newsroom must
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια υγείας του Γιάννη Αϊβάζη, έπειτα από νοσηλεία επτά ημερών στο νοσοκομείο «Σωτηρία».
Ο ηθοποιός πήρε σήμερα εξιτήριο από το νοσοκομείο και επέστρεψε στο σπίτι και τη σύζυγό του, Μαρία Κορινθίου.
Μάλιστα, η ηθοποιός δημοσίευσε μια φωτογραφία αγκαλιά με το αγαπημένο της.
Να θυμίσουμε πως πριν λίγες ημέρες η Μαρία Κορινθίου μας ανακοίνωσε πως μόνο ο σύζυγος της, Γιάννης Αϊβάζης, έχει νοσήσει από κορωνοϊό και βρίσκεται στο νοσοκομείο, τελικά και εκείνη δεν την ''γλίτωσε'' και νόσησε, όπως αποκάλυψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
View this post on InstagramCELEBS: Τελευταία Ενημέρωση
Τούνη: Ζει το απόλυτο influencer dream στο Μπαλί
Μαρία Καραμάνου| CELEBSΟικονομάκου - Τσερέλα: Το pre wedding πάρτι σε σκάφος στην Πάρο
Μαρία Καραμάνου| CELEBSMasterChef: Ο Πάνος Τελάλης είναι ο μεγάλος νικητής
Μαρία Σάββα| CELEBSΑγορές από Temu και Shein: Πώς υπολογίζεται ο νέος δασμός
Μαρία Καραμάνου| CELEBSΑθηνά Ωνάση: Απέσυρε το όνομά της από το ιστορικό τουρνουά ιππασίας
Μαρία Καραμάνου| CELEBSΚαραγιώργη – Κυπρή: Τα πρώτα στιγμιότυπα από το honeymoon στη Σκωτία
Μαρία Καραμάνου| CELEBS



















