VIRAL

#MediaBlog Το κόψιμο του Masterchef και το πρόωρο λουκέτο στο Power of love...


Του Χρύσανθου

Σας έγραφα για το κόψιμο των ριάλιτι και της... τηλεθέασης και επιβεβαιώθηκα ξανά.

Τα νεότερα από την τηλεοπτική μάχη μεταξύ καναλιών είναι πως στον προγραμματισμό της νέας σεζόν, ο Star στην Ελλάδα δεν έχει περιλάβει το Master Chef. Το επιτυχημένο ριάλιτι, που κτύπησε και το Survivor σε ποσοστά τηλεθέασης, μάλλον θα προβληθεί στη μεθεπόμενη τηλεοπτική σεζόν 2020-2021. Η επίσημη δικαιολογία που διαρρέει από τον Star είναι πως δεν θέλουν να το κάψουν, όπως έγινε και με το Survivor...

Ανεπίσημα ακούγονται άλλα, μεταξύ αυτών και το οικονομικό...

Η διακοπή του Masterchef θα είναι πλήγμα για την τηλεθέαση του Omega στην Κύπρο, το οποίο στήριξε αρκετά σε δύσκολους καιρούς...

Σε άλλα κανάλια η κατάσταση είναι και χειρότερη. Για παράδειγμα στον ΣΚΑΪ, το Power of love, που εδώ προβάλλει το Sigma, θα τελειώσει κακήν-κακώς, μια εβδομάδα νωρίτερα απ' ό,τι υπολογιζόταν. 
Η επίσημη δικαιολογία που διαρρέει από τον ΣΚΑΪ είναι πως αυτό γίνεται λόγω των εθνικών εκλογών στην Ελλάδα που θα γίνουν στις 7 Ιουλίου. Ανεπίσημα ακούγονται και γι' αυτό το θέμα πολλά. Όπως η χαμηλή τηλεθέαση και το οικονομικό και οι χάλια σχέσεις ΣΚΑΪ και του Τούρκου Ατσούν, που έχει τα δικαιώματα. 
Μ' αυτά και με τούτα, το Power of love ρίχνει αυλαία στις 21 Ιουνίου και μάλλον για πάντα, αφού δεν πρόκειται να προγραμματιστεί για τη νέα σεζόν...

Το τελευταίο διήμερο συζητείται έντονα η τηλεθέαση που καταγράφει το Survivor στην Ελλάδα, αφού έχει πέσει επικίνδυνα χαμηλά για το κόστος του...
Χθες βράδυ, ας πούμε, στην Prime time ζώνη, ήταν το πρόγραμμα με την πιο χαμηλή τηλεθέαση με μόνο 13,5%. 
Η αξία του ποσοστού γίνεται εάν συγκριθεί με τα ποσοστά που κατέγραψαν την ίδια ώρα τα υπόλοιπα κανάλια.

Πάρτε μια γεύση για τη χθεσινή Prime time της ελλαδικής τηλεόρασης:

ALPHA: Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: 25,8%
ALPHA: Έλα στη θέση μου: 23,5%
ALPHA: Τατουάζ: 19,7%
ΑΝΤ1: Μην ψαρώνεις 17,1%
ΣΚΑΪ: Survivor 13,6%

Δεν θέλει και πολλή σκέψη για να βρει κάποιος γιατί στην Κύπρο ο Alpha Κύπρου βρίσκεται όλο και πιο συχνά στην πρώτη θέση της τηλεθέασης...

Σημειώνεται πως, για όλο τον Μάιο, ο σταθμός διατήρησε την πρώτη θέση στην τηλεθέαση και στο σύνολο πληθυσμού και στο δυναμικό κοινό.

Η... σοδειά της τηλεοπτικής σεζόν που μας αφήνει έχει μαυρίσει την καρδιά αρκετών αρμοδίων στα τηλεοπτικά κανάλια της Κύπρου. Κάποιοι λένε και ξαναλένε πως θα επανέλθουν δυναμικά με τη νέα σεζόν ενώ ετοιμάζονται και κάποιες τοπικές παραγωγές. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουν πως, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν υπάρχει η εκπομπή που θα κάνει το μπαμ, θα ξεχωρίσει και θα χαρίσει υψηλή τηλεθέαση.

Το γεγονός ότι κάποιες σειρές απέτυχαν, ενώ είχαν και ψηλό κόστος, είναι άλλος ένας λόγος που κάνει τους καναλάρχες να είναι διπλά επιφυλακτικοί σε νέες προτάσεις. Όλα δείχνουν πως και η νέα σεζόν θα είναι... συντηρητική. Ίσως η πιο συντηρητική που ζήσαμε στην πρόσφατη τηλεοπτική ιστορία της μακαρίας νήσου μας...

Τι λέει η τηλεθέαση;

Πρώτος σταθμός σε γενική τηλεθέαση αναδείχθηκε χθες το Sigma με 14,5%, με δεύτερο τον Alpha με 13,7%. Τρίτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1 με 12,1%, τέταρτο το Omega με 10,5% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με 10,4%.

Τα "μικρά" κανάλια διατήρησαν τα γνωστά χαμηλά τους ποσοστά: 
Extra: 2,8%, ΕΡΤ World: 1,7%, ΡΙΚ2: 1,5%, Smile: 1,3%.

ΠΗΓΗ: 24NEWS

 

Tags: MediaBlog, Masterchef , power of love, reality, κόψιμο, τηλεόραση