνέχεια. Διαβάζοντας, όμως, κι εμείς τα επόμενα επεισόδια το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε πάθει σοκ.


Ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που κατά την άποψή σας κάνει τη σειρά να ξεχωρίζει;
Μ: Ο κ. Κωνσταντίνος Οδυσσέως μαζί με την ομάδα του έχει καταφέρει να παντρέψει τόσο καλά το δράμα με την κωμωδία, κάτι το οποίο συμβαίνει και στην πραγματική ζωή. That’s life!
Γ.: Ακριβώς αυτό θα έλεγα κι εγώ. Πρόκειται για μια σειρά που απευθύνεται στην αλήθεια. Κάθε μια από τις ιστορίες που διαδραματίζεται εμένα προσωπικά μου έχει συμβεί και έτσι το κοινό μπορεί να ταυτιστεί.


Δώρα Κακουράτου....
Μ.: Ε, είναι πολύ ξεχωριστή! Πέραν του ταλέντου της που αυτό είναι δεδομένο, προσωπικά στην κυρία Κακουράτου ζηλεύω την ενέργεια και το χιούμορ της, που είναι ανεξάντλητα.
Γ.: Ακριβώς, δεν χρειάζονται περισσότερα λόγια. Είμαι πολύ περήφανος που συνεργάζομαι με αυτόν τον άνθρωπο.


Εσείς παρακολουθείτε προγράμματα της κυπριακής τηλεόρασης; Δίνετε ευκαιρίες σε κυπριακά προγράμματα;
Γ.: Βέβαια, παρακολουθώ κυπριακή τηλεόραση και έχω άποψη για ό,τι συμβαίνει σε όλα τα κανάλια.
Μ.: Εννοείται. Η κυπριακή τηλεόραση έχει τα φόντα για πολύ μεγάλα πράγματα. Βλέπω πως γίνονται πολλές δουλειές από νέους ανθρώπους που τολμούν να πρωτοπορήσουν. Σίγουρα γίνονται καλές δουλειές. Βέβαια, πάντα εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.


Δεν ανήκετε σε αυτούς που απορροφήθηκαν από τις πλατφόρμες;
Γ.: Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Στις πλατφόρμες ανά πάσα ώρα μπορείς να δεις τα πάντα, ενώ στην τηλεόραση ανυπομονείς για την ώρα της κάθε εκπομπής.


Ο χώρος της τηλεόρασης από μέσα πλέον είναι όπως τον είχατε ονειρευτεί πριν ασχοληθείτε με το επάγγελμα; Υπάρχει μια απομυθοποίηση σε όλο αυτό;
Γ.: Δεν σου κρύβω πως δεν τον είχα ονειρευτεί με την έννοια που το λέμε τόσο στερεοτυπικά. Αλλά αυτό που ζω στη δουλειά μου είναι πραγματικά ένα όνειρο.
Μ.: Νομίζω πως είναι μια δουλειά που δεν σου αφήνει περιθώρια να βαρεθείς ποτέ. Άλλοτε πιο σκληρός ο κόσμος της και άλλοτε πιο παραμυθένιος από ποτέ!


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αποτελέσουν εργαλείο για τη δουλειά ενός νεαρού ηθοποιού;
Μ.: Αναπόφευκτα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πια μέρος της ζωής μας. Δεν θα έλεγα όμως ότι η δουλειά του ηθοποιού ορίζεται μέσω μιας πλατφόρμας. Απλώς μέσω αυτής διαφημίζεις τη δουλειά που έχεις ήδη κάνει.
Γ.: Εργαλείο ενός ηθοποιού πρέπει να είναι μόνο η αφοσίωση και η συγκέντρωση. Νομίζω ότι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάπου χάσαμε το νόημα. Μπορούν να σε βοηθήσουν αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό.


Είστε και οι δύο «πνευματικά παιδιά» της Αθήνας, με την έννοια ότι έχετε ολοκληρώσει τις σπουδές σας εκεί. Σκεφτήκατε να μείνετε εκεί μόνιμα;
Μ.: Εργάστηκα στην Αθήνα, ναι, μετά το τέλος των σπουδών μου και δεν σου κρύβω ότι με τα μυαλά που είχα τότε, δεν είχα κανένα σκοπό να επιστρέψω στην Κύπρο.


Και πώς έγινε η… στροφή;
Έπειτα από μια πρόταση που έγινε για τηλεοπτική δουλειά. Ήρθα στην Κύπρο και προς μεγάλη μου έκπληξη τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ό,τι τα είχα φανταστεί. Βρίσκομαι, λοιπόν, πλέον μόνιμα στην Κύπρο, αν και διατηρώ πάντα ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με την Αθήνα.


Γρηγόρη, η δική σου εκδοχή;
Κάπως έτσι κινήθηκα κι εγώ. Παράλληλα με τις σπουδές μου εργαζόμουν στην Αθήνα. Το τελευταίο καλοκαίρι των σπουδών μου όταν ήρθα στην Κύπρο, εντελώς τυχαία, πραγματικά, βρέθηκα σε ένα παιδικό πάρτι όπου μου έδωσαν το τηλέφωνο του Κωνσταντίνου Οδυσσέως κι από εκεί ξεκίνησε μια συνεργασία με τον ΑΝΤ1 που κρατά μέχρι σήμερα.


Η Κύπρος ήταν ο τελικός προορισμός; Ήταν στο πλάνο;
Μα ο ηθοποιός δεν έχει πλάνα, ο ηθοποιός πάει εκεί που έχει δουλειά. Ούτε τώρα η Κύπρος είναι στο πλάνο, ούτε η Αθήνα, ούτε η Ελλάδα. Εάν αναλογιστείς ότι είχα την ευλογία να μου δοθούν ευκαιρίες απλόχερα από συγκεκριμένα άτομα στον χώρο που με πίστεψαν, όπως ο Κωνσταντίνος Οδυσσέως και ο Σταύρος Ποταμάρης, τα πράγματα ήρθαν «βολικά» γιατί βρήκα ανθρώπους που επένδυσαν σε μένα.

Καλλιτεχνικά πώς είδες τα πράγματα; Συμφωνείς με τη Μαρίλια;
Φεύγοντας από την Αθήνα μη φανταστείς ότι είδα και τις καλύτερες παραστάσεις. Όπως και στην Κύπρο έτσι και σε κάθε χώρα, κάποιες προτάσεις θα είναι καλές και κάποιες όχι. Για παράδειγμα πέρσι παρακολούθησα έναν υπέροχο «Ριχάρδο» στον ΘΟΚ και την ίδια στιγμή άλλες παραστάσεις δεν ήταν καθόλου καλές. Το ίδιο θα δεις να συμβαίνει και στην Αθήνα. Το θέμα είναι εμείς οι ηθοποιοί να αντιληφθούμε τον ρόλο μας πολιτιστικά. Πλέον, ο καθένας μπορεί να βαφτίσει τον εαυτό του ό,τι θέλει, είτε σκηνοθέτη είτε σεναριογράφο είτε συγγραφέα και να μαζέψει γύρω του μια ομάδα και είτε με υπερβολές είτε με πειραματισμούς να ονομάσουν την προσπάθειά τους… θέατρο. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο και δεν είναι αυτή η δουλειά του ηθοποιού. Ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος για αυτό που κάνει, να αφοσιωθεί σε αυτό που κάνει και να το υπηρετήσει όσο πιο πιστά γίνεται. Αλλιώς πάντα θα γίνεται αυτή η ερώτηση, αν δηλαδή καλλιτεχνικά τα πράγματα βρίσκονται σε καλό επίπεδο. Θα ανέβει το επίπεδο όταν όλοι μας γίνουμε υπεύθυνοι των πράξεών μας.


Λαμβάνετε μηνύματα και σχόλια από το κοινό; Είναι κάτι που λειτουργεί αμφίδρομα;
Μ: Καθημερινά λαμβάνουμε μηνύματα από το κοινό. Είναι υπέροχο ο κόσμος να σου δείχνει την αγάπη του.


Έχει σήμερα η τηλεόραση τη δύναμη να χαρίσει αναγνωρισιμότητα σε νέους ηθοποιούς;
Γ.: Η τηλεόραση έχει τη δύναμη να χαρίσει αναγνωρισιμότητα ακόμα και σε άτομα που πάνε σε κάποιο τηλεπαιχνίδι. Το σημαντικό είναι η αναγνωρισιμότητα να γίνει για κάτι που θα είσαι περήφανος.
Μ.: Η προβολή που σου προσφέρει η τηλεόραση είναι μεγάλη. Το θέμα είναι να τη χρησιμοποιήσεις σωστά για την εξέλιξη της δουλειάς σου.


Έχετε γευτεί απογοητεύσεις στην προσπάθειά σας να κυνηγήσετε αυτό που θέλετε;
Γ.: Είμαι απο τους τυχερούς, που δεν φοβόντουσαν ποτέ το ρίσκο, πάντα κυνηγούσα τα όνειρά μου. Εννοείται ότι ο δρόμος δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα, αλλά όποιος πιστεύει στον εαυτό του, κάπου θα τον βγάλει ο δρόμος.
Μ: Απογοητεύσεις πάντα υπάρχουν όχι μόνο σε δουλειές, αλλά και στους ίδιους τους ανθρώπους. Ευτυχώς, όμως, είμαι από τους ανθρώπους που δεν τα παρατάνε εύκολα και μέχρι στιγμής η στάση μου αυτή με έχει δικαιώσει.

Ο Γρηγόρης Γεωργίου γεννήθηκε στη Λεμεσό και σπούδασε εθνομουσικολογία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών στο ΕΚΠΑ κι έπειτα υποκριτική στη δραματική σχολή Ίασμος. Έχει δουλέψει σε διάφορες θεατρικές παραγωγές στην Αθήνα αλλά και στην Κύπρο, ενώ τηλεοπτικά τον έχουμε δει και στη σειρά «Ο κόσμος να χαλάσει» (ΑΝΤ1). Θεατρικά, έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις «Συρανό Ντε Μπερζεράκ» (Γραμματικόπουλος), «Στον καθρέφτη του Παλλάς» (Φασουλής), «Τικ τακ ακριβώς» (Κιναλόπουλος) κ.ά.

Η Μαρίλια Χαριδήμου γεννήθηκε στη Λεμεσό. Έχει σπουδάσει θεατρικές σπουδές στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και υποκριτική στη Δραματική σχολή Αθηνών «Γιώργος Θεοδοσιάδης». Παράλληλα με την υποκριτική ασχολείται και με το τραγούδι. Έχει δουλέψει με διάφορα θεατρικά σχήματα σε Ελλάδα και Κύπρο όπως το Εθνικό Θέατρο Ελλάδος, το Θέατρο Ένα, το Φανταστικό Θέατρο κ.ά. Τηλεοπτικά έχει συμμετάσχει στις σειρές «Η μαμά λείπει ταξίδι για δουλειές», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» κ.ά.

ΠΗΓΗ: ΤΗΛΕΩΡΕΣ

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση