Μαρία Σάββα
Η Skims μπαίνει σε γιορτινό mood με τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν η TikToker Nara Smith και ο σύζυγός της, μοντέλο Lucky Blue Smith - μια οικογενειακή καμπάνια που συνεχίζει τη γνωστή πλέον πορεία του brand με έμφαση στην ποπ κουλτούρα και την αυθεντικότητα.
Η καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από την Cass Bird, παρουσιάζει τους δύο σταρ μαζί με τρία από τα τέσσερα παιδιά τους, μέσα από μια σειρά σκηνών που αποπνέουν οικειότητα και θαλπωρή: τα παιδιά φορούν βαμβακερά σετ ριπ, ενώ οι γονείς ποζάρουν με ταιριαστά fleece σύνολα.

Για τη Nara Smith, η συνεργασία αυτή αναδεικνύει τη φιλοσοφία της Skims ότι η «πραγματική ζωή» είναι αυτή που πουλάει. «Οι γιορτές για εμάς σημαίνουν να επιβραδύνουμε τους ρυθμούς και να βρίσκουμε νόημα στα απλά, καθημερινά πράγματα», δήλωσε η ίδια. Ο Lucky Blue Smith συμφώνησε, προσθέτοντας: «Η καμπάνια αντικατοπτρίζει ειλικρινά τον τρόπο που περνάμε τις γιορτές, χαλαρά, όλοι μαζί ως οικογένεια. Αυτό είναι που αγαπώ στη Skims ενσωματώνεται φυσικά στην καθημερινή ζωή».

Η πορεία της Nara Smith από μια δημιουργό “niche” περιεχομένου στο TikTok σε ένα από τα πιο συζητημένα και αμφιλεγόμενα νέα πρόσωπα της μόδας υπήρξε μία από τις πιο αναπάντεχες ιστορίες της χρονιάς. Όλα ξεκίνησαν με ήρεμα, ASMR βίντεο μαγειρικής όπου η Nara ετοίμαζε από το μηδέν δημοφιλή σνακ, όπως Pop-Tarts ή δημητριακά, προσελκύοντας εκατομμύρια θεάσεις για τον μίνιμαλ αισθητισμό και τον ήρεμο ρυθμό της.

Από εκεί, η δημιουργός εξελίχθηκε σε αγαπημένη φιγούρα της μόδας, αποκτώντας προσκλήσεις για front-row εμφανίσεις και διεθνείς συνεργασίες με κορυφαία brands. Μόνο τους τελευταίους μήνες έχει πρωταγωνιστήσει σε καμπάνιες του οίκου Miu Miu και έχει περπατήσει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, επιβεβαιώνοντας την παρουσία της ως μία από τις πιο αναγνωρίσιμες νέες φυσιογνωμίες της ψηφιακής εποχής.

















