ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Bodycon φόρεμα και μποτάκια

Η Kim στο επίκεντρο αντιδράσεων μετά την επέκταση της SKIMS στο Ισραήλ

Η επιχειρηματική της κίνηση προκάλεσε έντονες συζητήσεις και εκκλήσεις για μποϊκοτάζ.

Μαρία Καραμάνου

Μαρία Καραμάνου

Η Kim Kardashian βρίσκεται για ακόμη μία φορά στο επίκεντρο της δημοσιότητας, αυτή τη φορά όχι για μια εντυπωσιακή φωτογράφιση ή fashion συνεργασία, αλλά για μια επιχειρηματική της απόφαση που έχει προκαλέσει διεθνείς αντιδράσεις. Η διάσημη επιχειρηματίας ανακοίνωσε πως η εταιρεία της, η SKIMS, η οποία εκτιμάται ότι αξίζει πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια, επεκτείνεται επίσημα στην αγορά του Ισραήλ, μέσω μιας αποκλειστικής συνεργασίας με τον premium λιανοπωλητή Irani Corp.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία προβλέπει το άνοιγμα 10 έως 15 αυτόνομων καταστημάτων SKIMS έως το τέλος του 2026, με τα πρώτα να κάνουν πρεμιέρα στις αρχές του χρόνου σε σημεία υψηλού προφίλ όπως το Ramat Aviv Mall και το Big Fashion Glilot. Η κίνηση αυτή, αν και στρατηγικά αναμενόμενη για τη διεθνή ανάπτυξη του brand, προκάλεσε κύμα αρνητικών αντιδράσεων και εκκλήσεις για μποϊκοτάζ (BDS), καθώς συμπίπτει χρονικά με την κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή.

Πολλοί χρήστες στα social media αλλά και ακτιβιστές για τα ανθρώπινα δικαιώματα κατηγόρησαν την Kardashian ότι αγνοεί το πολιτικό πλαίσιο και τις ευαισθησίες που συνοδεύουν μια τέτοια συνεργασία, χαρακτηρίζοντας την απόφαση «ατυχής» και «προκλητική». Οι αντιδράσεις εντάθηκαν μετά από παλαιότερες αναρτήσεις της Kim Kardashian, στις οποίες είχε εκφράσει τη στήριξή της στους «Εβραίους φίλους» της και είχε καταδικάσει την επίθεση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου, χωρίς να αναφερθεί στις ενέργειες του Ισραήλ στη Γάζα.

Όταν ένας διαδηλωτής τής φώναξε «Free Palestine» σε δημόσια εμφάνισή της, εκείνη απάντησε: «Είναι εντάξει. Ελευθερώστε τους πάντες».

Η απάντηση αυτή, που πολλοί ερμήνευσαν ως προσπάθεια να αποφύγει να πάρει σαφή θέση, πυροδότησε νέα κύματα κριτικής, με αρκετούς να ζητούν επαναξιολόγηση της συνεργασίας της SKIMS στην περιοχή. Η SKIMS, που ξεκίνησε το 2019 ως εταιρεία shapewear, έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο επιτυχημένους fashion και lifestyle οίκους παγκοσμίως, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της σε ενδύματα, εσώρουχα και loungewear.

Η εταιρεία έχει γίνει συνώνυμη με τη θετική αισθητική για το σώμα (body positivity) και τη συμπερίληψη, με καμπάνιες που προωθούν τη διαφορετικότητα στα σώματα και στα χρώματα. Ωστόσο, η τελευταία της κίνηση φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές κοινωνικής ευαισθησίας που το brand συχνά προβάλλει. Παρότι η Kim Kardashian δεν έχει προβεί μέχρι στιγμής σε επίσημο σχόλιο για την κριτική που δέχεται, η απόφαση της SKIMS να εισέλθει στην ισραηλινή αγορά συνεχίζει να διχάζει το κοινό, ανάμεσα σε εκείνους που τη βλέπουν ως μια καθαρά επιχειρηματική κίνηση και σε εκείνους που θεωρούν ότι η ηγεσία ενός brand με τόσο ισχυρή επιρροή οφείλει να λαμβάνει υπόψη και το κοινωνικό της αποτύπωμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση