ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: κολάν, sweatshirt και oversized blazer
 

Οι μεγάλες επενδύσεις της L.Vuitton στον αθλητισμό

Η είσοδος της Louis Vuitton στον κόσμο του αθλητισμού

Ριάνα Στυλιανού

Η οικογένεια Arnault είναι μια από τις πιο ισχυρές και πλούσιες οικογένειες στον κόσμο, κυρίως γνωστή για τη συμμετοχή της στον τομέα της πολυτελούς μόδας και όχι μόνο.

Ο Bernard Arnault, ο επικεφαλής της οικογένειας, είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), της μεγαλύτερης εταιρείας luxury προϊόντων στον κόσμο.

Η οικογένεια έχει επενδύσει σε πολλούς τομείς εκτός από τη μόδα, όπως στη βιομηχανία του κρασιού, των αρωμάτων, της φιλοξενίας, και τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία του αθλητισμού. Η Louis Vuitton, ως παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, έχει επεκτείνει τις επενδύσεις της στον αθλητισμό την τελευταία 10ετια, συνδέοντας το όνομα και την αισθητική της με μεγάλα αθλητικά γεγονότα.
Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται στο να εισχωρεί σε υψηλού προφίλ αθλητικές εκδηλώσεις και συνεργασίες, συνδέοντας έτσι τον κόσμο της μόδας με τον αθλητισμό, ενισχύοντας την εικόνα της ως σύμβολο κομψότητας και καινοτομίας.

Mάλιστα, πριν από μερικά εικοσιτετράωρα, ο όμιλος LVMH, υπό την ηγεσία της οικογένειας Arnault, ανακοίνωσε την αγορά της πλειοψηφίας των μετοχών της ομάδας Paris FC. Αυτή η εξέλιξη ενισχύει τη στρατηγική της LVMH να επενδύσει στον αθλητισμό και να επεκτείνει την επιρροή της στον τομέα του ποδοσφαίρου.

Η Paris FC, η οποία έχει καταφέρει να διακριθεί στην τρέχουσα σεζόν, βρίσκεται στην πρώτη θέση της Ligue 2, της δεύτερης κατηγορίας του γαλλικού ποδοσφαίρου. Αυτή η επιτυχία της ομάδας μπορεί να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες, χορηγίες και προώθηση του brand της LVMH.

Η επένδυση αυτή δείχνει τη δέσμευση του ομίλου στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου στο Παρίσι, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση μεταξύ της μόδας, του αθλητισμού και του πολιτισμού. Με την υποστήριξη της LVMH, η Paris FC μπορεί να έχει πρόσβαση σε πόρους και στρατηγικές που θα ενισχύσουν την αγωνιστική της παρουσία και θα προσελκύσουν περισσότερους φιλάθλους και χορηγούς.

Αυτό συμβαίνει μετά από ένα πολυάσχολο καλοκαίρι, κατά το οποίο ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία 10 ετών αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων με τη F1 και ήταν επίσης σημαντικός χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.

Louis Vuitton's Custom 2024 Olympics Medal Trays and Torch Trunks Details

Για την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, η Γαλλία κινητοποίησε κορυφαίους φορείς και η Louis Vuitton είχε κεντρικό ρόλο. Ο οίκος μόδας ανέλαβε σημαντικές ευθύνες κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, παρουσιάζοντας το Louis Vuitton Torch Trunk, που φιλοξένισε την Ολυμπιακή Δάδα σχεδιασμένη από τον Mathieu Lehanneur.

The 2024 Paris Olympic Torch Arrived in a Bespoke Louis Vuitton Trunk

Ο Pietro Beccaro, CEO της Louis Vuitton, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι υπερήφανη που συμμετείχε στη διοργάνωση, προσφέροντας καθοριστικά σύμβολα όπως τα μετάλλια και τις δάδες. Επιπλέον, η Louis Vuitton συμμετείχε και στην Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία, κάνοντας στάση στα ιδρύματα Fondation Louis Vuitton και Jardin d'Acclimation.

Μέσα από προσεκτικά επιλεγμένες συνεργασίες, όπως η δημιουργία θησαυροφυλακίων για μεγαλύτερα τρόπαια, η Louis Vuitton προσδίδει μια νότα κομψότητας και φινέτσας σε αθλητικά γεγονότα υψηλού κύρους.Louis Vuitton Reveals 2018 FIFA World Cup Collection - SoccerBible

FIFA World Cup
Η Louis Vuitton συνεργάζεται με τη FIFA για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου από το 2010, κατασκευάζοντας τα θησαυροφυλάκια που μεταφέρουν το τρόπαιο του παγκόσμιου κυπέλλου. Η πολυτελής και χαρακτηριστική θήκη είναι ένα παράδειγμα του πώς η εταιρεία εισάγει το όνομά της στα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα. Η συνεργασία αυτή συνεχίστηκε και στα Παγκόσμια Κύπελλα του 2014, 2018 και του 2022, συνδέοντας την επωνιμία με ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα στον κόσμο.

Louis Vuitton is the official title partner of the America's Cup | British  GQ

2. America’s Cup
Η Louis Vuitton ήταν για πολλά χρόνια χορηγός του διάσημου ιστιοπλοϊκού αγώνα America’s Cup, που είναι ο παλαιότερος διαγωνισμός στον τομέα του διεθνούς αθλητισμού. Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε το 1983 και η Louis Vuitton διοργάνωσε διάφορους προκριματικούς αγώνες, όπως το "Louis Vuitton Cup", δημιουργώντας έναν ισχυρό δεσμό μεταξύ του ιστιοπλοϊκού αθλητισμού και της πολυτέλειας. Αν και η συνεργασία τερματίστηκε το 2017, αυτή η επένδυση άφησε έντονο στίγμα στο άθλημα.

Louis Vuitton e NBA insieme con una collezione da campioni - Montenapo Daily

3. NBA και Καλαθοσφαίριση
Το 2020, η Louis Vuitton ανακοίνωσε μια συνεργασία με το NBA, το κορυφαίο πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Louis Vuitton σχεδιάζει το ειδικό θησαυροφυλάκιο για το τρόπαιο των NBA Finals, το οποίο προστίθεται στο portfolio των αθλητικών τροπαίων της εταιρείας. Παράλληλα, έχουν δημιουργηθεί και limited edition συλλογές εμπνευσμένες από το μπάσκετ.

Louis Vuitton Trophy Trunks | LOUIS VUITTON

4. Τένις – Roland Garros και US Open
Η Louis Vuitton έχει κάνει και δυναμική είσοδο στον κόσμο του τένις. Στο French Open (Roland Garros), η εταιρεία έχει δημιουργήσει ειδικές θήκες για τα τρόπαια του ανδρικού και γυναικείου τουρνουά, συνδέοντας το διάσημο τουρνουά με το γαλλικό πνεύμα πολυτέλειας. Παρόμοια συνεργασία έχει γίνει και με το US Open, έναν από τους τέσσερις κορυφαίους διεθνείς αγώνες τένις.

Louis Vuitton Partners With Riot Games for E-Sports Tournament | BoF

5. Esports
Η Louis Vuitton επεκτάθηκε και στον αναπτυσσόμενο κόσμο των esports, υπογράφοντας συνεργασία με τη Riot Games για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του League of Legends. Η εταιρεία σχεδίασε μια θήκη για το Summoner’s Cup, το τρόπαιο του πρωταθλήματος, ενώ κυκλοφόρησε και μια ειδική συλλογή ρούχων και αξεσουάρ εμπνευσμένη από το παιχνίδι.

Louis Vuitton Reveals Its Multi-Year Partnership With Formula 1

6. Formula 1
Η Louis Vuitton έχει εισχωρήσει και στον κόσμο της Formula 1, έχοντας σχεδιάσει την πολυτελή θήκη για το τρόπαιο του Grand Prix του Μονακό το 2021. Αυτή η κίνηση ενισχύει τη σύνδεση του luxury brand με ένα άθλημα υψηλού κύρους, που συχνά συνδέεται με τον κόσμο της πολυτέλειας.

Οι επενδύσεις αυτές αποδεικνύουν ότι η Louis Vuitton έχει ενσωματώσει τον αθλητισμό στο marketing strategy της, με σκοπό να συνδέσει την πολυτέλεια με τα πιο εμβληματικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προσδίδοντας κύρος και διαφοροποίηση στην εικόνα της.

 

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

5 ideal looks για το ΣΚ

5 ideal looks για το ΣΚ

Αυτά τα σύνολα θα σας βοηθήσουν να εμπνευστείτε για τα σύνολα του σαββατοκύριακου, ότι και ...
Ριάνα Στυλιανού
 |  FASHION NEWS