ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

H Bottega Veneta δημιουργεί ψηφιακή πλατφόρμα με ψυχαγωγικό περιεχόμενο

Ο οίκος ανοίγει παράθυρο στον πολιτισμό εν μέσω της πανδημίας

Ριάνα Στυλιανού

Ο οίκος παίρνει μια ξεχωριστή πρωτοβουλία, η οποία δίνει σε όλους την δυνατότητα να επανασυνδεθούν με τις τέχνες και τον πολιτισμό σε αυτή την δύσκολή περίοδο που διανύουμε σαν ανθρωπότητα.

O περισσότερος κόσμος σε όλο τον πλανήτη βρίσκεται σε καραντίνα, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού. Ένα γεύμα σε κάποιο εστιατόριο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, μία συναυλία, η επίσκεψη σε μια γκαλερί είναι πλέον δραστηριότητες που φαντάζουν πολύ μακρινές. Οι πολιτιστικοί χώροι κάθε είδους είναι κλειστοί καθώς οι Αρχές έχουν πάρει κάθε αναγκαίο μέτρο προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού και έτσι όλη η διασκέδαση, ή τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος της, βρίσκεται στο διαδίκτυο όπου περνάμε ατελείωτες ώρες κάνοντας συνεχώς refresh το news feed μας, βλέποντας βιντεάκια στο Tik Tok ή βλέποντας τα stories των διαδικτυακών μας φίλων.

Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς celebrities και brands να κάνουν μια στροφή στον ψηφιακό κόσμο και να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα επιτρέπει στο κοινό τους να περάσει ευχάριστα χρόνο και να "τραφεί" μέσα από τον πολιτισμό και τις τέχνες, ακόμα και μέσω της οθόνης του υπολογιστή.

O οίκος Bottega Veneta είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη λίστα των brands που κάνουν αυτή την προσπάθεια. Η επωνυμία είδε την ανάγκη όσων μένουν σπίτι να ξεφύγουν και να δουν κάτι διαφορετικό και μόλις λάνσαρε ένα εικονικό πρόγραμμα το Bottega Veneta Residency, που περιλαμβάνει δημιουργικούς ανθρώπους από διάφορα πεδία, προκειμένου να προσφέρει μία μίνι διέξοδο από την καθημερινότητα που κατακλύζεται με ειδήσεις σχετικά με τον COVID-19.

Ο Daniel Lee, creative director του label, είπε σε δήλωσή του "Η δημιουργικότητα και η δύναμη βρίσκονται στην καρδιά του οίκου Bottega Veneta .Είναι μια δύσκολη εποχή και νιώθουμε υπεύθυνοι να γιορτάσουμε αυτές τις αξίες και να αναζωπυρώσουμε τη χαρά και την ελπίδα στην κοινωνία μας."

Χρησιμοποιώντας όλες τις online πλατφόρμες του, Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, και το website, ο οίκος θα παρουσιάσει διάφορους καλλιτέχνες από όλους τους τομείς εικαστικών και πολιτισμού όπως σεφ, μουσικούς, σχεδιαστές και ποιητές. Το "εργαστήρι δημιουργικότητας” όπως το αποκαλεί ο Daniel θα είναι μια όμορφη διέξοδο για τον καθένα μας ξεχωριστά. Κάθε μέρα, μέσα σε μία εβδομάδα, η Bottega Veneta θα παρουσιάζει ένα πρόσωπο από όλους αυτούς τους τομείς. Ο πρώτος θα είναι ο ίδιος ο Daniel Lee ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει ο David White, που σχεδίασε το σετ της fall 2019 καμπάνιας του οίκου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση