ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: maxi jersey φόρεμα και μπαλαρίνες
 

H ''διαφορετική'' καμπάνια του οίκου Gucci

Στην ταράτσα κάποιου κτηρίου στο Βερολίνο την ώρα που δύει ο ήλιος, σε μια στάση λεωφορίου, στον υπόγειο σιδηρόδρομο μέχρι και σε κάποια δημόσια απoχωρητήρια εκτελίσσεται η νέα καμπάνια του Alessandro Michele για τον οίκο Gucci. Ακόμα κι αν δεν είσαι υπερ της νέας κατεύθυνσης στην οποία οδήγησε τον ιταλικό οίκο ο νέος σχεδιαστής είναι αδύνατο να μην αναγνωρίσεις το κινηματογραφικό σκηνικό της καμπάνιας για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016 από τον Glen Luchford.

Είναι γεγονός. Ο Michele ξεφεύγει εντελώς από την σέξι αισθησιακή γραμμή που καθιέρωσε ο Tom Ford και προσπαθεί να συνδυάσει το όνομα του οίκου με μια διαφορετική αισθητική, λιγότερο προκλητική, περισσότερο vintage και ''υπόγεια'' αντίθετη με την πολυτέλεια και τον λαμπερό κόσμο των προηγούμενων χρόνων. 

Στη νέα καμπάνια μια παρέα από νέα μοντέλα, που μοιάζουν με κολεγιόπαιδα, ανάμεσά τους οι Plina Oganicheva, Peyton Knight, Elizabeth Moore, Jacob Hugo Goldhoorn, ποζάρουν σε ένα underground σκηνικό με τη νέα συλλογή του οίκου Gucci και επιτέλους μας δίνεται η ευκαιρία να απολαύσουμε τα looks περισσότερο από κάποια σταρ μοντέλα που τα φορούν σε άλλες περιπτώσεις.

Ένα χρυσοκέντητο σμαραγδί κουστούμι, ένα γούνινο παλτό και τα αξεσουάρ με το λογότυπο του οίκου είναι όλα σε πρώτο πλάνο όμως αυτό που κερδίζει την προσοχή μας είναι ένα αληθινό παγώνι και το skateboard το οποίο δηλώνει την επιστροφή του ως τάση ανάμεσα στη νέα γενιά. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που το είδαμε να ''κυκλοφορεί'' στις εβδομάδες μόδας.

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση