ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: shinny κολάν, ζιβάγκο και ankle boots
 

Oscars 2019: Τα δώρα αξίας 100.000 στους υποψηφίους και... η Χαλκιδική!

Μια ανάσα πριν από τα φετινά Oscars, σας παρουσιάζουμε τα δώρα που θα λάβουν όλοι οι υποψήφιοι οι οποίοι θα φύγουν από την τελετή φορτωμένοι δώρα. Συγκεκριμένα, οι 25 υποψήφιοι για τα Oscar ηθοποιίας και σκηνοθεσίας θα λάβουν την τσάντα  «Everyone Wins», η οποία περιέχει δώρα συνολικής αξίας 100.000 δολαρίων!

Την τσάντα προσφέρει εδώ και 17 χρόνια μία εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Ατζελες , και η ιδιαιτερότητά της φέτος είναι πως σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια της εταιρείας, η τσάντα θα περιέχει προϊόντα κάνναβης - η χρήση της οποίας είναι πλέον νόμιμη στην Καλιφόρνια. 

Εκτός αυτού, όλοι οι υποψήφιοι θα κερδίσουν μια εβδομάδα διακοπών στο Avaton Luxury Villas Resort της Χαλκιδικής, μία κρουαζιέρα πολυτελείας, αξίας 15-20.000 δολαρίων κατ′ άτομο σε προορισμούς όπως Ισλανδία, Γκαλαπάγκος, Αμαζόνιο, Κόστα Ρίκα ή Παναμά.

Ακόμα, ένα φορητό ψυγείο γεμάτο με τα μεξικάνικα αναψυκτικά Jarritos, πριβέ θεραπείες από την ειδική στις φοβίες, Καλιόπε Μπάρλις, συνδρομή ενός χρόνου σε πριβέ κλαμπ κάνναβης στο Λος Ατζελες, Αψέντι A. Junod, υψηλής ποιότητος και γαλλικής παραγωγής. 

Η λίστα των δώρων δεν τελειώνει εδώ, αφού στην τσάντα περιλαμβάνονται ακόμα 

-Δέκα μαθήματα με τον γυμναστή των διασημοτήτων Αλέξις Ζελέτσκι.

-Μία προσωπογραφία σε κρύσταλλο.

-Ενα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού.

-Τρίμηνη συνδρομή στην The Wall Street Journal.

Μέχρι και είδη πρώτης ανάγκης περιλαμβάνει η τσάντα με τα δώρα. 

Μία οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου, ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μία εξάδα με λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στυλό, μπισκότα και μία βούρτσα για την λεκάνη του μπάνιου σε μορφή emoji που φωσφορίζει στο σκοτάδι.

 «Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία» εξηγεί η εταιρεία στην ιστοσελίδα της. «O κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιγνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές, τόσα περισσότερα κέρδη θα έχουν και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μία κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Οι υποψηφιότητες των Oscars είναι πολύ... basic!

Αυτοί είναι οι... 53 παρουσιαστές των Oscars!

Όσκαρ 2019: Πρωτιές, παράξενα και ιδιαιτερότητες των φετινών βραβείων

Oscars' Best Dressed: Οι 20 καλύτερες εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί

Oh yes! Οι Queen πάνε... στα Όσκαρ

Σ' αυτό το μαγευτικό μέρος γυρίστηκε το ''The Favourite'' του Λάνθιμου

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση