ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι και cropped top
 

Frames of your life by Yvan Rodic for Giorgio Armani

Άμα ο Giorgio Armani αποφασίζει να συμπεριλάβει στο show του απλούς καθημερινούς ανθρώπους και όχι επαγγελματίες μοντέλα, τότε αυτό σημαίνει ότι μια καινούργια τάση ξεκινά!

Στο πρώτο λανσάρισμα της συλλογής γυαλιών Herritage Frames τον προηγούμενο μήνα, ο οίκος Armani είχε συνεργαστεί με τον street style φωτογράφο Tommy Ton, ο οποίος τράβηξε φωτογραφίες για το διαφημιστικό του Frames of your Life project, που σχεδιάστηκε για να δείξει την collection από απλούς καθημερινούς ανθρώπους παρά από επαγγελματίες μοντέλα. Τώρα, ο οίκος θέλοντας να προωθήσει μία πιο προσιτή πλευρά της σειράς eyewear, αποφάσισε να δώσει μια δόση πραγματικότητας στην καινούργια του καμπάνια με το όνομα «Real People» δίνοντας δουλειά στον street style φωτογράφο, Yvan Rodic και ο ίδιος με τη σειρά του να απαθανατίσει ανυποψίαστους trend setters για λογαριασμό του Giorgio Armani.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η δουλειά ενός blogger συγκινεί τους κορυφαίους της βιομηχανίας μόδας, μιας και στο παρελθόν ο Scott Schuman φωτογράφισε για την καμπάνια της Kiehl’s τον περασμένο μήνα και η Garance Dore που έχει ήδη προσελήφθη από τους οίκους Moschino και Petit Bateau.

Δες το βίντεο!
 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση