ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: maxi jersey φόρεμα και μπαλαρίνες
 

Αυτοί έκαναν το 2ο Cyprus Madwalk by Gliss πραγματικότητα

Οι λάτρεις της μόδας ήταν όλοι εκεί. Σε μια βραδιά που ήταν γεμάτη στυλ, εκπλήξεις και αξέχαστα performances. Το 2ο Cyprus Madwalk by Gliss άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, μαγεύοντας το κοινό που γέμισε κάθε γωνιά του Συνεδριακού Κέντρου Φιλοξενία.

Ένα φαντασμαγορικό γεγονός έζησαν οι τυχεροί που κατάφεραν να εξασφαλίσουν το μαγικό χαρτάκι του εισιτηρίου. Αγαπημένοι καλλιτέχνες συνάντησαν επί σκηνής ταλαντούχους, Κύπριους δημιουργούς που μας παρουσίασαν τις νέες τους συλλογές.

Ποιοι κρύβονται πίσω από αυτήν τη μεγάλη γιορτή της μόδας και της μουσικής;

Επίσημος χορηγός, ήταν για ακόμη φορά η εταιρεία GPM HENKEL που με το σαμπουάν Gliss έδωσαν λάμψη στα μαλλιά των μοντέλων αλλά και των καλλιτεχνών.

Λίγο πριν την έναρξη του φαντασμαγορικού show λαμπερές παρουσίες περπάτησαν στο Yellow carpet by MTN, ποζάροντας στον φακό με εντυπωσιακά σύνολα.

Στο backstage δυναμική ήταν η παρουσία της Bosch που προσέφερε ειδικά gadgets για την περιποίηση των μαλλιών των μοντέλων και των καλλιτεχνών. Το make up των συμμετεχόντων έγινε με τα μοναδικά προϊόντα Shiseido.

Fashion supporter της βραδιάς ήταν η American Express που έκανε ευτυχισμένη στην μεγάλη τυχερή της κλήρωσης, που χάριζε μια ροζ τσάντα Chanel αξίας €1700.

Η μπύρα KRONENBOURG δρόσισε τους καλεσμένους τόσο στο καλωσόρισμα όσο και στο after party που ακολούθησε με το τέλος της βραδιάς. Περισσότερη λάμψη στο event έδωσαν για ακόμη μια χρονιά τα Swarovski με εντυπωσιακά κοσμήματα και ρολόγια που φόρεσαν τόσο οι παρουσιαστές καθώς και τα μοντέλα και καλλιτέχνες που εμφανίστηκαν στη σκηνή. Στο after party πανέμορφα μοντέλα, κυκλοφορούσαν ανάμεσα στους καλεσμένους, φορώντας μοναδικά κοσμήματα Swarovski που έκλεψαν την προσοχή. Ο όμιλος Πηλακούτας πρόσφερε τα πολυτελή αυτοκίνητα που μετέφεραν τους καλλιτέχνες με άνεση και ασφάλεια.


Υποστήριξαν Παγωτά Παπαφιλίππου, Papa Jones, Gloria Jeans, Kevin.Murphy Creative Team, Ανθοπωλείο Μαρίνος, Occhio, Ευoχία, Finnbars, Serano και Mega.

Οι πιο πάνω εταιρείας στήριξαν τον θεσμό και μοιράστηκαν με τον όμιλο SPP Media και το MAD  το ίδιο όραμα. Όπως δήλωσε ο Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας του Ομίλου Δημήτρης Δημητρίου, «Ο πήχης κάθε χρόνο πρέπει να ανεβαίνει. Δεν θα ήταν υπερβολή αν έλεγα πως διπλασιάσαμε σχεδόν τα πάντα φέτος. Τα shows, τον αριθμό των σχεδιαστών, τα μοντέλα, τα εισιτήρια, τα πάντα. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους υπερέβαλαν εαυτώ για να πραγματοποιηθεί ακόμα μια άψογη βραδιά. Ήταν μια πραγαμτική γιορτής της μόδας μα και της μουσικής. Είμαι αισιόδοξος πως καταφέραμε απόψε να προσθέσουμε τουλάχιστον ένα λιθαράκι στο οικοδόμημα της μόδας στην Κύπρο και είμαι σίγουρος πως αυτό θα βρει αντικρυσμα στην δημιουργικότητα και στην αισιοδοξία που τόσο ανάγκη έχουμε ως τόπος».

Δείτε επίσης:

Cyprus Madwalk by Gliss: Το κοινό αποθέωσε την Δέσποινα Βανδή και την όλη διοργάνωση

Ποιες είναι οι Hair Style Icon και Style Icon της χρονιάς;

Στο yellow carpet του 2ου Cyprus Madwalk by Gliss

Η συγκινητική στιγμή του Cyprus Madwalk by Gliss

Οι εμφανίσεις της Δέσποινας Βανδή στο Cyprus MadWalk by Gliss

Στο after party του 2ο Cyprus Madwalk by Gliss

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

The McKinsey Files of Cyprus

The McKinsey Files of Cyprus

O Γιώργος Τσόπελας και ο Λευτέρης Χαραλάμπους στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS