Ριάνα Στυλιανού
Τα παιδιά ενθουσιάζονται πολύ εύκολα, και αυτό είναι ολοφάνερο στο γλυκό τους βλέμμα, από εκείνη τη χαρακτηριστική στιγμή που τα μάτια τους ανοίγουν διάπλατα όταν ανακαλύπτουν κάτι καινούριο. Για τη Shay Mitchell, η στιγμή αυτή συχνά συμβαίνει μπροστά στον καθρέφτη: δύο μικρά ζευγάρια μάτια την παρακολουθούν καθώς βάζει μια από τις αγαπημένες της ζελέ μάσκες. Στο σπίτι της, η περιποίηση δεν είναι μοναχική διαδικασία αλλά παιχνίδι και τρόπος σύνδεσης.
«Οι κόρες μου με έβλεπαν συνεχώς με μάσκες, ειδικά πριν από μακιγιάζ. Έμπαιναν στο μπάνιο, με κοιτούσαν στον καθρέφτη και ρωτούσαν ‘Μπορώ κι εγώ; Τι είναι αυτό;’», λέει η Mitchell σε γνωστό περιοδικό μοδας του εξωτερικού. «Τους δίνω ακόμα και αποσμητικό, με το καπάκι κλειστό φυσικά, μόνο και μόνο για να νιώθουν ότι συμμετέχουν. Θέλω να τις μεγαλώσω με την ιδέα ότι η φροντίδα του δέρματος είναι μια υγιής, προσωπική στιγμή που έχει σημασία».

Όμως η ηρεμία δεν κρατάει πάντα πολύ στον κόσμο μιας μητέρας. Ένα μεσημέρι, η Mitchell και η κολλητή της φίλη, Esther Song, πήγαν μαζί με τις κόρες τους σε ένα παιδικό camp με χορό, μανικιούρ και face painting. Η κόρη της Song διάλεξε ένα εντυπωσιακό μοβ σχέδιο στο πρόσωπο, το πρόβλημα ήταν όταν ήρθε η ώρα να το αφαιρέσουν. Χωρίς οδηγίες και χωρίς ασφαλή προϊόντα για παιδικό δέρμα, οι δύο μητέρες προσπαθούσαν απλά με χαρτοπετσέτες και νερό.
«Δεν ξέρω τι έβαλαν στο πρόσωπό της, αλλά δεν έβγαινε με τίποτα!», θυμάται γελώντας η Mitchell. Μετά από αμέτρητες αντίστοιχες στιγμές, σε γιορτές, παραστάσεις και πάρκα, κατάλαβαν ότι χρειαζόταν μια καλύτερη λύση. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το Rini, μια μάρκα ομορφιάς ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά.
Το όνομα, που σημαίνει «παιδιά» στα κορεάτικα, συνδυάζει τη φιλοσοφία της Song, που μεγάλωσε στην Κορέα, σε ένα σπίτι όπου ενθαρρυνόταν η ενυδάτωση και η προστασία του δέρματος αλλά και την οικογενειακή κουλτούρα της Mitchell, όπου χρησιμοποιούσαν φυσικά συστατικά όπως λάδι καρύδας για την περιποίηση τους. Μετά από συζητήσεις με χημικούς, δερματολόγους και ειδικούς, κατέληξαν στο προφανές: Κορέα, η «πατρίδα» της μάσκας προσώπου.
«Οι μάσκες ήταν πάντα ο τρόπος μου να προετοιμάζω το δέρμα μου. Γι’ αυτό ήταν το τέλειο προϊόν για να ξεκινήσει το Rini», εξηγεί η Mitchell.
Η μάρκα έχει κυκλοφορήσει επίσημα στις 6 Νοεμβρίου με τρία προϊόντα που φέρνουν τα παιδιά στον κόσμο της ενυδάτωσης και της περιποίησης. Η Hydrating Hydrogel Mask είναι μια ροζ, λαμπερή μάσκα ζελέ με βιταμίνη B12 για βαθιά ενυδάτωση. Η After Sun Hydrogel Mask εμπνεύστηκε από ένα ταξίδι των δύο οικογενειών στο Cabo, όταν η Mitchell έφτιαξε μια αυτοσχέδια αλόη για να απαλύνει το δέρμα της κόρης της Song, κάτι που τελικά εξελίχθηκε σε προϊόν. Η μάσκα είναι πράσινη και δροσερή.
«Δεν μιλάμε φυσικά για σύσφιξη και αντιγήρανση. Αυτές δεν είναι λέξεις για παιδιά. Θέλουμε διασκέδαση και απαλότητα», λέει γελώντας η Mitchell.
Το τρίτο προϊόν, η Everyday Face Sheet Mask, περιέχει λευκό μύκητα tremella, βήτα-γλυκάνη και βιταμίνη Ε, και έρχεται σε συσκευασίες με ζωάκια (κουτάβι, μονόκερος, πάντα), αφού πρώτα ρώτησαν τις ίδιες τις κόρες τους ποια θα προτιμούσαν.
Όσο οι δύο φίλες μοιράζονταν τα δείγματα με τον κύκλο τους, γονείς άρχισαν να τις ρωτούν πού μπορούν να βρουν παιδικές μάσκες. Τότε κατάλαβαν ότι δεν ήταν οι μόνες που έψαχναν ασφαλείς, παιδικές λύσεις.
Προς το παρόν, οι δύο ιδρύτριες επικεντρώνονται στο λανσάρισμα. Στο μέλλον, μπορεί να επεκταθούν σε περισσότερα προϊόντα για παιδιά. Η αποστολή του Rini όμως παραμένει απλή: να βοηθά τους γονείς να φροντίζουν το δέρμα των παιδιών τους με ασφάλεια, ενώ δημιουργούν γλυκές στιγμές σύνδεσης. Και αντί τα παιδιά να ζητούν να συμμετέχουν στη ρουτίνα της μαμάς, τώρα μπορούν να έχουν τη δική τους.


















