ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: γκρι αθλητική φόρμα, μαύρο knitwear και sneakers
 

Ελιά: Οφέλη για την υγεία μας και συνταγές ροφημάτων

Με σημαντικά οφέλη για υγεία και μακροζωία, οι ελιές και τα προϊόντα τους αποτελούν πολύτιμα συστατικά της καθημερινής μας διατροφής. Η ελιά εμφανίστηκε πριν από περίπου 8.000 χρόνια στην περιοχή της Μεσογείου και αποτελεί σήμα κατατεθέν της Ελλάδος και αιώνιο σύμβολο της ειρήνης και της νίκης. Ο καρπός τους ήταν από τα αρχαία χρόνια ευλογημένος, σύμβολο γνώσης, σοφίας, αφθονίας, υγείας, δύναμης και ομορφιάς.

Ο καρπός της ελιάς είναι πράσινος και σαρκώδης και μετατρέπεται σε μαύρο-μωβ όταν είναι πλήρως ώριμος, με εξαίρεση κάποιες ποικιλίες που παραμένουν πράσινες ακόμη κι όταν ωριμάζουν και κάποιες που γίνονται χάλκινες. Όταν οι ελιές ωριμάζουν, βγαίνει και το λάδι. Από άποψη υγείας, οι μαύρες ελιές είναι ανώτερες από τις πράσινες ελιές, καθώς έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε ανόργανα άλατα.

Οφέλη για την υγεία μας
• Είναι πλούσια σε σίδηρο, βιταμίνη Ε και άλλα αντιοξειδωτικά που μειώνουν τον κίνδυνο καταστροφής και γήρανσης των κυττάρων
• Περιέχει βιταμίνες A, D, E και Κ βοηθούν στην ανάπτυξη των οστών 
Οι ελιές περιέχουν λινολεϊκό οξύ, που είναι πολύ ευεργετικό για τα βρέφη που θηλάζουν. Η ανεπάρκειά του συνδέεται με ορισμένες ασθένειες του δέρματος και προβλήματα ανάπτυξης στα βρέφη. Οι μητέρες που θηλάζουν, είναι καλό να περιλαμβάνουν τον καρπό της ελιάς στη διατροφή τους.
• Το χλώριο που περιέχουν, μπορεί να βελτιώσει τις λειτουργίες του ήπατος, βοηθώντας τον οργανισμό για την αποτελεσματική εξάλειψη των αποβλήτων από το σώμα.
• Αποτελεί άριστη πηγή φυτικών ινών
• Έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες
• Βελτιώνει τις ηπατικές λειτουργίες «καθαρίζοντας» τον οργανισμό λόγω του φυσικού χλωρίου που περιέχει
• Τα φύλλα της ελιάς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταπολέμηση των κρυολογημάτων, της γρίπης, των ιών και για να δώσουν ενέργεια στον οργανισμό.

Συνταγή

Τσάι με φύλλα ελιάς
Συστατικά
Ρίξτε μέσα σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό 2 κουταλάκια του γλυκού αποξηραμένα φύλλα ελιάς. Επειδή τα φύλλα είναι σκληρά, αφήστε τα να μαλακώσουν  για τουλάχιστον 30 λεπτά πριν  στραγγίξετε. Το χρώμα του τσαγιού πρέπει να είναι κεχριμπαρί.

 

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση