ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: straight leg jean παντελόνι, λευκό τοπ και mules
 

Οι τάσεις ευεξίας που θα αλλάξουν τη διάθεσή μας αυτή τη σεζόν

Οι ειδικοί και οι fitness influencers κατέληξαν στις 4 πιο αποτελεσματικές τάσεις για το φθινόπωρο.

Μαρία Καραμάνου

Ως αφοσιωμένοι φίλοι της ευεξίας, πάντα αναζητούμε νέες πρακτικές που θα αναζωογονήσουν το πνεύμα μας και θα αυξήσουν την ευημερία μας. Από την άσκηση μέχρι τη διατροφή, η αίσθηση ευεξίας απαιτεί συνεχή αφοσίωση και προσπάθεια. Για το φθινόπωρο του 2023, έχουμε επιλέξει μια συγκεκριμένη λίστα τάσεων ευεξίας που έχουν εγκριθεί από ειδικούς και εξειδικευμένους στον τομέα.

Από τον συγχρονισμό του κύκλου της γυναίκας με τη διατροφή έως την αποφυγή του αλκοόλ, παρακάτω παρουσιάζουμε όλες τις τάσεις ευεξίας που αξίζουν να εξετάσετε για να ξεκινήσετε τη σεζόν με νέους όρους και χωρίς στρες. Κρατήστε σημειώσεις.

Οι διάσημοι fitness influencers αυτή τη στιγμή ακολουθούν γυμναστικές ρουτίνες που συμβαδίζουν με τον εμμηνορροϊκό κύκλο τους, μια προσέγγιση που ονομάζεται "cycle syncing." Αυτή η τάση, η οποία αποκτά όλο και περισσότερη δημοφιλία μέσα από αθλητικά μέσα και περιοδικά, έχει ως στόχο να κάνει τη γυμναστική πιο προσαρμοσμένη στις διάφορες φυσικές φάσεις του κύκλου της γυναίκας.

Στο Παρίσι, η Charlotte Muller, μια δασκάλα γιόγκα με ειδίκευση στην ορμονική ισορροπία, έχει καθιερώσει το cycle syncing ως βασικό στοιχείο των μαθημάτων της. Επιπλέον, διαιτολόγοι και ειδικοί στη διατροφή συνιστούν στις γυναίκες να προσαρμόσουν τη διατροφή τους στις διάφορες φυσικές φάσεις τους.

Για παράδειγμα, μπορεί να μειώσετε την καφεΐνη κατά τη διάρκεια της ωχρινικής φάσης και να αυξήσετε την πρόσληψη μαγνησίου και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Κατά τη φάση της ωορρηξίας, μπορείτε να επιλέξετε τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο και αντιοξειδωτικά. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάτε το σώμα σας να λειτουργεί καλύτερα και να διατηρεί την ευεξία του.

Στο Instagram, όλο και περισσότεροι διάσημοι και celebrities αναφέρουν τον αριθμό των εβδομάδων που έχουν περάσει χωρίς να καταναλώσουν αλκοόλ. Αυτή η τάση έχει κερδίσει οπαδούς, συμπεριλαμβανομένων των Bella Hadid και Lucy Hale. Η Susan Oubari, μια ειδική στην ευεξία από το Παρίσι, πρόσφατα μοιράστηκε με τους 28 χιλιάδες ακολούθους της μια πρόκληση αποτοξίνωσης από το αλκοόλ διάρκειας 31 ημερών.

Κατά τη διάρκεια αυτής της πρόκλησης, υπενθυμίζει ότι δεν πρόκειται απλώς για μια επανεκτίμηση της σχέσης σας με το αλκοόλ, αλλά και για την ευκαιρία να ανατρέψετε παλιά μοτίβα και να δημιουργήσετε νέες, πιο συνειδητές συνήθειες που θα έχουν πραγματικά θετική επίδραση στη ζωή σας. Τα οφέλη αυτής της αποχής από το αλκοόλ είναι πολλά και περιλαμβάνουν καλύτερη ποιότητα ύπνου, βελτίωση της επιδερμίδας, υγιές πεπτικό σύστημα, αυξημένη διάθεση, καλύτερη νοητική σαφήνεια και αυτογνωσία, καθώς και βελτιωμένη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων.

Το λειτουργικό bodybuilding είναι μια νέα προσέγγιση της εκγύμνασης που αντικαθιστά το πιο απαιτητικό crossfit. Βασίζεται σε κυκλικές κινήσεις που περιλαμβάνουν ασκήσεις από διάφορες πρακτικές όπως crossfit, πυγμαχία, γιόγκα και ποδηλασία. Αυτή η προσέγγιση ενισχύει τους μύες χωρίς να τους υπερφορτώνει.

Η πρακτική του microdosing, δηλαδή η καθημερινή λήψη μικρών ποσοτήτων φυσικών ουσιών όπως το CBD, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής για τη διαχείριση του στρες και του άγχους. Οι ειδικοί στη ψυχική υγεία υποστηρίζουν ότι αυτή η πρακτική μπορεί να έχει ευεργετικές επιδράσεις στη μείωση του άγχους και των καταθλιπτικών συμπτωμάτων, χωρίς να αποτελεί νομικό ή υγειονομικό πρόβλημα. Συνιστάται να συμβουλευτείτε ειδικό για να βρείτε την καλύτερη προσέγγιση που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση